Gå till innehåll

The Mona Sahlin of all OT Threads!

Recommended Posts

Postad
Inte ett skit! Men du har nog bevisat att du inte har mycket till liv? ;)

Jag skulle vilja hävda att någon med 500 inlägg har förhållandevis mycket liv. Annars är jag typ i zombiestadiet.

du är bara för fin för att höra av dig ;)

• Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Några i mitt hus hade fest ikväll och spelade säkert I´ve been looking for freedom 700 gånger. Det var inte du Swede som var tillbaka i Malmö får jag hoppas? :lol:

Kpt 5 § 8b Nödvärn

Skola din nattsömn rubbas genom kanaljes repetetiva uppspelande av I've been looking for freedom eller vad som helst av Iron Maiden som inte sjungs av Bruce D. äger du rätt att klyva sagda kanaljes hufvud i tvenne lika stora delar. Betala en ko till modern och du skola vara förlåten.

/TF - Romans, they go the house...

Postad
Några i mitt hus hade fest ikväll och spelade säkert I´ve been looking for freedom 700 gånger. Det var inte du Swede som var tillbaka i Malmö får jag hoppas? :lol:

det är frågan. Jag bor ju hemma i Malmö nu, och jag var på en fest igår där den låten spelades rätt högt. fast det var när jag stack.

Bor du nära nobeltorget? ;)

Postad

det är frågan. Jag bor ju hemma i Malmö nu, och jag var på en fest igår där den låten spelades rätt högt. fast det var när jag stack.

Bor du nära nobeltorget? ;)

Haha då var jag inte helt fel ute då, nja jag bor längre ner på Nobelvägen (ner mot Värnhem).

Postad

Från Life of Brian va?

Sen för bli On Topic i Off topic tråden, angående David Hasselhoff. Första gången jag såg reklamen så hade jag alldeles nyss slagit på ZTV, bara hunnit se Hitparadvinjetten innan den slog igång så jag trodde först de spelade den "på riktigt".

"WFT!!!!??????11111 ..... ahaaaa reklam...."

Postad

Från Life of Brian va?

Sen för bli On Topic i Off topic tråden, angående David Hasselhoff. Första gången jag såg reklamen så hade jag alldeles nyss slagit på ZTV, bara hunnit se Hitparadvinjetten innan den slog igång så jag trodde först de spelade den "på riktigt".

"WFT!!!!??????11111 ..... ahaaaa reklam...."

Hände mig också. Tänkte högt till sambon "Vafan, ska Hasselhoff börja klaga på irakkriget nu???"... ja, jag var bakis som fan och hängde inte riktigt med i svängarna...

Och självklart är det Life of Brian, en av de roligaste scenerna som gjorts av python-gänget...

Swede, det kommer fler...

/TF