TotalFarsa Postad 6 April , 2008 Rapport Postad 6 April , 2008 Så nu har den 4e, och sista, säsongen dragit igång. Det firar vi med att lyssna på en radiointervju med Katee Sackhoff, aka Starbuck: http://www.kufo.com/pages/578377.php?contentType=34&contentId=74598 Och gillar du inte BSG så säger jag som Dwight Schrute "Then you're an idiot". Citera
TotalFarsa Postad 6 April , 2008 Författare Rapport Postad 6 April , 2008 Vad fan är BSG?Bara den bästa serien som går på tv just nu (Battlestar Galactica): Citera
TotalFarsa Postad 6 April , 2008 Författare Rapport Postad 6 April , 2008 Nu när jag bildgooglat en stund så kan man ju bara säga en sak, de har jäkligt sjysst promo-art: Citera
Loveless Postad 6 April , 2008 Rapport Postad 6 April , 2008 Lol geek. Bästa serie är ju helt klart Dexter. Citera
TotalFarsa Postad 6 April , 2008 Författare Rapport Postad 6 April , 2008 Jag antar att du läser skärmen med någon slags blindtext för du kan ju inte ha sett bilderna ovan Citera
Loveless Postad 6 April , 2008 Rapport Postad 6 April , 2008 Vadå, jag surfar fortfarande med Lynx. Citera
TotalFarsa Postad 6 April , 2008 Författare Rapport Postad 6 April , 2008 Vadå, jag surfar fortfarande med Lynx. Hade jag haft Lynx så hade jag också gjort det (google bildsök) Citera
brainslicer Postad 6 April , 2008 Rapport Postad 6 April , 2008 BSG season 4 promo, the final season Kanske lite spoilers: BSG Season 4 preview Och gillar du inte BSG så säger jag som Dwight Schrute "Then you're an idiot".QFT Citera
Recommended Posts