Rackad Postad 25 April , 2008 Rapport Postad 25 April , 2008 ÄR det bara jag som fått för mig att SNGs på ipoker har blivit sjukt mkt tuffare bara de senaste 3mån. Mina observationer är att alla är ruskigt bra på att sno och enda gångerna de inte gör det sitter de på monster. Detta är ju en ganska väsentlig del av sngs som gör det mkt tuffare att komma nånstans om man ej får gratis chips. Någon som grindar även på andra siter som kan jämföra? Citera
stoffe83 Postad 25 April , 2008 Rapport Postad 25 April , 2008 Jag är beredd att hålla med! Jag är på $10+1 och jag tycker motståndet ändrat sig sjukt mycket,sen jag spelade samma nivå där i slutet av förra året! Citera
Bossebo Postad 25 April , 2008 Rapport Postad 25 April , 2008 i agree aswell... EDIT.. nu väntar vi bara på att det skall komma något pro som säger att det är tvärtom och det har blivit mycket enklare Citera
Rackad Postad 25 April , 2008 Författare Rapport Postad 25 April , 2008 Har nu cashat ut. Finns det någon bättre sida där ute? Citera
black_math Postad 7 Juni , 2008 Rapport Postad 7 Juni , 2008 i agree aswell... EDIT.. nu väntar vi bara på att det skall komma något pro som säger att det är tvärtom och det har blivit mycket enklare Hihi, har precis gatt tillbaka till iPoker. 96% ROI efter 32 spelade, brukar plana ut runt 30-35 dock. Javla onodigt inlagg, ja vet. Citera
black_math Postad 7 Juni , 2008 Rapport Postad 7 Juni , 2008 Mina observationer är att alla är ruskigt bra på att sno och enda gångerna de inte gör det sitter de på monster.Selektivt minne? Citera
Recommended Posts