Gå till innehåll

Bottensett i fyrvägspott - ACTION!


Recommended Posts

Absolute Life Poker 0.25/0.50, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

 

saw flop | saw showdown

 

Button cbalo ($36.97)

SB LOOSEWEAK ($182.15)

BB Ginungagap ($85.87)

UTG oymichzor ($54.75)

UTG+1 racetothetop ($50.00)

CO darkdollonfire ($59.40)

 

Preflop: LOOSEWEAK is in the SB with 5diamond.gif 5spade.gif

oymichzor raises to 2.00, racetothetop calls 2.00, 2 folds, LOOSEWEAK calls 1.75, Ginungagap calls 1.50.

 

Flop (8.00) Kspade.gif 5club.gif 9club.gif

LOOSEWEAK checks,

Ginungagap bets 5.00,

oymichzor calls 5.00,

racetothetop raises to 13.00,

LOOSEWEAK raises to 28.00,

Ginungagap moves all-in for 78.87,

oymichzor moves all-in for 47.75,

1 fold,

 

Inga stats typ. Jag är väldigt sugen på att syna, men å andra sidan är jag jättesugen på att folda. Hatar att Ginungagap är rätt djup (inte jättedjup men lite)...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vad oddsen är men bör väl vara lite +ev så syna. Sen att det aldrig skulle gå att lägga set på flop är ju så 9-bords-grind-autopilot-tänk så det är skrämmande.

 

Ingen som säger att man aldrig kan lägga set. Däremot lägger man inte set för 170bb i en flervägspott som gör att man får grymma potodds och där floppen är så otroligt dragvänlig och dessutom är kung hög.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antagligen hade jag bara degat och hoppats på det bästa i det läget. Att du ska vara slagen för stunden känns dock rätt så otroligt. Så vad sätter vi spelarna på? Mina tankar går såhär:

 

Ginungagap: Känns väl som Kx klöver. Toppar med färgdrag låter väl rätt relevant?

oymichzor : Känns ganska väl som ett nötfärgdrag med backdoor straightdrag. Kan även vara 99 men känns så otroligt långt bort och skulle det vara det så är det bara betala av.

 

Vad foldaren har känns väl mer eller mindre irrelevant men kan mycket väl ha varit en nia/kung alternativt jättelågt färgdrag vilket ger dig ytterliggare stor chans att få din hand att stå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...