Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Grindade igen. Backade igen. Tycker jag spelar helt ok och fick in det bra men fortsätter springa som heltok i ett par dämpade Nike Airs :cry: När man börjar med att få in degen med set mot fisk med rivrat set och nästan direkt sen nötstege på turn mot tvåpar som rivrar kåk vet man att det blir en jobbig session.

 

Var back 6 inköp till men höll ihop spelet riktigt bra och slutade på 3 inköp back. Skönt och spela lowstakes iaf, såhär lite dåligt har jag nog aldrig mått efter 3 inköp back. Försöker se det ljusa i eländet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man vet att man borde byta gym när man kommer in, högtalarna spelar "I Just Had Sex" och den första konversationen man hör är två snubbar som diskuterar vilka drinkar de drack i helgen...

 

Episkt bra pass dock! :mrgreen:

 

Imorrn smäller det, Chelsea-United. Känns lite mindre spänt än vanligt mtp att Chelski ligger så jävla långt efter i ligan 8-)

 

Ska försöka få in några pokerhänder innan matchen också men jag räknar inte med att lyckas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hostar så mkt att jag inte ens vill försöka lägga mig sova, har seminarie imorgon som jag inte kmr palla gå på heller. Får ist skriva en inlämning som är 100x jobbigare än seminiariet som är ett skämt

 

sen kmr säkert hanverkaren som ska fixa toan vid 06. eller något, fmlfmlfml

 

 

jag vill bara beställa hem 1 miljon pizzor, på riktigt de måste ju vara riktigt bra ev på starta ett företag kopplat till onlinepizza som har de vanliga + glass, bakelser,kakor,godis och allt annat man vill ha när man mår dåligt eller munchar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aja, hantverkaren kom aldrig.. std

 

jag tänkte köra maraton på james bond ikv men så tröttnade jag efter sett dr no.

 

Så nu är förutsättningarna, jag orkar inte sitta upp pga huvudvärk och näsan rinner. Så jag har ett xbox (utan roliga spel) filmer/serier på den, en laptop som jag bara sitter i osx med och snask.

 

kan någon ge förslag på vad jag kan göra?

 

typ spel man kan ladda ner köa i osx, heroes 3 style. Lite avslappnat sådär

 

 

edit; porrsurfa uteslutes, redan gjort halva dagen

 

lateedit; inget konstruktivt heller, orkar inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

heroes 2 är grymt. kika lite mysiga filmer som blow, scarface, blood in blood out, alt. grinda igenom Sopranos igen (tar för givet att du sett alla säsonger)

 

heroes 3 är nutz imo, fast funkar inte i osx och orkar inte haxxa med simulatorer. Körde ner diablo 2 och nöte lite.

sen jag blev sjuk har jag redan glott blow och bibo, aldrig sett en enda avsnitt sopranos dock.

 

Om du inte sett sons of anarchy så gör det. Såg igenom 3 säsonger på 2 dagar för den är så sinnes sjukt bra :D

 

sons är riktigt vidrigt bra men har tyvärr sett allt 2 ggr redan

 

Californication e ju nöten om du inte sett...

 

bara sett säsong 1... humm får dra ner 2an kanske

 

 

. Fan vaknade lika risig idag, fml

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fel läge av United att klappa igenom :evil: Fattade ingenting i första. Sämsta jag sett i år definitivt, kanske på flera år. Rättvis Liverpoolseger och inte alls jobbig på samma sätt som den orättvisa förlusten mot Chelsea pga idiotdomare.

 

Men jag kan bara inte skriva ett inlägg utan att nämna hur äckligt Carragher betedde sig. Det är bara fega kräk av den värsta sorten som går in för att skada spelare sådär. Helt vansinnigt jävla sinnessjukt hur domaren missar det röda kortet. Speciellt när han tydligen utdelat flest röda i år. Värsta tacklingen jag sett på länge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fel läge av United att klappa igenom :evil: Fattade ingenting i första. Sämsta jag sett i år definitivt, kanske på flera år. Rättvis Liverpoolseger och inte alls jobbig på samma sätt som den orättvisa förlusten mot Chelsea pga idiotdomare.

 

Men jag kan bara inte skriva ett inlägg utan att nämna hur äckligt Carragher betedde sig. Det är bara fega kräk av den värsta sorten som går in för att skada spelare sådär. Helt vansinnigt jävla sinnessjukt hur domaren missar det röda kortet. Speciellt när han tydligen utdelat flest röda i år. Värsta tacklingen jag sett på länge.

 

När spelade Brown en match senast. :-). Nästan lite synd om honom att få hoppa in mot Liverpool sådär. Frisparken till 3-0 såg väldigt onödig ut. En fripark som visserligen var bra, men som fick gå igenom muren...

Ae, Nu får Sir Alex plocka fram lite magi i laget. Vi har det fortfarande i egna händer och tror vi kommer klara det bara Vidic håller sig i skinnet och att Rio snart kommer tillbaka. Nani får gärna klara sig utan benbrott också. :-(

 

När kommer valencia tillbaks, någon som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

domarskandal inatt också! i bikinitävlingen på arnold classic då obv

 

Bara att plussa på.

