Metaddict Postad 9 September , 2011 Författare Rapport Postad 9 September , 2011 En planerad 2-timmarssession poker blev till drygt 4 timmar efter att ha förlorat några inköp inom en minut efter att jag tänkte stänga ner...kände mig helt knäckt (urkorkat eftersom det är småpengar egentligen) men värdet var finfint så jag gav mig fan inte. 2 timmar och några donationer senare lyckades jag hamna 300sek plus och stängde då ner fort som fan Inte nog med att jag unnat mig en lösgodispåse för första gången på några veckor, dessutom är det tydligen NFL-premiär på TV10! Så dagen gick mycket snabbt från skit till rätt bra Nu ska jag provsmaka mitt nya proteinpulver Wish me luck. Citera
schumme Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 Började min dag med 30 minuters cardio och tvättning av kläder. Satan så produktivt! Var på Väla (köpcentrum utanför HBG)sen. Där är ombyggt och ett antal nya affärer. Jag hittar inte ett skit och kommer hem med två nya svarta HM-linnen som jag redan har några stycken av... Stjärnfittan fattar exakt Tydligen ska det finnas en butik som bara säljer gräddbullar i dess olika former och smaker. Bara det är ju bara för sjukt... Citera
nutshellcracker Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 dessutom är det tydligen NFL-premiär på TV10! Så dagen gick mycket snabbt från skit till rätt bra We like! Steelers 2012? Citera
Starfitter Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 Får min iplatta idag. Farfar level sa jag måste jailbreaka dirren, rätt rädd för göra sånt själv. tips? Citera
diazo Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 Får min iplatta idag. Farfar level sa jag måste jailbreaka dirren, rätt rädd för göra sånt själv. tips? låt inte level göra det iaf, var total fail när han skulle köra min, med citat "Uh, va händer nu, hoppas den inte dör då e de kört" Citera
schumme Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 Vad har man för nytta av jailbreak på ipaden? Jag ska köpa en själv så behöver info. Jailbreaka min förra iPhone, men nu har jag skippat det för jag tycker allt jag behöer finns som standard. Citera
diazo Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 Vad har man för nytta av jailbreak på ipaden? Jag ska köpa en själv så behöver info. Jailbreaka min förra iPhone, men nu har jag skippat det för jag tycker allt jag behöer finns som standard. enligt najjan så blir det gratis att tanka apps, även de för 1-2k st, så känns ju rimligt, utöver det vetifan, batteritiden syns i %? Citera
JGrande Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 VLC tror jag inte finns som app längre att ta hem, utan bara för jailbreakade. Rätt smidigt om du ser mycket film istället för att behöva konvertera osv Citera
Level Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 VLC tror jag inte finns som app längre att ta hem, utan bara för jailbreakade. Rätt smidigt om du ser mycket film istället för att behöva konvertera osv Xbmc=decoding genom hårdvara>>>>>>>>>>>>>>>vlc=decoding genom mjukvara>>allt annat. Punkt Citera
Starfitter Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 okej så får jag version kmr du ikv eller imorgon hit och fixar det? inkl lämnar tröjan som M.M snodde. bra Citera
schumme Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 Finns inte CineXplayer till iPAd, den kör jag i iphonen för film. Citera
Level Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 okej så får jag version kmr du ikv eller imorgon hit och fixar det? inkl lämnar tröjan som M.M snodde. bra Kommer kl 1630 Isf, utan tröja. Citera
Metaddict Postad 9 September , 2011 Författare Rapport Postad 9 September , 2011 We like! Steelers 2012? Trots Vicks personliga vidrighet blev jag ett fan av hans spel och Eagles förra säsongen. Tyvärr var inte NFL igång när jag var i Philly men jag har iaf kört förbi arenan så nu är jag ännu mer Eaglesfan Citera
Metaddict Postad 9 September , 2011 Författare Rapport Postad 9 September , 2011 Tydligen ska det finnas en butik som bara säljer gräddbullar i dess olika former och smaker. Bara det är ju bara för sjukt... Konstigt, det borde jag ha märkt isf Citera
Haslo Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 Trots Vicks personliga vidrighet blev jag ett fan av hans spel och Eagles förra säsongen. Tyvärr var inte NFL igång när jag var i Philly men jag har iaf kört förbi arenan så nu är jag ännu mer Eaglesfan usch, vidrigt. Byt genast lag plz.... Falcons och Matty Ice ftw. Citera
schumme Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 Konstigt, det borde jag ha märkt isf http://www.vala.com/butiker/livs-konfektyr/graddbullerian Citera
Metaddict Postad 9 September , 2011 Författare Rapport Postad 9 September , 2011 usch, vidrigt. Byt genast lag plz.... Falcons och Matty Ice ftw. Eastcoast baby, EASTCOAST Du får nöja dig med att vi båda lever för United http://www.vala.com/butiker/livs-konfektyr/graddbullerian Haha sjukt att jag missade det! Jag deffar iofs men det finns alltid utrymme för lite fusk tydligen Nu ska jag käka min vanliga fredagsmiddag hos morsan och sen direkt kolla Häcken-HIF! Oerhört viktig match men tyvärr har vi inte slått Häcken borta sedan typ 94. Och tappat spelare. Men Häcken har tappat sina två bästa med så där jämnar det nog ut sig. Kom igen HIF, kom igen! Citera
Starfitter Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 dratt ner massa apps, ska leka med senare. Vilkan är nöten för att sköta mina studier? Har google kalender men behöver anteckningsapps osv Citera
nutshellcracker Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 Trots Vicks personliga vidrighet blev jag ett fan av hans spel och Eagles förra säsongen. Tyvärr var inte NFL igång när jag var i Philly men jag har iaf kört förbi arenan så nu är jag ännu mer Eaglesfan Sånt drag på matcherna Jag såg 9st matcher totalt under mina USA år. Jäkligt roligt, och det smäller bra! Citera
Staash Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 dratt ner massa apps, ska leka med senare. Vilkan är nöten för att sköta mina studier? Har google kalender men behöver anteckningsapps osv har inte riktigt förstått storheten med ipad tbh. vad är den stora grejen? sälj in det till mig, starfitter! Citera
WhySoSerious Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 har inte riktigt förstått storheten med ipad tbh. vad är den stora grejen? sälj in det till mig, starfitter! samma här, ge mig anledningar att köpa en. verkar ju vara en rolig leksak om inte annat. Citera
Metaddict Postad 9 September , 2011 Författare Rapport Postad 9 September , 2011 verkar ju vara en rolig leksak om inte annat. Du sa det själv Citera
Haslo Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 Eastcoast baby, EASTCOAST Du får nöja dig med att vi båda lever för United ja, bolton borta imorn. Sjukt att vi ännu inte har spelat på en lördag kl 16.00 och icke så imorn heller. Citera
Metaddict Postad 9 September , 2011 Författare Rapport Postad 9 September , 2011 En gammal polare har namngett sin nyfödda dotter...ett av mellannamnen är Chelsea ja, bolton borta imorn. Sjukt att vi ännu inte har spelat på en lördag kl 16.00 och icke så imorn heller. Detta är den bästa tänkbara tiden IMO! Perfa att knäcka en kebabtallrik och första ölen däromkring Citera
schumme Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 dratt ner massa apps, ska leka med senare. Vilkan är nöten för att sköta mina studier? Har google kalender men behöver anteckningsapps osv Evernote imo. Ha det på pc och synka med ipad Citera
Recommended Posts