Klonkbarn Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 Här kommer ännu en dagbok från låglimit träsket. Mitt namn är Henke och jag har spelat poker i cirkus 1 år på nätet, det har hela tiden varit små insättningar som jag oftast har lyckats spela upp för att sedan busta tyvärr:/ Nu ska detta dock ändras när en polare, som även han är medlem här på Pf har bestämt sig för att stakea(hur det nu stavas:S) mig. Sidan jag kommer spela på är Pacific Poker där jag hör hemma bland dom andra fiskarna;) Rullen vid start kommer ligga på 380$.Jag kommer spela mestadels cg på nivån NL10, men det kommer även bli en hel del turneringar när jag känner att jag har tiden och orken. Skulle vara oerhört tacksam för konstruktiv kritik på mitt spel, då jag har väldigt stora brister. Förhoppningsvis kommer även dagboken bjuda på några roliga fyllehistorier och dylikt, jaja nu är det slutskrivit////Henke Citera
il_genio Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 Fan va smarrigt brorsan, förvalta nu mina pengar btw lycka till med bruden i helgen Citera
ElegantBB Postad 20 Mars , 2008 Rapport Postad 20 Mars , 2008 lollollol tur att du har en sån sjysst kompis då barnet, jag själv skulle bara få en käftsmäll ifall jag frågar mina polare om stake. Citera
Klonkbarn Postad 20 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2008 lollollol tur att du har en sån sjysst kompis då barnet, jag själv skulle bara få en käftsmäll ifall jag frågar mina polare om stake. Vem har sagt att jag frågade om stake?? Fortsätt gärna att skriva i db:n men helst lite trevligare inlägg då!!! //Henke Citera
Klonkbarn Postad 20 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2008 Fan va smarrigt brorsan, förvalta nu mina pengar btw lycka till med bruden i helgen Tack, skoj att du blev mitt första inlägg:D ska göra så gott jag kan nu, ha det:D Förväntar mig lägesrapport om Danmark;D Citera
Klonkbarn Postad 20 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2008 Ngn som man vet hur man får fram HH:s från Pacific?? Enda jag hittar är ngn sorts vidiofilm med händerna:D Citera
ElegantBB Postad 20 Mars , 2008 Rapport Postad 20 Mars , 2008 Okej, om det var han som erbjöd dig stake så är det en annan sak:) lycka till med spelet! Citera
Klonkbarn Postad 20 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2008 Okej, om det var han som erbjöd dig stake så är det en annan sak:) lycka till med spelet! Japp så var det!! tack så mkt:D Citera
SOLDforFOOD Postad 20 Mars , 2008 Rapport Postad 20 Mars , 2008 lollollol tur att du har en sån sjysst kompis då barnet, jag själv skulle bara få en käftsmäll ifall jag frågar mina polare om stake. Men det säger ju mer om dig än polarna [X]fisk Citera
TomtarnasKonung Postad 20 Mars , 2008 Rapport Postad 20 Mars , 2008 Lycka till nu. det finns mkt fisk på pacific. Citera
Klonkbarn Postad 20 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2008 Första sessionen avslutad gick verkligen inte lysande, spelade allmänt dåligt och det värvades med utdragningar. Känner i allmänhet att jag spelar alldeles för mkt händer, från dåliga positioner:( Skrpning verkligen!!! Så session slutade back 76$ och rullen är nu nere på 304$, får se om det blir mer spel ikv inte bestämt vad som händer än riktigt:D Nu får det i vilket fall som helst vända, skulle gärna som jag skrev innan ha hjälp med hur jag får upp HH:s från pacific, så jag kan få kommentarer på händer jag spelar!!! Ha en fin kväll//henke Citera
Klonkbarn Postad 21 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2008 Har precis avslutat kvälls/natt sessionen gick mkt bättre än den tidgare och jag lyckades till och med plussa hela 51$, så rullen är nu uppe i 358$ Sov så gott//Henke Citera
Joeduck Postad 21 Mars , 2008 Rapport Postad 21 Mars , 2008 Första sessionen avslutad gick verkligen inte lysande, spelade allmänt dåligt och det värvades med utdragningar. Känner i allmänhet att jag spelar alldeles för mkt händer, från dåliga positioner:( Skrpning verkligen!!! Så session slutade back 76$ och rullen är nu nere på 304$, får se om det blir mer spel ikv inte bestämt vad som händer än riktigt:D Nu får det i vilket fall som helst vända, skulle gärna som jag skrev innan ha hjälp med hur jag får upp HH:s från pacific, så jag kan få kommentarer på händer jag spelar!!! Ha en fin kväll//henke Jag tror PT eller PO är det bästa sättet, eftersom pacific inte skriver HH's till disk. Men det finns andra handgrabber program oxå, vet dock inte om det finns gratis.. Lycka till me skottningen Citera
Klonkbarn Postad 21 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2008 Jag tror PT eller PO är det bästa sättet, eftersom pacific inte skriver HH's till disk. Men det finns andra handgrabber program oxå, vet dock inte om det finns gratis.. Lycka till me skottningen Okejokej, ska kolla upp vad det finns för möjligheter. Tack för rådet och lyckoönskningarna!! Citera
simonswevbg Postad 21 Mars , 2008 Rapport Postad 21 Mars , 2008 Denna dagbok kommer att vara över inom en vecka:-D Nej mannen jag hoppas du hittar ditt stimm snart asså lycka till nu:D Hoppas vi ses imorrn:D Citera
Recommended Posts