Starfitter Postad 13 Maj , 2011 Rapport Share Postad 13 Maj , 2011 Hela resan i björndräkt antar jag? Kör berra i sällskapsresan, ett ombyte och en ica kasse med brightöl Hade varit sick att se det med egna ögon en hookup går alltid styra, helst om du har kvinnliga kollegor i onyktert tillstånd och riktigt dåligt omdöme Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 13 Maj , 2011 Rapport Share Postad 13 Maj , 2011 en hookup går alltid styra, helst om du har kvinnliga kollegor i onyktert tillstånd och riktigt dåligt omdöme Javisst, men du snackade om den 17e? Vilket visserligen är nationaldagen, men de jag känner drar ut dagen innan, alltså den 16e. Folk jobbar ju den 18e så det lär vara "fetare" måndagkväll/natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 Maj , 2011 Rapport Share Postad 13 Maj , 2011 Javisst, men du snackade om den 17e? Vilket visserligen är nationaldagen, men de jag känner drar ut dagen innan, alltså den 16e. Folk jobbar ju den 18e så det lär vara "fetare" måndagkväll/natt. så nöten är dra upp måndag och åka hem ons morgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 13 Maj , 2011 Rapport Share Postad 13 Maj , 2011 så nöten är dra upp måndag och åka hem ons morgon? Enligt mina källor yes:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 Maj , 2011 Rapport Share Postad 13 Maj , 2011 mån kväll - ons morgon blir de nog. Ska bara styra en natt hos någon polare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 13 Maj , 2011 Rapport Share Postad 13 Maj , 2011 Hade jag ägt huset så hade du kunnat slagga där utan problem. Men under renovering av kök och vardagsrum tror jag inte chefen är beredd att ta in en okontrollerbar vodkax2 drickandes skåning under sitt tak. No offense:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Maj , 2011 WAAAAAAAAAR Gustafsssssson! Krossa Vaktmästarn... http://mmanytt.se/ufc/alexander-gustafsson-vs-vladimir-matyushenko-pa-ufc-133/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Maj , 2011 Starfitter är Skånes padrinos. Skulle också vilja veta hur dom bär sig åt. Björnkostymen kan ju inte vara det enda knepet. Och tjena Zumsar Ingen av dem skäms för att gå ner i åldrarna tror jag iaf. Alltid en bra start. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 Maj , 2011 Rapport Share Postad 13 Maj , 2011 Ingen av dem skäms för att gå ner i åldrarna tror jag iaf. Alltid en bra start. facit på padde inte är långt ner alls, jag däremot tkr allt som kör moppe är ok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 14 Maj , 2011 Rapport Share Postad 14 Maj , 2011 Går rykten om att man kommer få möta starfitter irl för första gången ever i sommar. Kommer nog bli mer ön magiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 14 Maj , 2011 Rapport Share Postad 14 Maj , 2011 Går rykten om att man kommer få möta starfitter irl för första gången ever i sommar. Kommer nog bli mer ön magiskt! Litar på att det kommer bli livshotande, herionhjältar, dalmasar och en såndär pokeremil. btw tänker jag spåra idag, på sedvanligt barcavis dessutom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 14 Maj , 2011 Rapport Share Postad 14 Maj , 2011 En god mäcklarfest slutar med att ett basebollträ, en skyvodka och en burk med effe är borta. Någon kan ha haft en jävligt sjuk utgång efter.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2011 Manchester United. Bäst i England både nu och någonsin. STOR DAG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 15 Maj , 2011 Rapport Share Postad 15 Maj , 2011 wtf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 15 Maj , 2011 Rapport Share Postad 15 Maj , 2011 igår var alla vid mycket god vigör, hade förbannat roligt måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 15 Maj , 2011 Rapport Share Postad 15 Maj , 2011 A scouser knocks Liverpool of there perch. Haha. An evertoniian aswell. Yes. People. U can't imagine how happy I am tonight. Believe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 15 Maj , 2011 Rapport Share Postad 15 Maj , 2011 Liverpool och Luis Suarez! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 15 Maj , 2011 Rapport Share Postad 15 Maj , 2011 vad gjorde webb som pk grina om på fejan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2011 vad gjorde webb som pk grina om på fejan? Ingen aning men jag finner det väldigt roande att Liverpoolfans mindervärdeskomplex är så enormt att det alltid är något United-relaterat som dyker upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 15 Maj , 2011 Rapport Share Postad 15 Maj , 2011 Billig straff till Spurs idag. Beredd att hålla med... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2011 Billig straff till Spurs idag. Beredd att hålla med... Inte sett den. Men läste att det stod 1-0 när den kom ändå. Inte ens farsan som hållt på Spurs hela sitt liv ville ha den där jävla Euro League-platsen dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 16 Maj , 2011 Rapport Share Postad 16 Maj , 2011 Tjejen som skulle byte fint med mig visade sig reppa elallergi och med all elektronik som finns här gick de inte riktigt vägen. http://www.lagenhetsbyte.se/annonser/bytes.aspx?edit=0&annonsid=184406 smått ont om tid nu med, annars går jag hyra ut den 2a hand under sommaren eller till jag hittar ett bra byte. Ska ändå inte vara i skåne förren slutet av aug Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon123 Postad 17 Maj , 2011 Rapport Share Postad 17 Maj , 2011 Tjejen som skulle byte fint med mig visade sig reppa elallergi och med all elektronik som finns här gick de inte riktigt vägen. http://www.lagenhetsbyte.se/annonser/bytes.aspx?edit=0&annonsid=184406 smått ont om tid nu med, annars går jag hyra ut den 2a hand under sommaren eller till jag hittar ett bra byte. Ska ändå inte vara i skåne förren slutet av aug ett tips för framtiden kan ev vara att städa lägenheten, bädda sängen osv innan du tar bilderna Lycka till med pokern /jon123 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 17 Maj , 2011 Rapport Share Postad 17 Maj , 2011 orkade inte riktigt hela vägen fram med städning osv, hur som inte de dom ska hyra. Blir hyra ut den 2a hand ist, hinner inte med byte innan tågluffen. http://www.blocket.se/malmo/Fin_3a_uthyres_under_juni_augusti_33931270.htm jobba jobba Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts