killerwolf Postad 18 September , 2013 Rapport Share Postad 18 September , 2013 man vet aldrig =), men jag laddar då också som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 18 September , 2013 Rapport Share Postad 18 September , 2013 [X] Bluffcatcha Markus800 lust o visa denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 18 September , 2013 Rapport Share Postad 18 September , 2013 Fy satan så bra Hard Knocks var!!!! Fantastisk inblick i hur det går till bakom kulisserna i NFL. Jag är lite förvånad över hur bra stämningen var och att det inte verkade finnas en enda dryg människa i laget. Man fick ju en liten tår i ögat på slutet när DiManche fick beskedet att han tog en plats i laget Detta låter ju sjukt intressant, är en sucker för alla såna bakom-kulisserna-idrottsdokumentärer! Är det säsong 8 du snackar om eller? Verkar finnas en jävla massa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2013 lust o visa denna? Var inget konstigt, jag höjde från CO, han kallsynade BB och checkraisade J73r eller något sånt och gick sen två gator på två totalt blanka kort. Jag snappade JT och han hade två overs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2013 Drar igång med D-vitamin för första gången i mitt liv nu. Får se om man märker någon skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2013 Kai Greene http://www.flexonline.com/ifbb/kai-greene-putting-pieces-together Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 18 September , 2013 Rapport Share Postad 18 September , 2013 Big jävla love med räfflor på quadsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2013 "That was a tight little hole he tried to squeeze that into." Visste inte NFL var så snuskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2013 Big jävla love med räfflor på quadsen Dem är såååååå jävla sinnessjuka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 19 September , 2013 Rapport Share Postad 19 September , 2013 Brunch i Hbg en lördag? Shoot! Har redan testat Grand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2013 Brunch i Hbg en lördag? Shoot! Har redan testat Grand. Aldrig brunchat i hela mitt liv! Sorry Tror jag hört att Helsings ska vara bra men jag lovar inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 20 September , 2013 Rapport Share Postad 20 September , 2013 Aldrig brunchat i hela mitt liv! Sorry Tror jag hört att Helsings ska vara bra men jag lovar inget. Aldrig brunchat? Fan va sjukt, det som e så jävla fint. Helsing verkar va enda alternativet en lördag, kanske Bishops på Marina Plaza också. Jaja, vi provar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2013 Aldrig brunchat? Fan va sjukt, det som e så jävla fint. Helsing verkar va enda alternativet en lördag, kanske Bishops på Marina Plaza också. Jaja, vi provar! Är sällan uppe så tidigt Mycket lätt val isf, skippa Bishops och ta Helsing! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2013 Lite mes-metal för er som klagat på sång innan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2013 Så jävla stort!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 20 September , 2013 Rapport Share Postad 20 September , 2013 Dem är såååååå jävla sinnessjuka Ser så sjukt mäktigt ut också. Tänk att ha såna, då kan man dö lycklich Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 20 September , 2013 Rapport Share Postad 20 September , 2013 Coming up, this sunday: Vet att Tevez inte är kvar, men det skiter jag i. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2013 Nästan överst på http://www.aftonbladet.se/ är rubriker om GUSTAFFSON vs JONES! Kan knappt fatta att den matchen händer! :twisted: :twisted: :twisted: EN GÅNG! ONE TIME! Fyfan va jag kommer väcka alla grannar om The Mauler tar hem denna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2013 [ ] Vit helg (ViktorHs fel) [ ] Kul ute på Cardan (WT-nivå: rekordhög) [X] Giltig ursäkt (ComHem, sug röv!) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Quangaroo Postad 21 September , 2013 Rapport Share Postad 21 September , 2013 Nästan överst på http://www.aftonbladet.se/ är rubriker om GUSTAFFSON vs JONES! Kan knappt fatta att den matchen händer! :twisted: :twisted: :twisted: EN GÅNG! ONE TIME! Fyfan va jag kommer väcka alla grannar om The Mauler tar hem denna Du låter insatt! Hur streamar man lättast matchen (Live)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2013 Du låter insatt! Hur streamar man lättast matchen (Live)? En sån här match tycker jag man ska betala för att slippa riskera några fuck ups. http://www.ufc.tv ska jag köpa den på. Men gratisstreams lär inte vara några problem att hitta på en stor gala Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2013 Min hyfsat kvalificerade gissning är att Jones vs MAULER kommer börja runt 06.20 imorron bitti men ni som tar risken att sova först och ställa klockan borde nog gå upp 05.30 för att vara säkra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 21 September , 2013 Rapport Share Postad 21 September , 2013 vore ytterst tacksam om du vill posta gratisstream imorgon =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2013 Så, nu är jag hemma och kollar UFC. Vilka är med mig? GO GO GO ALEX ONE TIIIIMEEE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 22 September , 2013 Rapport Share Postad 22 September , 2013 vore ytterst tacksam om du vill posta gratisstream imorgon =) http://www.nutjob.eu/ Så, nu är jag hemma och kollar UFC. Vilka är med mig? GO GO GO ALEX ONE TIIIIMEEE!! får se hur länge gubbögonen hänger med ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts