Gå till innehåll

MTTs med övervärde


ackeman

Recommended Posts

Jag är ute efter sajter med bra övervärde i deras garanitturneringar. Jag är ute efter MTTs med inköp mellan 20-100 dollar. Gärna rebuys. För att få lite information, ger jag lite information.

 

Cryptoligics turneringar brukar inte allt för sällan generera övervärde, dock inga fantasisummor. Har precis provat bodog, och där verkar det finnas bra övervärden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bodogs mtt ligger nästan alltid på övervärde.

 

Deras 20K grntd ($44) hade t.ex. igår 207 spelare (= $9108). Startar 2030 ET.

 

Andra igår var,

 

Microgaming 35K grntd, övervärde $5k, inköp 25

UB 20K grntd, övervärde, $6,8K, inköp 150 (88 startande)

FTP fifty-fifty, övervärde, $3,2K, inköp 50

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra övervärde i Nordicbets freroll om 25K$ igår, tyvärr 8000 med, lyckades dock komma typ på 30:e plats. Märkligt att man kör en sån stor frirulle utan nåt krav på spelarna som att de ska ha gjort en insättning eller nåt.

 

Värdet var alltså fina $3...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, jag vann 50$ typ och ettan vann 4200$, men är väl kattskit för dig.

 

Värdet ligger väl snarare i att man investerar nada, det finns en hyfsad prispott och motståndet suger

 

En freeroll har ju alltid "övervärde" med tanke på att sajten alltid skjuter till pengar. Men det MJ menade med 3 $ värde var att potten motsvarar att alla har lagt in 3 $.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En freeroll har ju alltid "övervärde" med tanke på att sajten alltid skjuter till pengar. Men det MJ menade med 3 $ värde var att potten motsvarar att alla har lagt in 3 $.

 

OK, get the point

 

Lirar normalt sett inte dessa heller och har väl lirat sisådär 10-20 st under de 8-9 år som man lirat. Men det går knappast att räkna i de termerna för så fort någon investerar något i inköp spelas det på ett annat sätt och dessutom är de flesta connectade. Här i denna turre skulle jag tippa på att typ 1000 pers anmält sig men startade inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK, get the point

 

Lirar normalt sett inte dessa heller och har väl lirat sisådär 10-20 st under de 8-9 år som man lirat. Men det går knappast att räkna i de termerna för så fort någon investerar något i inköp spelas det på ett annat sätt och dessutom är de flesta connectade. Här i denna turre skulle jag tippa på att typ 1000 pers anmält sig men startade inte.

 

ok

 

då är värdet 3.57 $

 

grymt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...