Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Söker efter en site som har dem enklaste NL50 samt NL100 spelen ni hittils funnit. Eller kan man utgå från att alla siter är relativt enkla på lågstakes?

Vore kanon om nämnd site även har rakeback (frågar inte efter tips på affliliates eller liknande)

Sist men inte minst måste den fungera tillsammans med pokertracker samt ha bra hyffsad trafik 24/7.

Tacksam för alla vettiga svar.

Postad
Full tilt.

+1 Fattar verkligen inte folk som klagar på det tuffa gejmsen. Sjukt mkt fisk. Har bara spelat NL1000> och lättare motstånd/fler fiskar hittar du inte. Grindade ganska hårt på det beryktat fisktäta Everest innan, och gejmsen där var hårda i jämförelse, imo!

Postad

Om man bara kan leva med att borden ofta innehåller amerikanska shortstacksnissar som spelar allinpoker med 10 bb så ær væl FullTilt ett gott alternativ. Før spelet ær långt från svårslaget upp till NL200 som ær min smærtgræns.

*førbannade norska tangentbord :evil: *

Postad
Om man bara kan leva med att borden ofta innehåller amerikanska shortstacksnissar som spelar allinpoker med 10 bb så ær væl FullTilt ett gott alternativ. Før spelet ær långt från svårslaget upp till NL200 som ær min smærtgræns.

*førbannade norska tangentbord :evil: *

Ja alla kortisar kräver lite justeringar i taktiken. Men du - dom är ju tyskar. Jag föreställer mig en stor fabrik med oompa-oompa musik i högtalare där en massa lönnfeta tyskar med mustascher sitter i enhetliga uniformer och spelar 20BB-poker efter nåt slags uppgjort regelverk. Vad tråkigt dom måste ha.

Men finns kortstackarna bara på Full tilt?