Gå till innehåll

The Mona Sahlin of all OT Threads!

Recommended Posts

• Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Sörjer hans talang för musik och att jag aldrig får chansen att avnjuta deras låtar live. Konserter är ett av mina största intressen och dissection var ett av de få banden jag hade "kvar" att se. Att han som person var en jävel och en mördare är en annan sak. Tycker alltid det är sorgligt när personer som haft stort inflytande tar livet av sig.

Postad

Dagens IRL bad beat;

Var på Apoteket idag för jag skulle köpa sjösjukepiller (Slapp köpa Tenutex den här gången ;) ). Så just när jag stegat in så känner jag att nån jävla insekt satt sig på nacken så jag viftar bort den. Bang! Bom! Smash! Då har en geting satt sig där och stuckit mig, men tur i oturen så är man på Apoteket så jag får punga upp med lite extra deg för nån salva att kleta på.

Postad
...men tur i oturen så är man på Apoteket så jag får punga upp med lite extra deg för nån salva att kleta på.

Men hur vek ar du? Ett getingstick? Walk it off! 8-)

Du har inte gjort lumpen va...?

Postad

8

Men hur vek ar du? Ett getingstick? Walk it off! 8-)

Wft! Det är ju värsta smärtan ;P

Du har inte gjort lumpen va...?

Och det tackar jag gudarna samt den godtrogne psykologen på inskrivningen för :) En kompis blev imun mot inseksbett så det kanske hade varit något att pressa i 10 månader...

Postad

Och det tackar jag gudarna samt den godtrogne psykologen på inskrivningen för :) En kompis blev imun mot inseksbett så det kanske hade varit något att pressa i 10 månader...

Gör man lumpen på riktigt, dvs i mer än 10 månader blir man inte bara immun mot insektsbett utan all form av smärta, psykiskt lidande, bad i bajsgropar och isvakar samt hala tvålar i duschrummet. Fast vi hade tvålautomater så det problemet slapp man.

Postad

Haha! Var nyss nere och tränade knäböj för första gången på väääldigt länge. Sen satt jag här och mös i min stol ett tag. Svängde runt och skulle resa mig, trassla in mig i headset-sladden samtidigt som jag reste mig på helt möra spaghettiben. Föll ihop som en trasdocka och slog mitt huvud i kanten på soffbordet. :lol::cry:

Postad

När man för en gångs skull är på väg att sätta ett bet till 3.2 så avbryts matchen.

TILT!

Kupongen "live! Kupong skapad må 06-08-28 19:56" är klar.

Mån 06-08-28 20:00 Hammarby - Djurgården

Sve. Allsvenskan 2 inställd 1.00

Postad
Den 17/11 fyller jag 20 friska.

Den 17/11 ska jag på Iron Maiden.

Respekpa!! You can't even spell it!!

MVH

//KF

Snyft, snyft... :cry: Var lilla koalabjorn ska ut i livet... *snorvel*... och han har redan kommit sa langt... moderator pa pf.nu och allt... Farval, och glom inte att leva livet! :D

EDIT: Grattis i forskott! :D

Postad

Respekpa!! You can't even spell it!!

MVH

//KF

Snyft, snyft... :cry: Var lilla koalabjorn ska ut i livet... *snorvel*... och han har redan kommit sa langt... moderator pa pf.nu och allt... Farval, och glom inte att leva livet! :D

They grow up so quickly these day :(

EDIT: Grattis i forskott! :D

Ty Ty!! 8-)

MVH

//KF

- Er egna lilla Koalabjörn!

Postad

Coolt, jag var på Maiden på min 17-årsdag 1993. Vad är oddsen?

Din 17-arsdag, Fluffer ska ga den 17:e i manad 11. Talet 11. Tank pa det! Mohammed Atta hade sett Maiden den 11/17 en gang! Creepy!

Postad

Coolt, jag var på Maiden på min 17-årsdag 1993. Vad är oddsen?

Din 17-arsdag, Fluffer ska ga den 17:e i manad 11. Talet 11. Tank pa det! Mohammed Atta hade sett Maiden den 11/17 en gang! Creepy!

Finns bara en förklaring:

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=33112

Sansrom + Fluffer = 14 bokstäver.

Sista siffran i 1993? Jo, 3!

14 - 3 = 11!

Skrämmande?

Yes, indeed!

MVH

//KF

Postad
Kan man lägga till en visitors counter på en blogg på blogspot?

Om man ger fan i att byta avatar en gang i veckan sa kan man det. Skickar man dessutom sas (ar for ovrigt tillbaka i London nu) till dem som ska ha det sa gar det annu battre. ;)

EDIT: Du har sakert redan atit upp den javla sasen...

Postad

Om man ger fan i att byta avatar en gang i veckan sa kan man det. Skickar man dessutom sas (ar for ovrigt tillbaka i London nu) till dem som ska ha det sa gar det annu battre. ;)

Sanningen är att mor har ätit upp såsen men sörj ej! Har en trevlig överraskning på gång som ersättning för såsen :)8-)

EDIT: Du har sakert redan atit upp den javla sasen...

Not me. Mor did it.

Postad

Sanningen är att mor har ätit upp såsen men sörj ej! Har en trevlig överraskning på gång som ersättning för såsen :)8-)

Hmm... Det bådar inte gott… :?

Not me. Mor did it.

En lögn blir inte sann för att man upprepar den.

Postad

Uhuaaa...! Ska på dejt ikväll för första gången sedan Dackefejden rasade som bäst...

Är fanimig skitnervös... Vad göra? (För att mota nervositen på porten alltså).

Mejlade damen i fråga lite förslag på aktiviteter men har inte fått nåt svar än... Vad betyder det? Är jag rökt redan innan vi har träffats?

Fan vad jag hatar sånt här!!! :twisted:

Hilfe!!!

Postad

Toklackar nu Albert...

Åt en hel flaska igår Fan, har glömt att skicka såsen till Jennez! Håll ut! Skickar den på måndag eller imorgon.

Haha du ska få din sås av mig coh om du inte får den så ska jag banne mig se till att alla norrlänningar på forumet skickar dig en flaska.

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.........

EDIT: Varfor gar det inte att citera??