Gå till innehåll

Jack Vegas - Vilket spel är bäst/roligast?


FreePlopp

Vilket spel är din favorit?  

47 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilket spel är din favorit?

    • Swinging Bells
      5
    • Spin Time
      6
    • Ikaros
      2
    • Skattkistan
      3
    • Jewels of Kashmir
      2
    • Fotbollsfeber
      13
    • Hokus Pokus
      4
    • Queen of Egypt
      2
    • Classic Bonus Poker
      7
    • Annan?
      3


Recommended Posts

Jag vill tillägga att Jack Vegas inte är ett EV+ spel. Tilta inte loss på dessa maskiner, då det kan få förödande konsekvenser.

 

Har bara en fråga, eller två;

1. Vilket spel tycker ni är roligast på Jack Vegas-maskinerna?

2. Vilket spel tror ni er veta är lättast att få bonus på?

 

Min favorit är Spin Time, men om jag får säga det själv; Skit i att spela ö.v.h. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg en snubbe i en bingohall som skyffla in hundring efter hundring på en sån där. Han var iofs rätt påverkad, blev sur när han inte fick dubbla upp sina sista pengar så han gav maskinen en smäll o gick därifrån..

.

Skattkistan har jag inte spelat, aldrig sett heller men skulle gärna vinna den

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var på någon lokalkrog i stlhm just före jul, iaf så satt en ryss (måste fan vart ryska han skrek på!), iaf så satt han och spela och efter ett bra tag blev han så förbannad att han börja sparka o skulle välta ner maskinen, dock kom vakterna men ändå skönt o se :D måste vart en rejäl bad beat ;oo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var på någon lokalkrog i stlhm just före jul, iaf så satt en ryss (måste fan vart ryska han skrek på!), iaf så satt han och spela och efter ett bra tag blev han så förbannad att han börja sparka o skulle välta ner maskinen, dock kom vakterna men ändå skönt o se :D måste vart en rejäl bad beat ;oo

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det absolut roligaste med dom där maskinerna är ju att mata i pengar för att sedan trycka på NEJ när den frågar om man är över 18år..

 

Hur kul som helst att komma fram med ett kvitto på typ 8spänn till kassan å se när personalen idiotförklarar en i tankarna samt hatar sitt yrkesval..

 

Oslagbar feeling!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det absolut roligaste med dom där maskinerna är ju att mata i pengar för att sedan trycka på NEJ när den frågar om man är över 18år..

 

Hur kul som helst att komma fram med ett kvitto på typ 8spänn till kassan å se när personalen idiotförklarar en i tankarna samt hatar sitt yrkesval..

 

Oslagbar feeling!!

 

:lol:

 

Jag fattar inte varför de ens har en sådan idiotisk fråga. Tänk om det skulle vara så överallt. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirar på pizzerian när jag väntar på maten, grymt mycket roligare än att bara sitta och glo. Ser det som tidsfördriv, som jag är beredd att betala för.

 

Kör Skattkistan mest. Fick nån slags jackpott en gång (fick royal straight) gick därifrån med 5-6 hundringar och gratis mat :mrgreen:

 

Totalt sett har jag ju såklart inte plussat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...