Gå till innehåll

The Mona Sahlin of all OT Threads!

Recommended Posts

• Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Fan, icq har dykt för mig... Precis som jag satt o drygade mig som bäst med en polare... håhåjaja... dagens i-landsproblerm...

/Tämligen Frustrerad

Samma sak hände just för de flesta jag jobbar med. Ungefär alla utom för mig 8-)

Postad
Jag gillar grodan...

Ding ding ding diiiiiiiing dididi diing dididi ding ding!

Jag gillar han ännu mer när man behöver höra han på krogen 15 gånger på en onsdag och jag gillar han mest när jag kommer hem för att slappa och får höra han på MTV 13 gånger i reklamen.

Diiiing ding!

Jag tror faktiskt att jag hatar grodjäveln. En sak är bra dock; Det ser ut som om jag har större balle än det lilla krypet. Phew!!! 8-)

Postad

VEM FAN HAR BESTÄMMT ATT MAN MÅSTE JOBBA???

Jävla jobbhelvete hur fan ska man orka med dehär skiten, de är ett helt jävla år kvar till nästa skitsemester om antagligen kommer bestå av jävla skitväder den fan oxå,

till råga på allt blev de ju bra väder denna veck eftersom man börjar jävlaskitjobbet,

så ska vi inte tala om alla jävla idiotersom stog framför mig i ICA kassan igår,

hur fan kan man handla så jävla mycker att köerna ska bli så jävla långa då man bara ska ha en chipspåsejävel till den förbannade landskampen som jag ändå missade merparten av eftersom de hade blivit punka på cykelhelvetet säkert nån snorunge.......

Postad

Jävla jobbhelvete hur fan ska man orka med dehär skiten, de är ett helt jävla år kvar till nästa skitsemester om antagligen kommer bestå av jävla skitväder den fan oxå,

till råga på allt blev de ju bra väder denna veck eftersom man börjar jävlaskitjobbet,

så ska vi inte tala om alla jävla idiotersom stog framför mig i ICA kassan igår,

hur fan kan man handla så jävla mycker att köerna ska bli så jävla långa då man bara ska ha en chipspåsejävel till den förbannade landskampen som jag ändå missade merparten av eftersom de hade blivit punka på cykelhelvetet säkert nån snorunge.......

bor man i Vasteras far man ju skylla sig sjalv

Postad

vem fan pallar att glida in på ICA för att köpa en chipspåse?, bara glida in på närmaste Mack/kiosk ist e värt de extra kronorna?

på ICA sparköp här i borås så finns det speciella kassor med max 10 varor

går skapligt fort, men ändå, man väljer mack/kiosk för inköp av en chipspåse

Postad
vem fan pallar att glida in på ICA för att köpa en chipspåse?, bara glida in på närmaste Mack/kiosk ist e värt de extra kronorna?

på ICA sparköp här i borås så finns det speciella kassor med max 10 varor

går skapligt fort, men ändå, man väljer mack/kiosk för inköp av en chipspåse

Jag åkte förbi Ica därav mitt dåliga val, men jag ska bättra mig nu när jag lärt av mästaren...

Postad

köpte en extern hårddisk, har fört över allt jag vill ha kvar från laptopen, körde en complete factory setting restore, och visst..

datorn flyter på så otroligt mkt smidigare just nu

och ja, jag har ställt om inställningarna på tangentbordet till svenskt. Blir lite jobbigt att komma ihåg vart alla nya tangenterna sitter, men nu slipper jag allt jävla gnäll från er ;)

Komme rnog att glömma sätta in å ö ä då o då, men det krävs ju tid till att vänja sig

kram på er

Postad
Huuuuh..vem skulle va det?

Har ni sett bilder på britney utan smink ? :shock:

Har du sett brittneys plånbok? Lär ju räcka till åtminstone ett par timmars spel på 50-100NL innan man tiltat bort allt.

Postad

Har du sett brittneys plånbok? Lär ju räcka till åtminstone ett par timmars spel på 50-100NL innan man tiltat bort allt.

Läste någonstans att kassaflödet i familjen varit något högre än budgeterat och att tillgångarna började ta slut.

Postad

Läste någonstans att kassaflödet i familjen varit något högre än budgeterat och att tillgångarna började ta slut.

jo det läste en annan oxå :)

Dags för Federline att överge det sjunkande skeppet??

Postad

Tja, då får man väl lira 200-400 NL istället så att man hinner tilta bort så mycket som möjligt.