Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Här kommer ännu en dagbok från låglimit träsket. Mitt namn är Henke och jag har spelat poker i cirkus 1 år på nätet, det har hela tiden varit små insättningar som jag oftast har lyckats spela upp för att sedan busta tyvärr:/

Nu ska detta dock ändras när en polare, som även han är medlem här på Pf har bestämt sig för att stakea(hur det nu stavas:S) mig. Sidan jag kommer spela på är Pacific Poker där jag hör hemma bland dom andra fiskarna;)

Rullen vid start kommer ligga på 380$.Jag kommer spela mestadels cg på nivån NL10, men det kommer även bli en hel del turneringar när jag känner att jag har tiden och orken.

Skulle vara oerhört tacksam för konstruktiv kritik på mitt spel, då jag har väldigt stora brister. Förhoppningsvis kommer även dagboken bjuda på några roliga fyllehistorier och dylikt, jaja nu är det slutskrivit////Henke

Postad
lollollol tur att du har en sån sjysst kompis då barnet, jag själv skulle bara få en käftsmäll ifall jag frågar mina polare om stake.

Vem har sagt att jag frågade om stake?? Fortsätt gärna att skriva i db:n men helst lite trevligare inlägg då!!! //Henke

Postad
Fan va smarrigt brorsan, förvalta nu mina pengar ;)

btw lycka till med bruden i helgen

Tack, skoj att du blev mitt första inlägg:D ska göra så gott jag kan nu, ha det:D Förväntar mig lägesrapport om Danmark;D

Postad
lollollol tur att du har en sån sjysst kompis då barnet, jag själv skulle bara få en käftsmäll ifall jag frågar mina polare om stake.

Men det säger ju mer om dig än polarna :oops:

[X]fisk

Postad

Första sessionen avslutad gick verkligen inte lysande, spelade allmänt dåligt och det värvades med utdragningar. Känner i allmänhet att jag spelar alldeles för mkt händer, från dåliga positioner:( Skrpning verkligen!!!

Så session slutade back 76$ och rullen är nu nere på 304$, får se om det blir mer spel ikv inte bestämt vad som händer än riktigt:D Nu får det i vilket fall som helst vända, skulle gärna som jag skrev innan ha hjälp med hur jag får upp HH:s från pacific, så jag kan få kommentarer på händer jag spelar!!!

Ha en fin kväll//henke

Postad
Första sessionen avslutad gick verkligen inte lysande, spelade allmänt dåligt och det värvades med utdragningar. Känner i allmänhet att jag spelar alldeles för mkt händer, från dåliga positioner:( Skrpning verkligen!!!

Så session slutade back 76$ och rullen är nu nere på 304$, får se om det blir mer spel ikv inte bestämt vad som händer än riktigt:D Nu får det i vilket fall som helst vända, skulle gärna som jag skrev innan ha hjälp med hur jag får upp HH:s från pacific, så jag kan få kommentarer på händer jag spelar!!!

Ha en fin kväll//henke

Jag tror PT eller PO är det bästa sättet, eftersom pacific inte skriver HH's till disk. Men det finns andra handgrabber program oxå, vet dock inte om det finns gratis..

Lycka till me skottningen

Postad
Jag tror PT eller PO är det bästa sättet, eftersom pacific inte skriver HH's till disk. Men det finns andra handgrabber program oxå, vet dock inte om det finns gratis..

Lycka till me skottningen

Okejokej, ska kolla upp vad det finns för möjligheter. Tack för rådet och lyckoönskningarna!!