akalle Postad 28 April , 2008 Rapport Postad 28 April , 2008 Jag vet inte vart jag ska posta den här frågan och eftersom jag är nybörjare kör jag här. För ca 1 mån sen skapade jag ett konto på Unibet, klickade via någon pokersajt för att få 50% bonuus. Satte in 900 kr och genast fanns det på mitt konto 1350 kr, jättebra.. eller hur? Onej så enkelt ska det inte vara nu ville jag köpa chips för en rejäl slant för jag tänkte spela 1/2 och då kan jag inte omvandla alla pengarna till chips, jag hade inte så mycket pengar på mitt konto Har fört en maildiskussion med Unibet där det visar sig att jag måste satsa 2700 kr på oddspel för att kunna hämta ut 450 kr? Vad är det för slags 'bonus'? Är det någon annan som har upplevt samma sak eller är det verkligen så på alla ställen? På bodog där jag också spelar fick jag 10 dollar direkt när jag satte in 100 och sen om jag för varje 10 p jag spelar för jag 1 dollar inom 30 dagar, det tycker jag låter som en bättre deal iaf, och ärligare. Citera
werdball Postad 28 April , 2008 Rapport Postad 28 April , 2008 Du bör kolla upp länken du regga dig via! Det finns nog många olika signup villkor hos olika affiliates. Och har du signat för sportbetting måste du omsätta pengarna innan dem är dina o redo att förloras på en hand i poker. Kolla alltid villkor noga vid bonus signup! Så sliper man bli alltför ledsen =) Citera
Recommended Posts