Gå till innehåll

highcard- /par-läckan. HJÄLP MIG.


cobb89

Recommended Posts

Skaffade mig PT för någon vecka sedan som några kanske förstått eftersom jag har ställt lite frågor här i forumet. Kikade igenom lite stats nu och...

 

Mår typ dåligt. Tyvärr förstår jag mig inte på hur man bifogar bilder så jag skriver statsen sen får ni gärna fråga efter stats jag kanske inte har förstått är relevant..

 

Detta är på cirka 100K händer så det är inget felresultat.. helt enkelt en sjuk läcka (eller?)

 

High card: -26 300 (Went to showdown 829/23179)(Won at SD 19%)

One pair: -20850 (Went to showdown 3097/33816)(Won at SD 40%)

Two pair: +6200

 

Resten är väl rätt orelevant, landar iaf på 24 000 + så ni behöver inte vara oroliga att jag spelat bort hela mitt sparkapital. Tycker att det är sjukt att jag kan ha plussat trots att jag uppenbarligen spelar helt sämst med highcard och par..

Borde kunna plussa ordentligt mkt mer om jag täpper till dessa läckor..

 

Är det nån som har några idéer? need help! :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skaffade mig PT för någon vecka sedan som några kanske förstått eftersom jag har ställt lite frågor här i forumet. Kikade igenom lite stats nu och...

 

Mår typ dåligt. Tyvärr förstår jag mig inte på hur man bifogar bilder så jag skriver statsen sen får ni gärna fråga efter stats jag kanske inte har förstått är relevant..

 

Detta är på cirka 100K händer så det är inget felresultat.. helt enkelt en sjuk läcka (eller?)

 

High card: -26 300 (Went to showdown 829/23179)(Won at SD 19%)

One pair: -20850 (Went to showdown 3097/33816)(Won at SD 40%)

Two pair: +6200

 

Resten är väl rätt orelevant, landar iaf på 24 000 + så ni behöver inte vara oroliga att jag spelat bort hela mitt sparkapital. Tycker att det är sjukt att jag kan ha plussat trots att jag uppenbarligen spelar helt sämst med highcard och par..

Borde kunna plussa ordentligt mkt mer om jag täpper till dessa läckor..

 

Är det nån som har några idéer? need help! :roll:

 

Jag är inte säker på att det ens är någon läcka, någon får gärna rätta mig om jag har fel. Har du klickat i "show only hands that were not folded" ?

 

Det som detta beror på är väl egentligen alla gånger du går till flop/turn/river och får par eller high card som du sedan slänger mot ett bet, då har du ju redan lagt in pengar i potten.. Samma sak om du semibluffar och inte träffar dit drag.

Jag tror inte att det här är något som du ska haka upp dig på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar jag för tight?

21/14/3.80

Went to showdown: 22.68% Känns lite lågt eller?

 

jag har 19/14/4 och Went to SD 19.5%, med en won at SD på 49%..

 

våra stats är alltså rätt lika, tycker de funkar helt okej.. vet inte om jag missar pengar på att lägga mig mot bluffar lite ofta, men samtidigt vill jag inte betala av mot nöten heller..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...