nicklaslid Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Hej dagboken, idag körde jag ett bröstpass på gymet. I jeans alla pa soder tranar i jeans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 25 dips på egen vikt eller med vikter? min kroppshydda får räcka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 alla pa soder tranar i jeans. Haha jo nu när du säger det har man sett några stycken som kört det ibland Jag gjorde det dock enbart för att jag lyckades glömma att ta med shorts och jag skämdes varenda sekund Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 min kroppshydda får räcka löl de målen gör man ju utan att träna...ok kanske inte 115 i bänk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Haha jo nu när du säger det har man sett några stycken som kört det ibland Jag gjorde det dock enbart för att jag lyckades glömma att ta med shorts och jag skämdes varenda sekund ul ;p , var det hantelpress pa schemat eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 ul ;p , var det hantelpress pa schemat eller? Hehe! Fokus kommer faktiskt ligga på bänk nu ett tag framöver. Främst för att jag är så sjukt dålig där Men kör alltid lutande med hantlar, får fruktansvärt ont i mina axlar av lutande bänk. Med hantlar gör det ont men mer överkomligt iaf. Brukar pressa tills jag inte orkar mer och sen smyga över till cablecrossen och lattja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Mjo, ar ocksa brutalt dalig i bank. Trakigt att hora ang dina axlar da lutande bank ar en go ovning imo, men funkar sakert lika bra med hantlar i guesse. Hahah, smyga bort till cablecrossen och borja latja later javligt standard imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 alla pa soder tranar i jeans. Knäböj i jeans, yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 lutande bänk är mkt onödigt, samma aktivering på rak samt att man tar mer. ang axlar så har man ju kört skadliga övningar i hela sitt liv, sluta med dem så lär de ju gå bättre mvh kai green och en grapefrukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 lutande bänk är mkt onödigt, samma aktivering på rak samt att man tar mer. ang axlar så har man ju kört skadliga övningar i hela sitt liv, sluta med dem så lär de ju gå bättre mvh kai green och en grapefrukt Haller inte riktigt med, men vi gillar olika! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Wayne Wazza Rooney gjorde en helomvändning. Slank ut en liten glädjetår när jag läste nyheten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 FDJFKLJDLKFJLKADJLLLKREAJM;NFMDA;NFMAD hur fan får man tillbaka gamla MSN?! Nya "Live Essentials" funkar fan inte här Ska man behöva göra en systemåterställning? Nvm hittade en gammal version på download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 Wayne Wazza Rooney gjorde en helomvändning. Slank ut en liten glädjetår när jag läste nyheten va så sjukt sugen på att dega max på att han skulle spela utd början av säsongen 2011/2012 till 5,5x men orka inte dega in... fml Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 fattar inget... shahin89+ fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 fattar inget... shahin89+ fattar jag vet inte om jag är shahin89+ eller minus, men jag fattar tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 jag vet inte om jag är shahin89+ eller minus, men jag fattar tror jag... om man har 2 pizzor och ett aftonblad.... ah då fattar shaninen faktiskt padrinen däremot, fyyyyyyyyyyyyyfab5 vad han äter upp CC Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 klickad av stjärnfittan sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 trodde det var rooneys dagbok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 ,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 marinerad lövbiff, hemmagjort klyftpotatis och sötsur sås samt en bright till frulle. Det är väl då man vet att det vanskas bröllop? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 fattar inget... shahin89+ fattar Fattar. Är glad att jag inte gick loss på Facebook Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kossan Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 marinerad lövbiff, hemmagjort klyftpotatis och sötsur sås samt en bright MED FRIrulle. Det är väl då man vet att det vanskas bröllop? +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 Småmysig lördag. Mest positivt är att det inte ryckt minsta lilla i alkoholtarmen än. Var på gymet, blev utsida axlar, vader och mage, totalt 25 set i hyfsat tempo. Började faktiskt med 20 minuter gång på löpbandet med rätt bra lutning. Bränner på rätt bra i vaderna. Sen köpte jag thaimat och drog till en polare för att lira FIFA11 några timmar. Tyckte det var extremt liten skillnad mot FIFA10 måste jag säga. Blev nästan lite förvånad. Lite mindre roande var det väl att trycka i mig 500g kvarg och en tallrik fil med müsli när jag kom hem vid 01-tiden men vad gör man inte för att försöka bli biff... Imorrn är det återigen otur med att HIF och United krockar. Drar och kollar HIF på Olympia och spelar in United tror jag. Två mycket viktiga matcher iaf. Jag har lagt upp ett väldigt ambitiöst schema för min träning nu fram till jul ungefär. Så fort jag får igång det tillsammans med en bättre dygnsrytm ska jag försöka lägga in pokertid på schemat också. Tror det är min enda chans att komma igång på den fronten nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 kan tycka att denna dagen var juggit bra. En god vän gifter sig, firas med lite goda drycker och mat. Avslutas med en hel del dans.. det enda negativa är att det verkar totalt omöjligt lyckas träffa padde under alkoholinfluens it takes 2 to fail och vi lyckas, slutade med att jag inte kom in på etage där han var. 25 årsgräns och jag känner mig inte som 12 i sinnet, jaja vad gör man inte för att bibehålla sin oskuldfulla ungdom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 2 hambruagare väntar på min nattusbord (stavning?!) när jag vkanar.. från max obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts