Jimmy_Pistol Postad 19 December , 2011 Rapport Share Postad 19 December , 2011 HAHA BÄSTA från utekvällen var förstås Poddna vid blackjacken!! Han tar en 3-4 kort från leken när dealern inte kollar och tittar på dem under bordskanten, så han kan ha lite extra blockers under satsningsrundan +50 kr dessutom. Edit: godnatt från microvåg Haha Poddna gör alltid så otippade grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2011 väldigt uppskattat. Fast lite mer om metas bravader(från ditt perspektiv) önskas. Hmm sitt inte och försök gräva fram skit om mig! Finns inget att förtälja, jag är vit som synden. Iaf denna helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2011 Finns en anledning till att denna snubbe kallas Krazy Horse... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 December , 2011 Rapport Share Postad 19 December , 2011 Tilt. Cliffs. - Sålde en garderob - Dom ringde och lycklades inte sätta ihop. - Lämnade tbx och såg att några delar kom bort i flytten. - Gav pengar tbx. - Han sa någon jag skulle stå för kostnad med släp. - Nekade, suckade och kollade på honom. - Han blev upprörd och frågade "vad fan jag kollar så för" - Sen fick jag ensam ta alla delar från gatuhörnet och bära ner dem i förrådet. Hade inte ens monterat ner alla delar helt så några var inte leka med svår att bära genom dörrar och ner för trappor själv. Sitter just nu i någon form av jobbig känsla. Kan inte va jättearg för jag som gjort fel vilket lett till massa jobb för honom. Tycker hans argerande var onödigt. Kan inte släppa det. Någon form av obehag infinner sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 19 December , 2011 Rapport Share Postad 19 December , 2011 Tilt. Cliffs. - Sålde en garderob - Dom ringde och lycklades inte sätta ihop. - Lämnade tbx och såg att några delar kom bort i flytten. - Gav pengar tbx. - Han sa någon jag skulle stå för kostnad med släp. - Nekade, suckade och kollade på honom. - Han blev upprörd och frågade "vad fan jag kollar så för" - Sen fick jag ensam ta alla delar från gatuhörnet och bära ner dem i förrådet. Hade inte ens monterat ner alla delar helt så några var inte leka med svår att bära genom dörrar och ner för trappor själv. Sitter just nu i någon form av jobbig känsla. Kan inte va jättearg för jag som gjort fel vilket lett till massa jobb för honom. Tycker hans argerande var onödigt. Kan inte släppa det. Någon form av obehag infinner sig. Hade du berättat för honom att släp är fucking gratis på Ikea så hade du nog känt dig bättre:D Tråkig situation oavsett dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 19 December , 2011 Rapport Share Postad 19 December , 2011 Tilt. Cliffs. - Sålde en garderob - Dom ringde och lycklades inte sätta ihop. - Lämnade tbx och såg att några delar kom bort i flytten. - Gav pengar tbx. - Han sa någon jag skulle stå för kostnad med släp. - Nekade, suckade och kollade på honom. - Han blev upprörd och frågade "vad fan jag kollar så för" - Sen fick jag ensam ta alla delar från gatuhörnet och bära ner dem i förrådet. Hade inte ens monterat ner alla delar helt så några var inte leka med svår att bära genom dörrar och ner för trappor själv. Sitter just nu i någon form av jobbig känsla. Kan inte va jättearg för jag som gjort fel vilket lett till massa jobb för honom. Tycker hans argerande var onödigt. Kan inte släppa det. Någon form av obehag infinner sig. Kan se framför mig vilken blick du gav honom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 December , 2011 Rapport Share Postad 19 December , 2011 garderoben är f.ö i så dåligt skick nu att jag inte ens nyter försöka sälja den igen. YES, kostade ju bara 6k när jag köpte den... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 19 December , 2011 Rapport Share Postad 19 December , 2011 garderoben är f.ö i så dåligt skick nu att jag inte ens nyter försöka sälja den igen. YES, kostade ju bara 6k när jag köpte den... Så fungerar garderober, de bli aldrig sig själv igen när man monterat ner dem en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 December , 2011 Rapport Share Postad 20 December , 2011 Om att grinda före jobbet. Nästan uppe ur ett 50k hål, wooohoooo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 20 December , 2011 Rapport Share Postad 20 December , 2011 Om att grinda före jobbet. Nästan uppe ur ett 50k hål, wooohoooo! skills to the hills! