busen Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 Naturligtvis! Riktigt slappt ställe btw. SMS, vilken bra funktion, men ack så förrädisk... Citera
TotalFarsa Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 Fan, icq har dykt för mig... Precis som jag satt o drygade mig som bäst med en polare... håhåjaja... dagens i-landsproblerm... /Tämligen Frustrerad Citera
Animaniac Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 Fan, icq har dykt för mig... Precis som jag satt o drygade mig som bäst med en polare... håhåjaja... dagens i-landsproblerm... /Tämligen Frustrerad Samma sak hände just för de flesta jag jobbar med. Ungefär alla utom för mig Citera
LazarusS Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 Jag gillar grodan... Ding ding ding diiiiiiiing dididi diing dididi ding ding! Jag gillar han ännu mer när man behöver höra han på krogen 15 gånger på en onsdag och jag gillar han mest när jag kommer hem för att slappa och får höra han på MTV 13 gånger i reklamen. Diiiing ding! Jag tror faktiskt att jag hatar grodjäveln. En sak är bra dock; Det ser ut som om jag har större balle än det lilla krypet. Phew!!! Citera
APC Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 VEM FAN HAR BESTÄMMT ATT MAN MÅSTE JOBBA??? Jävla jobbhelvete hur fan ska man orka med dehär skiten, de är ett helt jävla år kvar till nästa skitsemester om antagligen kommer bestå av jävla skitväder den fan oxå, till råga på allt blev de ju bra väder denna veck eftersom man börjar jävlaskitjobbet, så ska vi inte tala om alla jävla idiotersom stog framför mig i ICA kassan igår, hur fan kan man handla så jävla mycker att köerna ska bli så jävla långa då man bara ska ha en chipspåsejävel till den förbannade landskampen som jag ändå missade merparten av eftersom de hade blivit punka på cykelhelvetet säkert nån snorunge....... Citera
Swede Postad 18 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2005 VEM FAN HAR BESTÄMMT ATT MAN MÅSTE JOBBA???Jävla jobbhelvete hur fan ska man orka med dehär skiten, de är ett helt jävla år kvar till nästa skitsemester om antagligen kommer bestå av jävla skitväder den fan oxå, till råga på allt blev de ju bra väder denna veck eftersom man börjar jävlaskitjobbet, så ska vi inte tala om alla jävla idiotersom stog framför mig i ICA kassan igår, hur fan kan man handla så jävla mycker att köerna ska bli så jävla långa då man bara ska ha en chipspåsejävel till den förbannade landskampen som jag ändå missade merparten av eftersom de hade blivit punka på cykelhelvetet säkert nån snorunge....... bor man i Vasteras far man ju skylla sig sjalv Citera
Timmi Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 VEM FAN HAR BESTÄMMT ATT MAN MÅSTE JOBBA???Jävla jobbhelvete hur fan ska man orka med dehär skiten, de är ett helt jävla år kvar till nästa skitsemester om antagligen kommer bestå av jävla skitväder den fan oxå, till råga på allt blev de ju bra väder denna veck eftersom man börjar jävlaskitjobbet, så ska vi inte tala om alla jävla idiotersom stog framför mig i ICA kassan igår, hur fan kan man handla så jävla mycker att köerna ska bli så jävla långa då man bara ska ha en chipspåsejävel till den förbannade landskampen som jag ändå missade merparten av eftersom de hade blivit punka på cykelhelvetet säkert nån snorunge....... vem fan pallar att glida in på ICA för att köpa en chipspåse?, bara glida in på närmaste Mack/kiosk ist e värt de extra kronorna? på ICA sparköp här i borås så finns det speciella kassor med max 10 varor går skapligt fort, men ändå, man väljer mack/kiosk för inköp av en chipspåse Citera
APC Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 vem fan pallar att glida in på ICA för att köpa en chipspåse?, bara glida in på närmaste Mack/kiosk ist e värt de extra kronorna? på ICA sparköp här i borås så finns det speciella kassor med max 10 varor går skapligt fort, men ändå, man väljer mack/kiosk för inköp av en chipspåse Jag åkte förbi Ica därav mitt dåliga val, men jag ska bättra mig nu när jag lärt av mästaren... Citera
APC Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 bor man i Vasteras far man ju skylla sig sjalv Kan du fixa chips i Malmö då??? Förresten ska du fan inte säga nåt förrän du börjar skriva med å, ä, ö... Citera
Swede Postad 19 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2005 Wohoo! har har vi alltsa svaret pa evigheternas fraga: det finns faktiskt en gud Citera
Swede Postad 20 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2005 köpte en extern hårddisk, har fört över allt jag vill ha kvar från laptopen, körde en complete factory setting restore, och visst.. datorn flyter på så otroligt mkt smidigare just nu och ja, jag har ställt om inställningarna på tangentbordet till svenskt. Blir lite jobbigt att komma ihåg vart alla nya tangenterna sitter, men nu slipper jag allt jävla gnäll från er Komme rnog att glömma sätta in å ö ä då o då, men det krävs ju tid till att vänja sig kram på er Citera
Dahlberg Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Postad 20 Augusti , 2005 jag undrar om "crazy frog" verkligen är en groda?? Han ser ju mer ut som ett naket missfoster med hörlurar och en liten snopp som han ser ut att göra helikoptern med på alla reklamer Citera
Loveless Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Postad 20 Augusti , 2005 Utom på eurosport där bihanget är maskerat. Citera
Dahlberg Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Postad 20 Augusti , 2005 Utom på eurosport där bihanget är maskerat. På MTV viftar han me kärleksstaven för alla som vill titta Citera
Dahlberg Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Postad 20 Augusti , 2005 för övrigt så var nog det här det mest tragiska jag har läst på minst ett halvår... pajas Citera
Nebo Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 för övrigt så var nog det här det mest tragiska jag har läst på minst ett halvår... pajas Avundsjuk? Citera
Djens Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Huuuuh..vem skulle va det? Har ni sett bilder på britney utan smink ? Citera
Hjort Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Huuuuh..vem skulle va det?Har ni sett bilder på britney utan smink ? Har du sett brittneys plånbok? Lär ju räcka till åtminstone ett par timmars spel på 50-100NL innan man tiltat bort allt. Citera
Dahlberg Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 för övrigt så var nog det här det mest tragiska jag har läst på minst ett halvår... pajas Avundsjuk? De vet du nebo Citera
Loveless Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Huuuuh..vem skulle va det?Har ni sett bilder på britney utan smink ? Har du sett brittneys plånbok? Lär ju räcka till åtminstone ett par timmars spel på 50-100NL innan man tiltat bort allt. Läste någonstans att kassaflödet i familjen varit något högre än budgeterat och att tillgångarna började ta slut. Citera
Dahlberg Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Huuuuh..vem skulle va det?Har ni sett bilder på britney utan smink ? Har du sett brittneys plånbok? Lär ju räcka till åtminstone ett par timmars spel på 50-100NL innan man tiltat bort allt. Läste någonstans att kassaflödet i familjen varit något högre än budgeterat och att tillgångarna började ta slut. jo det läste en annan oxå Dags för Federline att överge det sjunkande skeppet?? Citera
Hjort Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Läste någonstans att kassaflödet i familjen varit något högre än budgeterat och att tillgångarna började ta slut. Tja, då får man väl lira 200-400 NL istället så att man hinner tilta bort så mycket som möjligt. Citera
Recommended Posts