 

När spelade Brown en match senast. :-). Nästan lite synd om honom att få hoppa in mot Liverpool sådär. Frisparken till 3-0 såg väldigt onödig ut. En fripark som visserligen var bra, men som fick gå igenom muren...

Ae, Nu får Sir Alex plocka fram lite magi i laget. Vi har det fortfarande i egna händer och tror vi kommer klara det bara Vidic håller sig i skinnet och att Rio snart kommer tillbaka. Nani får gärna klara sig utan benbrott också. :-(

 

När kommer valencia tillbaks, någon som vet?

 

Brown spelade mot Crawley och sög då med men då gjorde han iaf ett mål. Så många som kan sågas idag att det knappt är lönt att nämna namn. Men när man som Scholes är känd för sina passningsspel slår bort sådär många passningar så undrar jag vad som står på. Jag har hela säsongen sagt att han håller och att jag hoppas han fortsätter ett år till men just nu är jag osäker. Sen gillar jag varken Fletcher eller Carrick egentligen, och Anderson är mest ojämn i hela ligan nästan. Så egentligen är det fan sinnessjukt bra att vi fortfarande leder ligan och är kvar i alla turrar :mrgreen:

 

Grova försvarstavlor vid alla Liverpools mål. Känns verkligen inte bra. Kung Vida är iaf tillbaks till nästa. Nani lär väl inte spela på några matcher men jag har inte sett hur illa det var än. Det som håller nere oron en hel del är att han var uppe på benen ett tag efter smällen iaf. Så benbrott utesluter jag nästan, men spricka är fullt möjligt. Men det kan också "bara" vara en smäll. Tur att det är 6 dagar kvar till nästa match! Tror Rio borde kunna vara spelklar tills dess.

 

Valencia kom nyss tillbaka i full träning så det handlar om form bara, både mentalt och fysiskt. Krävs ju att han inte springer runt och är rädd eller tänker på skadan övht.

 

Trots att det känns jävligt tungt just nu så leder vi ligan! Och har faktiskt inte mindre än 3 "lätta" matcher i rad i ligan. Kan mycket väl vara 3-4-5 poängs ledning för United igen då 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men jag kan bara inte skriva ett inlägg utan att nämna hur äckligt Carragher betedde sig. Det är bara fega kräk av den värsta sorten som går in för att skada spelare sådär. Helt vansinnigt jävla sinnessjukt hur domaren missar det röda kortet. Speciellt när han tydligen utdelat flest röda i år. Värsta tacklingen jag sett på länge.

 

Haha Rafael? :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha Rafael? :S

 

Suck, jag skriver att Liverpool vann rättvist och att United var dåliga men ändå bara måste du verkligen hitta något annat att gnälla på varje gång man skriver något om United i sin egen dagbok. Du verkar vara en riktig störig person faktiskt.

 

Fattar du inte hur stor skillnad det var på dem tacklingarna har du tillochmed ännu mindre koll än jag trodde. Two wrongs don't make a right osv men kom igen, det där är fan inte ens lönt att diskutera.

 

Jag är övertygad om att du inte är en riktig Liverpoolsupporter á la NiklasVegas och PK för övrigt. Det märks jättetydligt i din småaktighet.

 

Skulle iaf uppskatta om du växte upp och slutade vara "trollig" här. Tror inte en sekund på det men tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suck, jag skriver att Liverpool vann rättvist och att United var dåliga men ändå bara måste du verkligen hitta något annat att gnälla på varje gång man skriver något om United i sin egen dagbok. Du verkar vara en riktig störig person faktiskt.

 

Fattar du inte hur stor skillnad det var på dem tacklingarna har du tillochmed ännu mindre koll än jag trodde. Two wrongs don't make a right osv men kom igen, det där är fan inte ens lönt att diskutera.

 

Jag är övertygad om att du inte är en riktig Liverpoolsupporter á la NiklasVegas och PK för övrigt. Det märks jättetydligt i din småaktighet.

 

Skulle iaf uppskatta om du växte upp och slutade vara "trollig" här. Tror inte en sekund på det men tack på förhand.

 

Du likt alla andra HIF/MANU-supporters är alltid lika enögda, kan inte vara en tillfällighet. Du är för övrigt den enda jag hört whina om Carraghers tackling, det är derby, det är Premier League, det hör till. Nej jag har inte lika bra koll som dig på fotboll tydligen.

 

Kan du definiera hur en riktig Liverpoolsupporter är? Vad måste jag göra för att uppnå till denna status?

 

Detta är Internet, sluta vara emo. Finns väl knappast någon som är seriös på publika forum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mer positivitet Orrarah? ;)

 

A club spokeswoman confirmed on Sunday afternoon that the Portuguese winger suffered a "very deep gash" in his ft leg after Jamie Carragher's challenge shortly before half-time. The Liverpool defender was booked by referee Phil Dowd and Nani played no further part in the match. He was carried off the field on a stretcher and replaced by substitute Javier Hernandez who later scored United's only goal with a header in injury time.

 

While fans will naturally be worried about Nani - one of United's best players of the season so far - there was some encouraging news in that his fellow winger Antonio Valencia was part of the Reds' travelling party for the Liverpool game.

 

The Ecuadorian was not named among the seven substitutes by Sir Alex Ferguson but his presence at Anfield, combined with his recent return to full-contact training, suggests a comeback may be close.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...