Jennez Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Bamba är väl skolmatsal? För hondan din fubbick, tao rullebören och pinga him ti götet å ta ed paur madar istället! Citera
Dahlberg Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 norr om täby är norrland och söder om Nacka är helvetet. Citera
Jennez Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 norr om täby är norrland och söder om Nacka är helvetet. LOL! Allt norr om Hallandsåsen är norrland. Dvs kalhyggen och energiskog. Jag har hört talas om nåt litet fiskeläge där uppe där den sk riksdagen ska ligga dock... Citera
Loveless Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 norr om täby är norrland och söder om Nacka är helvetet. Så det är rätt att kalla dig lapp då? Citera
Dahlberg Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 norr om täby är norrland och söder om Nacka är helvetet. Så det är rätt att kalla dig lapp då? ahh det är fanimej jäms med kanten att jag är lapp för övrigt är jag jävligt putt på poker... Citera
busen Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Nu har jag fått p-bot igen. Det är fan helt jävla enormt att jag lyckas gång på gång!!! Men, som en revolutionerande unik tanke lovar jag härmed att aldrig ställa bilen på fel sida vägen igen, aldrig när det är städdag och att genast köpa en p-skiva som snurrar av sig själv! /b Min gamle vän och vapendragare Busen. Slå dig ner framför brasan och låt pappa Dahlberg dra en vis saga för dig, mitt barn. När du har parkerat klart så skriver du en egen lapp "röd bil: ABC 123 2000 böter" lite snyggt. så tror lapplisan att du fått böter redan så slipper dud et igen /Pappa Dahlberg Citera
Albert Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Kan någon förklara varför man losar mot en danskjävel när man väl kommit till ett finalbord och lyckas hänga kvar tills man blir HU och har övertaget i chips med 4:1? Det är ju då det är som roligast att bli treoutad. Citera
TotalFarsa Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Kan någon förklara varför man losar mot en danskjävel när man väl kommit till ett finalbord och lyckas hänga kvar tills man blir HU och har övertaget i chips med 4:1? Det är ju då det är som roligast att bli treoutad.Kom inte här och snacka poker i OT-tråden! /TF Citera
Trolldeg Postad 4 Februari , 2006 Rapport Postad 4 Februari , 2006 Iiiiiiiiiiiiiin i dimman! GL! Citera
Albert Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Är det någon som vet varför Chuck Norris sover med lampan tänd? Citera
TotalFarsa Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Är det någon som vet varför Chuck Norris sover med lampan tänd? För att till och med mörkret är rädd för Chuck Norris? /TF Citera
Albert Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Det är inte Chuck Norris som är rädd för mörkret utan det är mörkret som är rädd för Chuck Norris. Citera
TotalFarsa Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 För den som vill läsa fler sanningar om Chuck Norris, vänligen se: denna länk! /TF - enjoy? Citera
Blado Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 haha dom där faktana om chuck norris är så roliga. Citera
Dahlberg Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 hej dagboken. Idag har jag vart sjuk. och för övrigt anser jag att kartago bör förstöras. Tack för ordet Citera
thestonk Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Ungdomar som säger "köpa fadderbarn" gör mig totalt vanvettigt rasande och fruktansvärt frustrerad. Snacka om von oben-mentalitet och icke-empatiskt beteende. Men...det är i och för sig kanske bättre det än om de verkligen KÖPT dem, då är det ju en slaveri- eller prostitutionsfråga. Nu förstår jag i alla fall bättre vilken typ av människor som den eminenta tv-serien "The Office" byggde på. Citera
Albert Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Menar du då att det är bättre att hyra dem? Citera
Dahlberg Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 Ungdomar som säger "köpa fadderbarn" gör mig totalt vanvettigt rasande och fruktansvärt frustrerad. Snacka om von oben-mentalitet och icke-empatiskt beteende. Men...det är i och för sig kanske bättre det än om de verkligen KÖPT dem, då är det ju en slaveri- eller prostitutionsfråga. Nu förstår jag i alla fall bättre vilken typ av människor som den eminenta tv-serien "The Office" byggde på. vad är det korrekta uttrycket?? jag är bara nyfiken. Citera
thestonk Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 Om du inhandlar en annan människa eller kanske någon form av tjänster av denna kan du nog använda "köpa". Detta skall dock inte blandas ihop med att bli fadder till ett barn. Ungdomar som säger "köpa fadderbarn" gör mig totalt vanvettigt rasande och fruktansvärt frustrerad. Snacka om von oben-mentalitet och icke-empatiskt beteende. Men...det är i och för sig kanske bättre det än om de verkligen KÖPT dem, då är det ju en slaveri- eller prostitutionsfråga. Nu förstår jag i alla fall bättre vilken typ av människor som den eminenta tv-serien "The Office" byggde på. vad är det korrekta uttrycket?? jag är bara nyfiken. Citera
Albert Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 Vad är tilt-shift bilder för något? Tilt-shift Jag ser inte om det är miniatyrer eller om det är riktiga foton som är omgjorda. Citera
LazarusS Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Jag har i dagarna beställt en produkt från Staterna som enligt utsago skall göra det omöjligt för "tullstraffskattkamerorna" i Stockholm att se när jag åker igenom en tullstation. Om grunkan funkar som den ska bör jag innan försöket är klart ha blivit av med ca. 1200.- kronor mindre än annars. Jag återkommer med info när jag genomfört mitt eget lilla försök... he heh he Citera
LazarusS Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Satan oxå. Fick precis mejl om att det bara funkar på nordamerikanska skyltar. Aldrig får man vara riktigt glad. Jag får nog köpa mig en tullkepa istället. Funkar tydligen bra det med. Lite dyrare dock men vafan... Lev väl! Citera
slovakien Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Varför inte köpa photoblocker? Inte så värst dyrt. http://www.blueride.se/photo-blocker-spray-p-377.html?cPath=38 Citera
LazarusS Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Verkar ju helt enkelt lysande. En sån kommer snart finnas i min ägo. Stort tack Broder!!! Citera
Recommended Posts