Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Ev blir det att jag behåller min lägenhet, fick hem papper om att de är ombildning på G. Brukar innebära rätt bra pris för upplåtelse så man kan tjäna lite deg, helst om jag fixar småsaker dom inte orkar göra innan försäljning.

 

Så tills vidare funderar jag på göra om ett rum till kuddrum. Lägga en mjuk matta av något slag sen fylla upp med kuddar och saccosäckar, några generella råd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ev blir det att jag behåller min lägenhet, fick hem papper om att de är ombildning på G. Brukar innebära rätt bra pris för upplåtelse så man kan tjäna lite deg, helst om jag fixar småsaker dom inte orkar göra innan försäljning.

 

Så tills vidare funderar jag på göra om ett rum till kuddrum. Lägga en mjuk matta av något slag sen fylla upp med kuddar och saccosäckar, några generella råd?

 

Tycker du ska hyra ut det rummet till mig istället. Garanterat högre EV på det viset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker du ska hyra ut det rummet till mig istället. Garanterat högre EV på det viset.

 

Blir nog bara temporärt kuddrum :((((

 

Dundersvårt få info wtf som händer, läste precis om de kapitlet från bostadsrättsboken vi hade förra terminen. Massa som ska stämma för få igenom och de känns som dom inte har kollen.

 

Ska försöka hugga ansvarig och mäcklarstyra lite

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stuck så ini för denna måndem som ett direkt resultat av att jag har odödligt mkt plugg att göra.

 

Ska skriva en B-uppsats som ska handla om huvida man kan förutse bostadsbubblor/finansiella kriser i allmänhet.

 

Tänkte använda mkt av taleb och sen lite artiklar som vi fått rekkade. Någon som kan komma med tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SMGUUUUUUUUUUUUUUULD så jävla FUCKING naaaaaajs :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Speciellt i ett läge när hela livet går käpprätt åt helvete. Lyckades glömma hur mycket allt suger i några timmar :) Guldfirandet på Olympia var galet, helt underbar stämning.

 

Det är för övrigt nästan en månad kvar tills Allsvenskan avslutas. Snacka om ett överlägset HIF och med dem spelarna vi tappat är det faktiskt en vansinnig bedrift att dominera såhär! Som någon krönikör skrev; MFF har behållt hela truppen förutom Molins och ändå varit usla och är mycket sämre än förra året, HIF har tappat Nilsson, Ekstrand, Peter Larsson, Gerndt och Jönsson och är ändå fortfarande lika dominanta och Sveriges överlägset bästa lag.

 

Det är bara för hela Sverige att buga och tacka för lektionen 8-)

 

(synd att min homeboy Rampage Jackson förlorade titelmatchen i UFC bara men det kan man väl köpa en dag som denna)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SMGUUUUUUUUUUUUUUULD så jävla FUCKING naaaaaajs :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Speciellt i ett läge när hela livet går käpprätt åt helvete. Lyckades glömma hur mycket allt suger i några timmar :) Guldfirandet på Olympia var galet, helt underbar stämning.

 

Det är för övrigt nästan en månad kvar tills Allsvenskan avslutas. Snacka om ett överlägset HIF och med dem spelarna vi tappat är det faktiskt en vansinnig bedrift att dominera såhär! Som någon krönikör skrev; MFF har behållt hela truppen förutom Molins och ändå varit usla och är mycket sämre än förra året, HIF har tappat Nilsson, Ekstrand, Peter Larsson, Gerndt och Jönsson och är ändå fortfarande lika dominanta och Sveriges överlägset bästa lag.

 

Det är bara för hela Sverige att buga och tacka för lektionen 8-)

 

(synd att min homeboy Rampage Jackson förlorade titelmatchen i UFC bara men det kan man väl köpa en dag som denna)

 

jävla spoileräckel!! Får skylla mig själv då jag gick in här iofs...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jävla spoileräckel!! Får skylla mig själv då jag gick in här iofs...

 

Haha den skäms jag inte ens för, här går man fan in på egen risk ;)

 

var ju ändå 3 dagar sen fighten var. ser alltid till att tanka galan dagen efter, undvika alla vettiga dagböcker på pf och enbart kolla facebook vid nödfall tills man sett skiten.

 

dagens tips.

 

Ja det är alltid lite ångest innan man sett galan eftersom jag knappt vågar gå online ens. Det enda jag vågar kolla är typ några få PF-dagböcker. Inte ens på TV4-sporten går man säker längre för dem spoilade Evans-Ortiz för mig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bara påpeka igen...HIF slog alltså rekordet i år i att avgöra Allsvenskan tidigt. Trots att vi inför säsongen tappade Lantz (som de flesta hävdade var föregående års bästa mittfältare, även jag själv) och Ekstrand. Sen Nilsson, Gerndt, Jönsson och Larsson under säsongen. Vi sålde spelare för över 80 miljoner kronor samtidigt som vi slog rekord i överlägsenhet! Fattar ni ens hur imponerande det är? Vi är dessutom kvar i svenska cupen och hade 4 tuffa matcher i europacupspel utan att tappa i Allsvenskan. Trots att alla säger att det är för tufft för ett svenskt lag att klara europaspel parallellt med ligaspelet.

 

Laul på Aftonbladet kallade vårt SM-guld för det värdigaste SM-guldet i svensk fotbollshistoria. Jag vet att ni alla håller med 8-)

 

 

(och ja, jag vet att alla tycker jag är ännu drygare nu än innan :mrgreen:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...