Gå till innehåll

Var kan jag köpa Sony S205F?


Fudge

Recommended Posts

Vad är det som gör att du specifikt vill ha just den modellen?

 

Enligt Sony så finns den inte för försäljning längre och vad jag vet så var det i alla fall ingen märkvärdig ljudkvalité i den.

 

http://www.sonystyle.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=10151&catalogId=10551&langId=-1&productId=11038974

 

Om du vill ha en liten spelare med mycket bra ljud så föreslår jag att du tittar på iriver T60. Den drivs med ett vanligt AAA-batteri vilket gör att den är smidig att ha med sig på resan och bara köpa ett nytt batteri om du inte kan ladda. Lite till åren kommen men fortfarande mycket bra ljud och nu dessutom billig. Den driver dessutom alla hörlurar då den är riktigt "stark".

 

Vill du ha lite "mer" så lyssnar du på iAudio 7 som finns med upp till 16GB minne och ett bättre batteri som dock kräver laddare med på resan. Fortfarande en spelare med mycket bra ljud och trevligt format.

 

Jag utgår ju ifrån mina egna preferenser när jag föreslår spelare och viktigast för mig är:

1. Ljudkvalité (yes, jag är lite av en audiofil)

2. Storlek (vill ha en liten spelare)

3. Drag and Drop (kan inte installera program för musiköverföring på alla datorer)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade en liknande modell från Sony igår via Antilop.

 

Ingen speciell anledning, kände att den passar mig bäst för tillfället, fått en knäpp och försöka börja löpträna nu, och är riktigt trött på de halvstora mp3 spelarna som hoppar runt. Ett krav är även laddningsbart batteri!

 

Brukar alltid lägga stor vikt vid ljudet, men denna hoppas jag har tillräcklig kvalite för att underhålla mig i spåren närmsta tiden..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...