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2011 Ah vilken dag, först nyheten om att HTMIIA läggs ner. Sen ett skitbra gympass. Och nu nyheten att äckelsvinet Suarez äntligen får vad han förtjänar. Detta borde ju inte förstöras med ännu en horribel utdragningssession poker men jag funderar skarpt på det. Floppat set mot naket par tre gånger denna månad på SVS och förlorat. Två av dem i stora potter all in flop och den tredje all in på turn mot par+bakdörr färgdrag som satt. Lite svårt att plussa då IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 20 December , 2011 Rapport Share Postad 20 December , 2011 Ah vilken dag, först nyheten om att HTMIIA läggs ner. Sen ett skitbra gympass. Och nu nyheten att äckelsvinet Suarez äntligen får vad han förtjänar. Detta borde ju inte förstöras med ännu en horribel utdragningssession poker men jag funderar skarpt på det. Floppat set mot naket par tre gånger denna månad på SVS och förlorat. Två av dem i stora potter all in flop och den tredje all in på turn mot par+bakdörr färgdrag som satt. Lite svårt att plussa då IMO. Hela månadsresultatet kan väl inte hänga på 3 potter? Jävlar va back jag hade varit då på svs. Men jo, riggen är extrem ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2011 Hela månadsresultatet kan väl inte hänga på 3 potter? Jävlar va back jag hade varit då på svs. Men jo, riggen är extrem ibland. Nä obv, men jag menade mer att om inte ens mellanset mot naket par all in flop kan stå för 200bb är det inte mycket som kan stå. Däremot hade jag varit runt BE för månaden enbart med dem tre potterna. Har åkt på en jävla massa annat skit också. Jobbigt när man försöker komma igång efter lång paus. Men bara att bita ihop och hålla gnället nere så mkt som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2011 Men lol, velat fram och tillbaka i en timme om jag orkar spela poker och gör det egentligen inte men jag är revanschsugen så jag bestämmer mig för att dra igång en session på Svenska Spel. Så är det idag deras idiotiska stängning är Det kanske man ska se som ett tecken från ovan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 21 December , 2011 Rapport Share Postad 21 December , 2011 Jobba jobba Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2011 Satte mig på Prima istället som det ny-spelförstörda riksmongo jag är. Två KK mot AA och set mot högre set samt två andra inköp back på typ en halvtimme Kämpade tillbaka runt 3 av dem iaf och slutade lillback. Kommer hålla mig kvar på micro sålänge jag springer såhär. Nu sitter man här med en tallrik köttfärssås och makaroner. Imorrn ska det tydligen vara förfest här hos Team Microvåg med ett gäng yngre förmågor. Mitt liv har inte alls blivit dekadent (copyright bubba123) sedan jag flyttade in hit Just ja, glömde nämna att VH kom hem för nån timme sen i dåligt (läs: full) skick, stekte en hamburgare med bröd, åt den framför datorn och försvann sen direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2011 Jobba jobba Ty sir. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 21 December , 2011 Rapport Share Postad 21 December , 2011 Pressa en jäkla volym en gång i livet och häng inte upp dig på setups/utdragningar så kommer resultaten metarn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 21 December , 2011 Rapport Share Postad 21 December , 2011 Ah vilken dag, först nyheten om att HTMIIA läggs ner. :-) :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2011 Om detta är seriöst så är det bisarrt dåligt. Men om det inte är seriöst och bara ska vara roligt så är det fan nästan lika sjukt dåligt! G in a gi... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2011 Pressa en jäkla volym en gång i livet och häng inte upp dig på setups/utdragningar så kommer resultaten metarn! Självklart är det så, bara lite småjobbigt när man är mitt i 60-70 inköpsdippen Från och med januari lär det grindas en satans massa här i huset iaf! För mycket skit med jul och nyår och massa annat festande här för tillfället bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2011 Modig tjej som är här just nu måste jag säga. Det är hon och 10-15 killar jag är ganska säker på att hon inte känner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 21 December , 2011 Rapport Share Postad 21 December , 2011 korvfest? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 21 December , 2011 Rapport Share Postad 21 December , 2011 btw meta, du som vill betta ubereem. Ta honom till 2.5 eller nåt som det är på TKO/KO vinst. tvivlar på att detta går 5 ronder eller att overroid subbar tjuren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2011 korvfest? Mmm och det pallar jag inte en helt vanlig onsdag. Drack en öl och gav upp. Gömmer mig på mitt rum i sängen med laptopen och United Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts