Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Ok... nu står jag i valet... vetefaan vad jag skall göra härnäst... några tankar:

*Cleara Boylepokers reload bonus $500(=100% rakeback)... men jag har alltid så jävla svårt för prima.. det känns omöjligt att plussa. Jag har rulle för nl50 och det krävs det nästan för att man skall kunna rakea ihop 500 hyffsat snabbt.

*Sätta in en liten slant på sidan jag spelat på ett tag nu (där jag cashade ut hela rullen) Stora ältet är ju att det blir 0% i rakeback, men jag plussar garanterat på nl10

*Försöka hitta plusset på Ipoker, men jag är så illamående efter förra gången jag försökte... "variansen" har sällan skrattat mig så hårt i ansiktet. Dock så har jag "hyffsad" rakeback där...

*köra sportsbetting bara... men jag tror det är bra att variera.

Så vad skall jag göra? :)

• Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Såja, då har man spelat bort ett par veckors vinst på bara nån timme på PRIMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag har inga ord för hur det är möjligt med dessa set ups HELA TIDEN på prima!! Jag sitter och spelar på en sida i över en månad och blir badbeatad nån gång då och då.. men den här FITTmaskinen är verkligen ute efter att gula mig... jag blir så jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjävla trött.. jag lovar mig gång efter gång att inte spela på prima, men ändå är man där eftersom man lockas med bonus ect...

varför går jag i fällan varje gång.. men detta var den sista... nu blir det prima fritt forever.. :)

Postad
Såja, då har man spelat bort ett par veckors vinst på bara nån timme på PRIMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag har inga ord för hur det är möjligt med dessa set ups HELA TIDEN på prima!! Jag sitter och spelar på en sida i över en månad och blir badbeatad nån gång då och då.. men den här FITTmaskinen är verkligen ute efter att gula mig... jag blir så jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjävla trött.. jag lovar mig gång efter gång att inte spela på prima, men ändå är man där eftersom man lockas med bonus ect...

varför går jag i fällan varje gång.. men detta var den sista... nu blir det prima fritt forever.. :)

mmmmm Prima, Stars, B2B... alla är dom riggade. Sicko.
Postad
mmmmm Prima, Stars, B2B... alla är dom riggade. Sicko.

Där gick det inte riktigt urläsa om du var ironisk eller kände med mig .. hehe :)

Men det är extrem skillnad på tex prima och där jag spelat nu senaste månaden. Om skillnaden bara är psykisk, så gör de ett jävligt bra jobb :)

Jag kommer stanna kvar på sidan jag spelat på nu, även utan rakeback. Jag har reversat mitt uttag och nu är jag riktigt sjukt taggad igen. För jag har ju internet hemma nu!! För första gången sen vi flyttade. Så jag kommer spela riktigt mycket! Tyvär så fick jag för mig att att skotta på den gamla sidan efter att jag gjorde jätte tappet på prima, så min rulle har växt en del efter att jag reversade uttaget... Kommer hålla mig på NL10-NL50 (även om jag inte riktigt har rulle för Nl50 på sidan, dock totalt i min spelkassa)

Tog ju igen det jag tappade på prima, så nu kan jag spela lungt och avslappnat igen.

Så jag kan väl lova mig dessa 2 saker riktigt hårt nu då:

1. Inget mer prima, NEVER, ALDRIG igen

2. Inget mer jätteskott, någonsin! (dock så kommer jag ju vara uppe och nosa på nivåerna över mig)

Postad

Mr Nl50 nu då... :mrgreen:

Plussat ca 200 dollar igår och idag efter mitt psykbryt där jag skottade. Testade lite NL100 igår bara för att känna på det, och det gick bra. Idag körde jag 5 Nl50 bord och plussade lite över 1,5 inköp.

Hann även med en MTT igår innan säng. Körde en billig lite snabbare variant och hamnade på 14/85 plats.. pengarna började på 10, så det hade ju varit kul och hitta finalbordet, men men..

Rullen ligger nu faktiskt på: $1529

Tänker väl testa NL50 för hela slanten och få en uppfattning om jag duger för denna nivån, på denna sidan.

Tänkte även försöka mig på något slags "veckolön-system" ...

Hur låter det här: Hälften av det man plussar under en veckas tid tar man ut, och andra hälften läggs till rullen. På detta sätt får man ut lite pengar och även bygger rullen. Går veckan inte pluss, så tar jag heller inte ut något.

Kanske blir en session till inatt, vi får se :)

Rulle:$1529

Uttag: -$48

Postad

Blev ett långt pass inatt, med nl10. Hittade lillplusset på 1,5 inköp... men jag vil säga att det borde varit MYCKET mer :)

Jag hittade en ultra fisk som flippade i varje hand. Tyvär så vann han varje gång, även om han hade sämre hand VARJE gång pre... Lite surt och sitta med 7 inköp på ett bord och ändå bara vara 1,5 pluss:evil:

Förhoppningsvis kan jag köra lite ikväll efter melodiskämtet.. Vi är bortbjudna... trevligt sällskap, så jag får stå ut med jippot på tvn :)

Rulle:$1545

Start:$30

Postad

Kört lite NL50 nu och slutar lite pluss trots allt. När man börjar istort sett hela session att få in degen med Set i 7or och fi har Set i AAA, så känns det rätt tungt. Dock så tog jag igen backet och hamnade på plussidan. Hade en hel del otur med mina stora händer preflop, men ja.. plus är plus :)

Känner att jag har alldeles för lätt att trycka in degen med nöthänderna. Blir ju sällan syn av näst-nöten. Måste lära mig att betta halvhårt på river och inte dunka på för pung och fostervatten.

Rulle:$1579

Start:$30

Postad

Ok, här har ni lite info om de händer jag jag spelat när jag haft pokeroffice igång. Som jag skrivit innan: jag har spelat många händer utan PO, bla skotthänderna och ett stort antal grindhänder när jag haft en annan dator.

En månads spelande ungefär:

poffice24majny7.th.jpg