Gå till innehåll

NLT - Trn, 6/3, SCOOP, post-game snack!


TotalFarsa

Recommended Posts

Hade TT på knappen höjer lite, bb synar. Flopp är 357 tror jag. Han går all-in , jag callar. Han har 33 på handen :(

 

That would be me ;) Om det är någon tröst så åkte jag ut på 31:a plats, klonkar 888 på floppen - två hjärter på en 689-bräda (tror jag). Fi har AJh, sätter stege på rivern. Dessutom hann jag syna Qos all in med A7s med JJ innan pausen - Japp Qos drog till sig en triss :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

misslyckades i alla coinflips med stor stack och lyckades med alla när jag var shortstacked. åkte ut när jag med 44 på hand floppade 477. fi (mullanson om jag inte minns fel) satt på K7 och vi slowplayade oss till turn som kom med en 6:a. all deg åkte in och rivern kom med en 6:a till och man var ute

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som vanligt smyger blindsen upp och hugger en i ryggen när man minst anar det :D Detta var en av de roligare turneringarna hittills. Kanske beroende på att jag träffade stenhårt med korten fram till ungefär 40 spelare kvar, vilket den käre Kubo kan intyga :twisted: ...

 

Kubo som för övrigt höll på att få spel över det übertighta spelet på vårt första bord :lol:

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade ingen flyt alls, får inte alls många händer och de jag får (QQx3 var allt jag spelade första 1.5 timmen) fick jag inte så mycket värde på.

Åkte ut på ett lite tråkigt sätt. Sitter med 6k med blindsen på 1K/500 och hittar AK i mp1 typ, killen före mig höjer till 2k och jag ställer in, får syn av KQs som floppar stegen... och jag är ute.

 

Snopet att förlora så när man äntligen får spelbara kort.

 

Jag som skulle showa off för flickan och vinna :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...