Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!

Metaddict

Recommended Posts

HAHA BÄSTA från utekvällen var förstås Poddna vid blackjacken!! Han tar en 3-4 kort från leken när dealern inte kollar och tittar på dem under bordskanten, så han kan ha lite extra blockers under satsningsrundan :D

+50 kr dessutom.

Edit: godnatt från microvåg

Haha Poddna gör alltid så otippade grejer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilt.

Cliffs.

- Sålde en garderob

- Dom ringde och lycklades inte sätta ihop.

- Lämnade tbx och såg att några delar kom bort i flytten.

- Gav pengar tbx.

- Han sa någon jag skulle stå för kostnad med släp.

- Nekade, suckade och kollade på honom.

- Han blev upprörd och frågade "vad fan jag kollar så för"

- Sen fick jag ensam ta alla delar från gatuhörnet och bära ner dem i förrådet. Hade inte ens monterat ner alla delar helt så några var inte leka med svår att bära genom dörrar och ner för trappor själv.

Sitter just nu i någon form av jobbig känsla.

Kan inte va jättearg för jag som gjort fel vilket lett till massa jobb för honom. Tycker hans argerande var onödigt.

Kan inte släppa det.

Någon form av obehag infinner sig.

Länk till kommentar

Tilt.

Cliffs.

- Sålde en garderob

- Gav pengar tbx.

- Sen fick jag ensam ta alla delar från gatuhörnet och bära ner dem i förrådet. Hade inte ens monterat ner alla delar helt så några var inte leka med svår att bära genom dörrar och ner för trappor själv.

Kan inte va jättearg för jag som gjort fel vilket lett till massa jobb för honom. Tycker hans argerande var onödigt.

Kan inte släppa det.

Hade du berättat för honom att släp är fucking gratis på Ikea så hade du nog känt dig bättre:D

Tråkig situation oavsett dock

Länk till kommentar

Tilt.

Cliffs.

- Sålde en garderob

- Gav pengar tbx.

Kan inte släppa det.

Kan se framför mig vilken blick du gav honom

Länk till kommentar

Ah vilken dag, först nyheten om att HTMIIA läggs ner. Sen ett skitbra gympass. Och nu nyheten att äckelsvinet Suarez äntligen får vad han förtjänar.

Detta borde ju inte förstöras med ännu en horribel utdragningssession poker men jag funderar skarpt på det.

Floppat set mot naket par tre gånger denna månad på SVS och förlorat. Två av dem i stora potter all in flop och den tredje all in på turn mot par+bakdörr färgdrag som satt. Lite svårt att plussa då IMO.

Länk till kommentar

Ah vilken dag, först nyheten om att HTMIIA läggs ner. Sen ett skitbra gympass. Och nu nyheten att äckelsvinet Suarez äntligen får vad han förtjänar.

Detta borde ju inte förstöras med ännu en horribel utdragningssession poker men jag funderar skarpt på det.

Floppat set mot naket par tre gånger denna månad på SVS och förlorat. Två av dem i stora potter all in flop och den tredje all in på turn mot par+bakdörr färgdrag som satt. Lite svårt att plussa då IMO.

Hela månadsresultatet kan väl inte hänga på 3 potter? Jävlar va back jag hade varit då på svs.

Men jo, riggen är extrem ibland.

Länk till kommentar

Hela månadsresultatet kan väl inte hänga på 3 potter? Jävlar va back jag hade varit då på svs.

Men jo, riggen är extrem ibland.

Nä obv, men jag menade mer att om inte ens mellanset mot naket par all in flop kan stå för 200bb är det inte mycket som kan stå. Däremot hade jag varit runt BE för månaden enbart med dem tre potterna. Har åkt på en jävla massa annat skit också. Jobbigt när man försöker komma igång efter lång paus. Men bara att bita ihop och hålla gnället nere så mkt som möjligt :roll:

Länk till kommentar

Satte mig på Prima istället som det ny-spelförstörda riksmongo jag är. Två KK mot AA och set mot högre set samt två andra inköp back på typ en halvtimme :roll: Kämpade tillbaka runt 3 av dem iaf och slutade lillback. Kommer hålla mig kvar på micro sålänge jag springer såhär.

Nu sitter man här med en tallrik köttfärssås och makaroner. Imorrn ska det tydligen vara förfest här hos Team Microvåg med ett gäng yngre förmågor. Mitt liv har inte alls blivit dekadent (copyright bubba123) sedan jag flyttade in hit :roll:

Just ja, glömde nämna att VH kom hem för nån timme sen i dåligt (läs: full) skick, stekte en hamburgare med bröd, åt den framför datorn och försvann sen direkt...

Länk till kommentar

Pressa en jäkla volym en gång i livet och häng inte upp dig på setups/utdragningar så kommer resultaten metarn!

Självklart är det så, bara lite småjobbigt när man är mitt i 60-70 inköpsdippen :( Från och med januari lär det grindas en satans massa här i huset iaf! För mycket skit med jul och nyår och massa annat festande här för tillfället bara :oops:

Länk till kommentar