TheFighter Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 Vet inte så många som bor i Göteborg och Oslo så jag kaaanske vet vem du är... Good point iaf, tackar och bugar så hemskt mycket, det känns nästan redan lite bättre! Du vet säkert vem jag är, komer ihåg alla nätter vi satt o grinda, och när du blev krossad HU av en fisk medans jag klonka som fan. Sen så krossa jag dig i biljard varje kväll också =) Bytte namn när eftersom jag tröttnat lite och tänkte bara ha en dagbok som jag kan föra lite resultat i, orkar inte grinda som förut, vill se om allt detta med Norge leder nånstans först. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 Svarar mer senare, ikväll om följande session går bra, annars imorrn troligen... Köpte en påse godis, en GB Sandwich och en Coke. Känns mycket bättre nu, klart man ska riskera det med att grinda några timmar till. Är man masochist så är man Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 Får man fråga vad herrn nickar på lad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2008 WHO'S THE MAN!? I SAID WHOOOOO'S THE MOTHERFUCKING MAAAAN?!?!? *ber om ursäkt för det pinsamma inlägget* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2008 Det Går Bra Nu Kompis Det Går Bra Nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 16 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2008 Stark upphämtning, vackert där på slutet! Om inte pokern går bra så kan du alltid sälja din graf till Liseberg eller Gröna Lund då det skulle bli ett kanonåk i form av en berg- och dalbana! Hoppas att pokern fortsätter som grafen slutade nu de kommande veckorna. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2008 Får man fråga vad herrn nickar på lad? Show me urs PMa ditt nick. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2008 Stark upphämtning, vackert där på slutet! Om inte pokern går bra så kan du alltid sälja din graf till Liseberg eller Gröna Lund då det skulle bli ett kanonåk i form av en berg- och dalbana! Hoppas att pokern fortsätter som grafen slutade nu de kommande veckorna. =) Tackar vi för! Känns jävligt märkligt att ha sitt överlägset största back på tre sessioner och sen ta igen allt (nästan) på två! Men som sagt, klättrar man i nivåer plussar man ju inte bara mer när det går bra, man backar mer när det går dåligt med. Jag har faktiskt delvis reparerat backet på 5/10 igår och idag Första gången jag lirat det men är rätt noga med borden om jag ska lira där överhuvudtaget. Överlag har jag gått högre och högre upp med huvuddelen av liret ju sämre det gått. Känns som det är lika bra att skriva ner det också så man är vaksam och inte börjar dumma sig på riktigt. Jag har rulle för nivåerna jag lirar nu ändå, det är snarare så att jag varit väldigt försiktig innan (kanske i överkant). Men i den här takten lirar jag 10/20 om en vecka och det är INTE min plan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2008 PRECIS när man tänkt stänga ner precis tillbaka vid ATH händer följande... $2.5/$5 No Limit Holdem 6 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG ($438.94) UTG+1 ($1126.02) CO ($50.00) BTN ($27.60) SB ($504.50) Hero ($746.38) Pre-flop: ($7.50, 6 players) Hero is BB 2:club: 2:heart: 4 folds, SB raises to $27.50, Hero calls $22.50 Flop: 2:diamond: Q:diamond: J:spade: ($55, 2 players) SB bets $45, Hero raises to $146, SB calls $101 Turn: T:heart: ($347, 2 players) SB bets $210, Hero goes all-in $577.88, SB goes all-in $123.50 River: J:club: ($1258.38, 2 players) Final Pot: $1258.38 SB shows: Q:heart: Q:club: Hero shows: 2:club: 2:heart: SB wins $1011 ( won +$504 ) Hero lost -$751.38 $3/$6 No Limit Holdem 6 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG ($400.74) Hero ($808.06) CO ($812.08) BTN ($738.44) SB ($42.00) BB ($244.00) Pre-flop: ($9, 6 players) Hero is UTG+1 A:heart: A:club: 1 fold, Hero raises to $21, 1 fold, BTN calls $21, 1 fold, BB calls $15 Flop: A:spade: Q:spade: T:spade: ($66, 3 players) BB checks, Hero bets $50, BTN calls $50, BB folds Turn: J:heart: ($166, 2 players) Hero checks, BTN checks River: T:diamond: ($166, 2 players) Hero bets $145, BTN raises to $312, Hero goes all-in $592.06, BTN goes all-in $355.44 Final Pot: $1570.50 BTN shows: J:spade: K:spade: Hero shows: A:heart: A:club: BTN wins $1497.88 ( won +$759.44 ) BB lost -$21.00 Hero lost -$808.06 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2008 Du vet säkert vem jag är, komer ihåg alla nätter vi satt o grinda, och när du blev krossad HU av en fisk medans jag klonka som fan. Sen så krossa jag dig i biljard varje kväll också =) Bytte namn när eftersom jag tröttnat lite och tänkte bara ha en dagbok som jag kan föra lite resultat i, orkar inte grinda som förut, vill se om allt detta med Norge leder nånstans först. Var säker ett tag men sen nämnde du biljard och kross så eftersom jag aldrig förlorar i biljard så kan det inte vara rätt person... Hehe kör på med dagbok så ska jag heja på! Inga Thailandsresor inplanerade? Jag åker nog ner i oktober Kul med MMA snack. För att återgå till UFC, så tror jag att Lesnar får möta ett par krattor medans Nog koncentrerar sig på titelmatchen mot Mir. Efter att Mir klappat ut är Lesnar nästa på tur. Efter att ha sänkt Nog med en rallarsving ligger han och slår sina hammarslag ända tills han helt plötsligt märker att hans vänstra armbåge pekar åt ett håll den inte borde. Vad gäller GSP så gjorde han en alldeles makalös fight. Fitch är en otroligt farlig motståndare och han blev totalt dominerad. att han sedan har en käke värdig självaste Nog gör honom inte mindre farlig. Vad tror ni om Barnett - Arlovski på nästa affliction. Personligen tror jag på en rätt jämn match med Barnett som vinnare med submission i sista ronden. Mmm tänkte också lite på Nogeira. Som Mir faktiskt påpekade är dock Lesnars armar så jävla massiva att det nog kan bli svårt att få till något farligt där. Sen märktes det att Lesnar var mer försiktig mot Herring och var jättenoga med inte gå in i några fällor så han verkade ha lärt sig en stor läxa redan. Jag tittade faktiskt på matchen igen på Fyran och kom ihåg igen att det var Lesnar tredje MMA-fight någonsin. Faktiskt sjukt att han kan leka med Herring sådär. Jag kan inte se varken Nog eller Mir slå honom igen. Hade dock varit kul att se honom mot Fedor Instämmer om GSP. Och om Fitch Kan verkligen BJ Penn slå GSP i en högre viktklass än han normalt sett går i? Men det är sånt man vill se, precis som man vill se Anderson Silva gå fler matcher i 205an! Hang in there mate Ty ty Läste snack om Cheick Kongo mot Lesnar... känns som Brock Lesnar kommer slakta med tanke på att Kongo hade jätteproblem mot Heath Herring sist... Däremot tror jag Lesnar skulle få problem mot Nogeira. Personligen hoppas jag nån stoppar jätteroboten snarast, tycker inte om fighters som bara lever på storlek och styrka... Vart lite besviken på galan, men ändå som sagt ett par grymma matcher speciellt Maia som imponerat som fan innan, vilket även McDonald gjort. Och GSP blir man aldrig besviken på imo, okej klart man hellre vill se ett avslut.. men han gör en jävligt bra match. Soft dagbok, officiella MMA diskussionsboken Nä jag tror inte heller Kongo skulle ha såvärst mycket att hämta mot Besten. Jag tror som sagt heller inte Nogeira kan rankas som favorit i eventuell match. Han borde faktiskt ha förlorat mot Herring om inte Cowboyen hade fått totalt hjärnsläpp och släppt in honom i matchen. Sen tycker jag Lesnar visade att han är en grym brottare. Även att han har jättebra balans och att han är riktigt jävla explosiv, så jag tycker inte riktigt han är någon stel robot som bara är stor och stark. Det jag nog nästan tycker är mest underhållande av allt är när det blir riktigt bra BJJ som i Maias match. Tyckte det såg ut som hans kondition vacklade rätt ordentligt på slutet dock. Kan ha fel men jag tror han får höja sig ett snäpp om han ska kunna klättra riktigt högt. För övrigt blev jag glad av att se Wanderlei springa runt i hans hörna med ett så enormt leende på läpparna och den sköna attityden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2008 Annars kan man egentligen bara säga en sak idag: L O L USAIN BOLTAMENTS!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2008 Annars kan man egentligen bara säga en sak idag: L O L USAIN BOLTAMENTS!!!!!!!!! alternativt: W O W MICHAEL PHELPAMENTS!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2008 alternativt: W O W MICHAEL PHELPAMENTS!!!!!!!!! Nä för han dansar inte i mål dunkandes sig själv i bröstet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riosatiy Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2008 Hörni jag missade 100m bolt0r, finns det klippet online? hittar ej på youtube. Kul att snubben springer 100m lika snabbt som man själv sprang 60.. sick. Btw. meta (och andra). Vet inte hur high du är på HU, men det finns en HU hand och en 6max jag gärna hör dina synpunkter på i min DB. http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/48512-riosatiy-coach-fran-lowstakes-till-highstakes-ett-loefte-typ.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2008 fyfan.. pissvecka o pissdag avslutas med ännu mer piss... "Ladbrokes joinar ett av världens största nätverk – Microgaming Ladbrokes Poker har sedan tidigare licens för Microgamings pokermjukvara. Därför blir det inga större förändringar när de i början av 2009 börjar använda sig av hela nätverket. Större utbud, speciellt av spel med högre insatser är anledningen till förändringen. "Detta kommer att ge våra spelare mer action, tillgång till ännu fler turneringar, och garanterar en större tillgång på cashgames", säger John O'Reilly VD för Ladbrokes vadslagning och spel. Om spelare från USA kommer släppas in är oklart, men enligt firstpoker håller man fortfarande fast vid förbudet av amerikanska spelare. Källa: Firstpoker" Helt sinnessjukt, känns som de vräker mig från mitt hem eller nåt. Undra om Black Ninja kan rädda oss... http://uk.youtube.com/watch?v=JoLDv2p_fpA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
demimonde Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2008 Tjena !....lite träningsfrågor 1.Vad är vikten? 2.Vilken vikt vill du nå? 3. e du stor? 4. hur ser ditt program ut? 5. e GSP idealkroppen? ( george St Pierre) 6. hur mycket steroider måste du ta för o bli Broke Lessnar? 7. Får vi se bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2008 Tjena !....lite träningsfrågor1.Vad är vikten? 2.Vilken vikt vill du nå? 3. e du stor? 4. hur ser ditt program ut? 5. e GSP idealkroppen? ( george St Pierre) 6. hur mycket steroider måste du ta för o bli Broke Lessnar? 7. Får vi se bilder? Lol 1. Skiljer TRE kilo på tre olika vågar...ca 75. 2. 80 var jag uppe i för några år sen när jag hade haft en oavbruten period på runt ett år. Så det känns rimligt. Började på knappa 70 för en dryg månad sen. 3. Beror på vilken kroppsdel man räknar HEHEHEHEHEHE 4. Upplägget är: Dag 1) Bröst/triceps Dag 2) Lår/mage Dag 3) Vila Dag 4) Biceps/axlar, främre och mitt/traps Dag 5) Rygg/axlar, baksida Dag 6) Vila Förskjutningar sker dock väldigt regelbundet... När jag tränade som mest körde jag ganska tungt. Ca 5 reps och 2 set ungefär. Insåg sen (tyvärr lite väl sent egentligen) att jag både gör större framsteg och får mindre krämpor med standardvarianten 9 reps och 3 set. 5. Njae vet jag inte riktigt, men visst ser han oförskämt fräsch ut 6. Hur mycket jag än trycker kommer jag aldrig få lika stort huvud som Lesnar. 7. Hyfsat osannolikt men inte omöjligt. Ångrar lite i efterhand att jag inte tog några bilder direkt innan jag började så man kunde haft lite före/efter. Blir ju snabba framsteg i början när man ändå tränat en del tidigare. Tack för frågestunden! Malmö på fredag förresten!! OPETHHHHHHH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheFighter Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2008 Var säker ett tag men sen nämnde du biljard och kross så eftersom jag aldrig förlorar i biljard så kan det inte vara rätt person... Hehe kör på med dagbok så ska jag heja på! Inga Thailandsresor inplanerade? Jag åker nog ner i oktober Neee tror inte det, några polare till mig åker om en vecka typ, men jag kommer nog fasna i Norge i minst 7-8 månader i alla fall, sen får vi se vad som hände. aa heja på va fan!! :ola: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 18 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2008 fyfan.. pissvecka o pissdag avslutas med ännu mer piss... "Ladbrokes joinar ett av världens största nätverk – Microgaming Ladbrokes Poker har sedan tidigare licens för Microgamings pokermjukvara. Därför blir det inga större förändringar när de i början av 2009 börjar använda sig av hela nätverket. Större utbud, speciellt av spel med högre insatser är anledningen till förändringen. "Detta kommer att ge våra spelare mer action, tillgång till ännu fler turneringar, och garanterar en större tillgång på cashgames", säger John O'Reilly VD för Ladbrokes vadslagning och spel. Om spelare från USA kommer släppas in är oklart, men enligt firstpoker håller man fortfarande fast vid förbudet av amerikanska spelare. Källa: Firstpoker" Helt sinnessjukt, känns som de vräker mig från mitt hem eller nåt. Undra om Black Ninja kan rädda oss... http://uk.youtube.com/watch?v=JoLDv2p_fpA Men fan va tilt då, kommer ju prima än en gång bli söndergrindat av regs och så måste man dela med sig av laddes brittiska firrar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zeberdeee Postad 18 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2008 Träningsscheman ser väl bra ut. Kör själv efter samma schema med lite små 'ändringar Själv är man lite tyngre oxå Kiddin Angående set och repsen så beror det ju på vad du strävar efter men variation är nog bäst. Få reps ger väl styrka, medan få utålighet och volym. själv gillar man att köra tungt. Tar du nå kost tillskott? Hur lång är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2008 kujHFUKSF hKFhOrhoEHEHRFEOreo GAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Tidig match med Brock Lesnar!! Någon märklig fighting-organisation dock, vetifan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Tidig match med Brock Lesnar!! Någon märklig fighting-organisation dock, vetifan... hahahhaah... har du tittat på klippet... att klättra upp på repen och göra nån body slam där uppifrån är INTE normalt i MMA... han har tre matcher i MMA, två från UFC en från K-1 Hero's... resten e showwrestling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 http://www.youtube.com/watch?v=jWQ1AyGUFsQ&feature=related löjligt bra motstånd. Nu vet jag iof inte ett skit om Min So Kim. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 hahahhaah... har du tittat på klippet... att klättra upp på repen och göra nån body slam där uppifrån är INTE normalt i MMA... han har tre matcher i MMA, två från UFC en från K-1 Hero's... resten e showwrestling i-r-o-n-i, så stavas det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts