Henrik123 Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Ok, så då är det bättre att checka ner eller? Eller låta FI dra ut billigt kanske.. Du missade sista delen när du citerade: Tycker både allin och syn c/r turn är bra. Citera
Henrik123 Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Du får gärna skämta, bara du inte skämtar och förlöjliggör mig för det tål jag inte. Och det handlar definitivt inte om stolthet, lol. Om det inte handlar om stolthet vad handlar det då om? Citera
Lixifer Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Det här, det är så satans irriterande... Kunde ha blivit en bra tråd Citera
Henrik123 Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Det här, det är så satans irriterande... Kunde ha blivit en bra tråd Det är en bra tråd. Du kanske skulle bidra med nått till tråden så kanske den kan bli bra även för dig. Citera
Orrarah Postad 13 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2008 Hahahaha....Att varenda förbannade tråd på pf ska sluta i OT-smörja är en gåta ...ska sova nu..svaret + mina tankar kommer imorn! Citera
Henrik123 Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 henrik123 for president Kanske inte president men moderater iaf så kanske det skulle bli lite ordning och reda här på pokerforum. Citera
Orrarah Postad 14 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2008 Ok.. