cobb89 Postad 4 April , 2008 Rapport Postad 4 April , 2008 Skaffade mig PT för någon vecka sedan som några kanske förstått eftersom jag har ställt lite frågor här i forumet. Kikade igenom lite stats nu och... Mår typ dåligt nu. Jag förstår inte hur jag kan ha lyckats plussa hyfsat mycket även fast jag har VÄRLDENS sämsta stats på highcard och one pair. Ska bifoga en bild så ska ni få något sjukt alla pokerspelare. Kan nån på nåt vettigt sett förklara detta? Snälla. jag behöver tydligen experthjälp.. Citera
FeelingThis Postad 4 April , 2008 Rapport Postad 4 April , 2008 http://www.fuskbugg.se - Ladda upp bild, länka. Citera
lallaren Postad 4 April , 2008 Rapport Postad 4 April , 2008 Jag tror att de flesta förlorar pengar där. Tänk att det är där dina missade drag hamnar. Det finns inget "nästan stege" eller "nästan färg" eller "överkort+hålstege+backdoor flush". Dragen kostar bara när du missar. Citera
lallaren Postad 4 April , 2008 Rapport Postad 4 April , 2008 Eller jo de kostar mer när du träffar näst bästa handen, men skitsamma. Citera
Kristoffer Postad 4 April , 2008 Rapport Postad 4 April , 2008 Är det inte så att du även räknar in alla händer där du har lagt dig pre i statistiken? Har för mig att det finns en sådan kryssruta, som ev. är på per default. Edit: Eller så är det förstås som lallaren skriver. Citera
Bergmannen Postad 4 April , 2008 Rapport Postad 4 April , 2008 Vore väl konstigt om du inte låg ganska mycket minus med highcard? Citera
FeelingThis Postad 4 April , 2008 Rapport Postad 4 April , 2008 Vore väl konstigt om du inte låg ganska mycket minus med highcard? Är inte A-hög nöten? Citera
cobb89 Postad 4 April , 2008 Författare Rapport Postad 4 April , 2008 Var det där med att trycka in knappen. Då låg jag + plötsligt Citera
MikeTime Postad 4 April , 2008 Rapport Postad 4 April , 2008 Är inte A-hög nöten? Jo, om man får tro de flesta låglimitspelarna på SvS. Citera
Recommended Posts