Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

ul ;p , var det hantelpress pa schemat eller?

 

Hehe! Fokus kommer faktiskt ligga på bänk nu ett tag framöver. Främst för att jag är så sjukt dålig där :( Men kör alltid lutande med hantlar, får fruktansvärt ont i mina axlar av lutande bänk. Med hantlar gör det ont men mer överkomligt iaf.

 

Brukar pressa tills jag inte orkar mer och sen smyga över till cablecrossen och lattja :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Småmysig lördag. Mest positivt är att det inte ryckt minsta lilla i alkoholtarmen än. Var på gymet, blev utsida axlar, vader och mage, totalt 25 set i hyfsat tempo. Började faktiskt med 20 minuter gång på löpbandet med rätt bra lutning. Bränner på rätt bra i vaderna.

 

Sen köpte jag thaimat och drog till en polare för att lira FIFA11 några timmar. Tyckte det var extremt liten skillnad mot FIFA10 måste jag säga. Blev nästan lite förvånad.

 

Lite mindre roande var det väl att trycka i mig 500g kvarg och en tallrik fil med müsli när jag kom hem vid 01-tiden men vad gör man inte för att försöka bli biff...

 

Imorrn är det återigen otur med att HIF och United krockar. Drar och kollar HIF på Olympia och spelar in United tror jag. Två mycket viktiga matcher iaf.

 

 

Jag har lagt upp ett väldigt ambitiöst schema för min träning nu fram till jul ungefär. Så fort jag får igång det tillsammans med en bättre dygnsrytm ska jag försöka lägga in pokertid på schemat också. Tror det är min enda chans att komma igång på den fronten nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan tycka att denna dagen var juggit bra. En god vän gifter sig, firas med lite goda drycker och mat. Avslutas med en hel del dans..

 

det enda negativa är att det verkar totalt omöjligt lyckas träffa padde under alkoholinfluens :S it takes 2 to fail och vi lyckas, slutade med att jag inte kom in på etage där han var. 25 årsgräns och jag känner mig inte som 12 i sinnet, jaja vad gör man inte för att bibehålla sin oskuldfulla ungdom

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...