GulGutten Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Bakgrund: 27åring från medelstor svensk stad. Började spela poker (mörkpoker med knektöppning) för runt tio år sedan. Spelat nlth online ca två år. Lovade mig själv sex månaders uppehåll, som nu passerat, efter att ha bluffat mig helt gul. Mål med dagboken: Få en bättre överblick över mitt spelande. Få hjälp att utvecklas. Få skriva av mig. Mål med pokern: (i rangordning) Ha roligt. Bli en bättre spelare. Vinna pengar. Strategi: Jag kommer börja om på absoluta supermicro botten så... KISS - keep it simple stupid Pokerrum: 888.com Ny site, nytt nick (även här) Bankrulle: 100$ Citera
GulGutten Postad 16 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2008 Jag hoppas att iallafall några utav er kommer att uppskatta min db så mycket att ni skriver ett inlägg eller två. Den kommer alltså att handla om en person med väldigt stort pokerintresse som har fruktansvärt svårt att anpassa spelet efter motståndet. Mitt spel gör sig inte alls på dom lägsta nivåerna och mot nybörjare. Kan man inte slå fisken får man väl anse sig själv vara den största eller? Mitt mål är på intet sätt att bli proffs utan bara att bygga upp en tillräcklig bankrulle för att kunna spela på den nivå där jag anser att spelet är mer givande. Vägen dit är lång och smått tråkig men må så vara, jag är inte så spelberoende att jag spelar för pengar jag inte har råd att förlora. Det var allt för nu, imorgon är det suttonde maj och då börjar resan. Citera
Recommended Posts