Dahlberg Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 jag har ont i magen... 1 kg blandgodis... 1 kg??? Gröngöling Citera
TjockisBagarn Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 jag har ont i magen... 1 kg blandgodis... 1 kg??? Gröngöling word! Bara jag som lyckades dra i mig 12.4 kg på en timme? För de intreserande lyckades jag med det när vi hade godisätartävling med poolarna förra året. Enlka regler: 100kr buyin, winner takes it all, vi fick ihop 21 deltagare och såklart vann man det var dock inte mkt marginal (mindre än ett kg) men va fan, jag fick cash... Jag kan ju säga att efter det MÅDDE JAG DÅLIGT, antagligen värre än swede! Citera
Largo-Sama Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 jag har ont i magen... 1 kg blandgodis... 1 kg??? Gröngöling word! Bara jag som lyckades dra i mig 12.4 kg på en timme? För de intreserande lyckades jag med det när vi hade godisätartävling med poolarna förra året. Enlka regler: 100kr buyin, winner takes it all, vi fick ihop 21 deltagare och såklart vann man det var dock inte mkt marginal (mindre än ett kg) men va fan, jag fick cash... Jag kan ju säga att efter det MÅDDE JAG DÅLIGT, antagligen värre än swede! undrar om man kan få en överdos av socker Jag klarar inte av att sitta med en massa godis, jag kan inte sluta äta. mår alltid illa dagen efter julafton pga det Citera
Dahlberg Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 ...ska köra till Ullared (Gekås) nu! Någon som behöver nya kloster-kalsonger? Ahhhh de gamla goda kloster kallingarna, finns det några bättre kallingar?? Jag tror inte att jag har några andra. (mormor bor i Kinnared, typ 5km från Ullared) För övrigt så är jag imponerad av elektronik avdelningen som börjar bli riktigt bra. Och ej att förglömma, kebaben utanför H&M, superb / Dahlberg Citera
Swede Postad 27 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2005 göteborg.. imorgon kommer jag tillbaka Citera
Plox Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Ville bara tacka för gratulationerna Citera
busen Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Idag dammsög jag mitt tangentbord. F8 sögs upp Kan dock inte påminna mig om att ha använt denna någonsin. Viktig tangent? Citera
TotalFarsa Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 busen, så länge du inte brukar göra movie-clips i Flash så är det nog lugnt. <--- info är courtesy of min sambo, vet ej själv vad det betyder /TF Citera
ades_va Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Idag dammsög jag mitt tangentbord. F8 sögs upp Kan dock inte påminna mig om att ha använt denna någonsin. Viktig tangent? Lycka till kring bootning (Välja operativsystem etc) Citera
Loveless Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Idag dammsög jag mitt tangentbord. F8 sögs upp Kan dock inte påminna mig om att ha använt denna någonsin. Viktig tangent? Antar att du inte allt för ofta behöver debugga program genom att stega instruktion för instruktion? Citera
Swede Postad 27 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2005 ärligt, vilket gäng datanördar, hehe Citera
Swede Postad 27 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2005 fan vad sugen jag blev på en whopper.... ooooh, med extra majonäs... Citera
thorn Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 En whopper och en avsugning... medans jag tittar på nya Gilmore Girls avsnittet. Hade inte varit så dumt. Jaja, en av tre är inte så dumt. Citera
Swede Postad 27 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2005 En whopper och en avsugning... medans jag tittar på nya Gilmore Girls avsnittet. Hade inte varit så dumt. Jaja, en av tre är inte så dumt. jag gissar på att det tyvärr bara är gilmore som stämmer in Citera
Swede Postad 27 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2005 föreställ dig denna smileyn med pekfingret och tummen lagt framför pannan så att de avbildar bokstaven L Citera
thorn Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 föreställ dig denna smileyn med pekfingret och tummen lagt framför pannan så att de avbildar bokstaven L Nu ska jag gråta mig till sömns, onde man. Citera
TotalFarsa Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Nåja, pokemon67 hade ett wallpaper föreställande lorelai på sin jobbdator... Hmmm, när jag tänker efter var det nog därför jag brukade hänga så mycket inne hos honom... /TF - MILF, i det här fallet... Citera
erbus Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Nåja, pokemon67 hade ett wallpaper föreställande lorelai på sin jobbdator... Hmmm, när jag tänker efter var det nog därför jag brukade hänga så mycket inne hos honom... /TF - MILF, i det här fallet... hmmm, vilken puma... men TF är som vanligt inte riktigt uppdaterad.. jag har numera bytt till Aishwarya Rai ...ombyte förnöjer som bekant.. /A Citera
TotalFarsa Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Aishwarya Rai Hömminahömminahömminah!!! /TF Citera
stitchio Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Phew.. en vecka till avklarad! Dags för afterwork på harry's nu! Tjaawowow! Citera
TotalFarsa Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Phew.. en vecka till avklarad! Dags för afterwork på harry's nu! Tjaawowow!Tar en bärs o en cigg på balkongen nu istället... Det är inte harrys... men nästan /TF Citera
Joakim Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Sluta posta i den förbannade offtopictråden. gå ut och lek istället! Citera
erik87 Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Wiho! Höstlov och Halloweenfest på Söndag Citera
Recommended Posts