Gå till innehåll

PKR Riggad 3D - SLAKT


Scaredmoney

Recommended Posts

Tjena, haft några annvändare här på pf men p.g.a lite trubbel med staten på slutet så har jag valt att byta nick, site blablabla..

 

 

Nu mer lirar jag på 3D siten PKR som är sprängfylld med katastrofalt usel fisk. Målet är ialf att grinda en rulle från 600dollar (Max start bonus) till 10k dollar på ca 6 månader. Ska göra detta utan att casha ut en gång, lirar andra siter för levebrödet så ska inte behöva gräva i rullen något speciellt.

 

Startar från botten och äter mig uppåt, NLHESH Cash Game endast och månads turrarna kanske om det finns några!

 

 

Postar lite vecko results och gnäll över sumpade händer veckoligen.

 

 

Mitt nick här har ingen som helst koppling till vad jag nickar på siterna o.s.v försöker hålla det viltskilt för att slippa mer problem...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad för problem med staten? Säger man A får man säga B!

 

GL med liret!

 

 

 

Haha ne fick snarare problem med statens monopol SvS, lite bustad chipdumping (ärliga pengar) blabla sen fick jag problem med scammers via msn och telefon. Försöker lägga allt det bakom mig och påbörja en ny epok i liret! =)

 

 

Kommer nog lira NL50 till att börja med, tycker det är svårt för spelarna är för kassa - omöjligt att ta read. Men får väl börja med lite ABC krig tills rullen pallar större stakes =)!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sprängfyllt med fisk var ordet! Hyffsad välkomstrigg(hehe) drog in $10k på en månad för att sedan förlora med allt! trodde jag var kingen på PKR för att sen inse att man var medriggad! Öppnade sen ett nytt konto i brorsans namn och skulle hjälpa honom att bygga rulle vips så var man uppe i 10k även på det kontot för att sedan vända och inte träffa en flopp! och om man väl fick kalasträff så var det alltid nån som drog ut en! cashade även ut från det kontot och öppnade ett nytt åt min flickvän! Pang!! upp till 10K igen för att sedan vända totalt! Har testat att sätta in ny deg på kontona men det är lönlöst, har gett upp den sajen nu! Lönlöst att vinna om man har cashat ut! Synd på en jävligt trevlig och rolig sajt! Funderar på att dra in morsan i nätpokerns riggade värld oxå haha!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde ju inte cashgames iofs! Sit&gos var det för min del som gällde! Hade en sjuk medrigg i början så man nästan skämdes! Floppade nötstegar, färger och trissar typ varenda gång och spelade dessa stenhårt och fich syn nästan varje gång! Fick ett löjligt bra självförtroende när man typ visste att man skulle vinna med vad man än hade, folk blev ju nästan vansinniga på en när man höjde med 2 4 off på kanppen för att stjäla och får stege på floppen när dom själva floppar triss i ess, och detta hände hela tiden typ! Rullen växte explosionsartat och till sist lirade man på högsta borden! iofs bara 200$ men jag förlorade inte många kan jag säga innan det vände och blev omöjligt! det mest förvånande var ju det att det blev likadant på brorsan och tjejens konton! Tillfälligheter? ja kanske men det osade förmycket katt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stabilt att få upp rullen $10k på NL50. Maste krävts en sjuk motrigg se för att tappa alla 200 inköp :roll:

 

 

 

 

Det år lol men zinde, kommerju växla nivå i rasande fart. Ska bara börja med en stabil bonus dubbling sen kör jag.

 

Och vad skulle det göra om man gular, då är bara ett misslyckat försök ala 3k? Måsteju prova nya saker på man inte blir dum i huvet och ledssnar på poker, lr?..

'

 

 

 

Sen helgrogg, det ärju numer ett känt faktum att internet poker är tok riggat. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns en del bra spelare på PKR oxo.

Men upp till NL400 e de rätt mycket passiva idioter.

 

Synd klienten e så jävla seg att man inte orkar spela där.

 

 

 

 

Drar men 4 bord samtidigt och sköter dom vid sidan utan att klicka bordet så kan man ändå hitta ett rätt bra flow när man fått in lite rutin!'

 

 

Ska ha mina 10k sen är jag klar med siten ialf!:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En av de få sajterna jag inte har konto på - har de några intressanta satelliter?

 

 

 

Tror dom har lite wsop paket och sånt kladd som går i satellit serier.

 

 

 

Sjuk anustilt på mit SVS konto nu. Ledde veckopotten under en stor del av turneringen, för att sedan få känna hur det känns att förlora rubb och stubb som 95% favorit inför rivern. Utsparkad som obetald 10-11a nånstans, Bjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... ..

 

Är fan född med kronisk otur, gick ut och försökte självdö i en buske efteråt men gav upp allt hopp om det efter ca 20min då det kändes som ryggen skulle gå av efter att jag legat på en rutten jävla sop rot av nått slag. OOOOtroligt avtaggad på poker just nu.

 

 

 

 

 

Hur som helst, imorrn ska jag dra igång PKR rääjset som utlovat, deras beryktade insättnings rigg kanske får mig på bättre humör för nu äre fan blåruttet...

 

 

Over&out!:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Hur ser bonusen på PKR ut? Betalas den ut i klumpsumma eller eftersom och hur många dagar har man på sig? Verkar intressant iaf, ska kika in och se hur det går för dej :)

 

Lycka till

 

Man får 600dollar som man får slita ihop, som alla andra sidor typ.

 

 

 

Har problem med att få in pengar där då jag inte har ett visa och swedbanks internet bank inte dög. Detta försenar projektet en del, sen att jag plussar så bra på svs gör inte saken lättare.

 

Ska försöka om få in pengar på denna underliga engelska site, men mitt tålamod tryter fårse om det inte blir till att langa upp en nys svs dagbok!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...