thorn Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Den första porrfilm jag såg, nån gång när man gick i femman typ var en trevlig rulle som hette Texas Whorehouse, där bland annat en dvärg spelade stadens sheriff. Ja då har man ännu en sak att skylla på. Citera
Loveless Postad 18 Februari , 2006 Rapport Postad 18 Februari , 2006 1) Hur kan ni låta denna tråden falla utanför top tio? 2) Att äta för två är guld. Citera
TotalFarsa Postad 18 Februari , 2006 Rapport Postad 18 Februari , 2006 Dagens bästa: Sambon befinner sig i köket och börjar plötsligt gapskratta. Visar sig att hon, som är i 26e veckan, börjat laktera ur högra booben (Eller Ms Right som jag kallar densamme) och har en stor blöt fläck på tröjan /TF Citera
Dahlberg Postad 25 Februari , 2006 Rapport Postad 25 Februari , 2006 har nån sett filmen om Johnny Cash - "Walk the line". Fy satan vikken film säger jag Citera
busen Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Att vakna till strålande fint väder = guld ! nu ska bilen lämnas in. tjing! Citera
blukah Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Sjukt nervös, varit på jobbinterjuv. Allt har gått bra hittils, skulle bara lämna referenser. Har inte hört på ett tag och helt plötsligt börjar en massa saker snurra i huvudet som om att referenserna egentligen hatade mig osv. Så ringer man upp företaget och funderar på hur det går, då har de bara haft fullt upp. Nåja.. sjukt nervös är jag iaf. Citera
Sansrom Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 Nä, nu skiter jag snart i det här... Citera
busen Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 Sjukt nervös, varit på jobbinterjuv. Allt har gått bra hittils, skulle bara lämna referenser. Har inte hört på ett tag och helt plötsligt börjar en massa saker snurra i huvudet som om att referenserna egentligen hatade mig osv. Så ringer man upp företaget och funderar på hur det går, då har de bara haft fullt upp. Nåja.. sjukt nervös är jag iaf. gick bra hoppas jag! Citera
Trolldeg Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 Snart kommer djens och fylleslaskar på forumet. Citera
Loveless Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 Min dator har pajat. Tur man har en reserv. Citera
Albert Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 Har fatt spendera natten pa Amsterdams flygplats Scholship eller vad det nu heter. Ar mattligt glad da alla flyg stalldes in i gar och man kan inte krava pengar fran KLM! Somnar 04.00 vaknar 06.00 av att det ar disco 2 meter ifran mig. Citera
blukah Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Imorgon säljs Mackmyra för första gången på bolaget, väldigt begränsad upplaga. Lär ta slut under dagen, så tycker ni om whisky så..... Citera
TotalFarsa Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Sålde precis bilen via blocket Fick 117k för den... Nu är det dags att hitta Familjekombin Just nu står valet mellan octavia combi rs eller en saab 9-5 combi 2.3t... Svårt som tusan att bestämma mig... /TF *edit* ska och kolla på en octavia rs imorn 180 härliga kusar... Citera
mik-all Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Köp Saaben, att köpa en octavia för motorns skull är som att köpa fetaste datorn monterad i en drickaback. Citera
TotalFarsa Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Köp Saaben, att köpa en octavia för motorns skull är som att köpa fetaste datorn monterad i en drickaback.Sry, håller verkligen inte med dig... Det där kanske var sant för 9-10 år sen men idag tillverkar skoda kvalitetsbilar... Är extremt nöjd med min senaste skoda fabia rs så det blir förmodligen till att köpa storebror nu... Sen får jag väl tillägga att, IMHO, så är 9-5an ruggigt ful /TF Citera
mik-all Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Kvalitetsbilar, hmm, du tog inte i nu? Prissättningen på dessa bilar talar ju inte om kvalitet, snarare tvärtom. Skodan är väl idag en lillebror i VAG-familjen? VW är ju inte direkt kända för sin kvalitet och även Audi har brister. Inte meningen att klanka ner på ditt bilval, det är jag inte berättigad till när jag själv åker franskt Lycka till med bilköpet! Citera
TotalFarsa Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Prissättningen beror ju till stor del på människor som du Orkar du så har du här ett test mellan volvo V40 T4 och skoda octavia RS... Tycker allt att skodan står sig bra mot volvon... Nåja, är väl kanske lite önsketänkande också men eftersom jag kört en skoda 04a i 1,5 år så tror jag mig kunna uttala mig, med viss säkerhet, om bilens kvalité, eller brist därav /TF Citera
TotalFarsa Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Attans! Man får ju en fin Volvo V40 T4 för några extra kaffeslantar! Gjorde inte mitt beslut lättare /TF Citera
thestonk Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Att Crash blir bästa film kanske säger en del om amerikanerna. Citera
mik-all Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Attans! Man får ju en fin Volvo V40 T4 för några extra kaffeslantar! Gjorde inte mitt beslut lättare /TF Om de på mödravården talar sanning behöver jag en sån HÄR! nästa gång. Citera
TotalFarsa Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Om de på mödravården talar sanning behöver jag en sån HÄR! nästa gång.Hahaha, grattis Uppenbarligen behöver du en en sån här också! Slår två flugor i en smäll och åker först till Bilia efter jobbet och kollar in en V40 T4 och åker sen vidare och spanar in en privat octavia rs combi... /TF Citera
mik-all Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Slår två flugor i en smäll och åker först till Bilia efter jobbet och kollar in en V40 T4 och åker sen vidare och spanar in en privat octavia rs combi... /TF Hur föll valet? Citera
TotalFarsa Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Hur föll valet? Jo, V40 var en av de tråkisaste och plastiga bilar jag någonsin kört. Blav faktiskt mycket förvånad på kvalitén på körkänslan då jag hade förväntat mig mer av en volvo 03a Dessutom kände vi väl att bagageutrymmet var i minsta laget men så är det ju en lillebror till V70 så det ska man väl inte klaga på. Men hur det än var så fattades den där rejäla helhetskänslan... Åkte genast vidare och fick prova en octavia combi rs, och ja, vilken bil! DEn hade allt som volvon saknade: en gedigen väghållning, komfort, bagageutrymme som ser ut att kunna svälja en halv ko (eller åtminstone en barnvagn ), högre standard på inredning, mer lullull och framförallt en mkt piggare motor (volvon nyper till först vid 2500rpm medans man får ett härligt drag i octavian redan vid 1900... Sen var vi igår och kikade på en V70... Och visst, ska inte sticka under stol med att V70 har ALLT som V40 saknar och mer därtill... Enda problemet är att man får pynta upp en 180k för en 03a med den utrsutning och mätarställning som vi är ute efter... Men det var en förbenat härlig bil, inget snack om saken Hursomhelst så sålde jag min fabia rs idag och imorn kommer killen ner och säljer sin octavia combi rs till mig (oss). Hade det inte vart för att jag har feber och ont som fan i halsen hade jag nog vart lite uppspelt över det... Äsch, ska bli jäkligt kul med "ny" bil... /TF . orkar inte leta stavfel... Citera
Recommended Posts