Gå till innehåll

Babupa spelar poker nu


Babupa

Recommended Posts

  • Svars 86
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hey alla pokeruspeople! Också vill Babupa säga inte vara den fotbollbabupa. Myket dålig Babupa den är med slaga våldtag sån inte kul folk ska tro Babupa vara med dessa. Nån pokeruspeople den skicka pm till Babupa fråga om därför jag säga detta nu till alla pokeruspeople. Jag den snäll Babupa med love is happyness. Peace till alla den pokeruspeople

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går liret? =)

 

Också hej 2007 den går rolig med pokeruslira. Kanske inte man för mucket focus på den sifferus vem den vinna i slutet? Rolig den är number ett för Babupa pokerus spel. Junior sa till Babupa att den kortspela är som hans vännerna spela den data också liten pojke. Hoho den är Babupa liten pojke spelar. Också på jobbfestival den grabbar spelade pokerusturnering jaja sa Babupa den jag spela, Babupa den pokerusproffesionele men inte sen räkna där var alkohol jojo den Babupa dricker någon glaset för mucke när Babupa sen gå den toalettus ramla på den bord alla marker de flyger golv och grabbar skrattar men inte den Urban han säger Babupa den kluns se upp. Jo jag säga förlåt men kanske inte tycker Urban snäll. Med den alkohol risky buisness och med den alkohol + Babupa den är natural disaster! Hoho Urban nu du veta nästa gång göm den whiskey inte Babupa dricka kaboom!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Också hejhej all pokeruspeople! Den är konstig den life of Babupa kanske den test, vem den veta om? Igår den sa fru till Babupa inte funka med pokerus och familylife men jag säkra den på hon vill ha den control på Babupa så jag sa du dra den helvete! Babupa spela pokerus nu också junior sa den bra jaja! Men den fru gå till Julius fru och hon sova där Julius kom till Babupa och sa Babupa kanske den välja måste om fru bättre än den pokerus? Haha Julius han sa också den fru gör Babupa huvud kaboom!!! Bra den kompis Julius jaja! Nu Babupa tänka på den, pokerus är rolig men inte måste Babupa den spela. Men ska låta den fru bestämma life of Babupa? Den är känsla att om Babupa nu den som fru säger gör sluta den pokerus, vad komma next? Babupa bli som denna tofflan och lydig liten Babupa. Yes madame, certainly madame, ofcourse madame. Den är inte Babupa, Babupa free man! Vad ni tycka pokeruspeople? Kanske ni den likna problems haft med eras livet? På jobb de sa Babupa tänka junior också men kanske inte den bra för junior tjat? Också hur bli junior den pokerus tiger woods utan den spela pokerus? Okej den mucke skriva nu Babupa koka den spagettos till middagstime.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Också duckduck va? Svenska pokerus spel är den roliga men ofta den använd sig som english och kan vara den bätter språk för Babupa. Inte är hundred percent swedoise ännu men lite lite den bli bätter var dag ja.
Ok, jo jag spelar där med.

Språket är inte så viktigt bara du kan reglerna. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, jo jag spelar där med.

Språket är inte så viktigt bara du kan reglerna. :D

 

Språk jojo den viktigt kan man inte discussion med spelare pokerus den bli inte rolig ja? Bara den tryck knapp syn fold allin raise den inte rolig nej prata med den skrift till motspelare då roliga tid blir. Också duck du har som den dagenbok här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Språk jojo den viktigt kan man inte discussion med spelare pokerus den bli inte rolig ja? Bara den tryck knapp syn fold allin raise den inte rolig nej prata med den skrift till motspelare då roliga tid blir. Också duck du har som den dagenbok här?
Äh, motspelare ska man bara trolla. Skriver lite random skit ibland bara. Social kan man vara när man blir pensionär.

 

Nej jag har ingen dagbok, är ingen hora. :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äh, motspelare ska man bara trolla. Skriver lite random skit ibland bara. Social kan man vara när man blir pensionär.

 

Nej jag har ingen dagbok, är ingen hora. :-P

 

Ehhh vad är den trolla? Det är den roligt? Också den hora den skriva dagbok du den skojade visst jaja haha. Inte spela pokerus den sista vecka Babupa inte den tiden har jobba jobba och......den jobbar. Take it easy pokeruspeople, and dont lose your home :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ar du muslim?

 

Är du den dumma bommen? Du läsa den dagarbok du se Babupa dricka många den gången också tequila, den whiskey också den beer. Du inte veta den musselman han inte dricka den alcoholic.Babupastyle den är med utan den Lord in the sky. Kanske den Babupa rätta eller kanske den Babupa bli eldaklot burn in hell när den afterlife yes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jupp jupp den er mucke nu. Junior börja den skrika hela den tiden nu när Babupa ska spela den pokerus också fru säga den vara Babupa jobb trösta junior men hur den pokerus spel och baby sammangång? Också remember pokeruspeople aldrig ni ha den barn om ni den pokerus vill bli champion.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Också jaja nu Babupa tillbaka pokeruspeople! Den liv bra med mesta också den jobb, den family, den pokerus of course är den viktigast jaja!! Den senast tid Babupa var en gång till den Cosmopol stockholmo spelas tourney, gick den bra ja och Babupa tog också den delade första plats jaja!! Hehe sen Babupa komma den hem med kropp full av den beer drink also fru den frågar: Hur den gick pokerus Babupa? Vinna pengus till välling och den shopping? Nej tyvärr säga Babupa den blev otur river allin kanske den nästa gång....haha pengus ligga i Babupa kalsong jajaja!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Hejhej den pokeruspeople!

Lång tid inte den ser Babupa men den pokerus ja den Babupa spela också när inte prata er med internetskriv. Lång den tystnad nu break för den läsa pokerus nu är illeagle tackar vi den US goverment. Först de gör Babupa får den gummihandsken i mörka hålet före flyga plan till Bror Babupa som den bor U.S sen de säga Babupa är den criminal som gå all in på den onlinepokerus. Varför den är? Nu hur den ska junior äta den fina barnmat om Babupa pengar fryser fast den pokerusstar? Kanske är den pokersvensk spel bäst nu men varför vem säger den inte illeagle morgon? Den tjock äckel Rainerfeldt tar också den pengus säger Babupa du är criminal nu pengus är min. Jaja också får vi den se, Babupa tryckte den cashitout när läsa nyheter om US också den hoppas pengus få så kan också köpa den redwine till fru Babupa sen somna hon, Babupa tar den kläder av och får sköna den stunden ooh aah! Sen klickklickklick och öppna den internetpokerus All in jajaja!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...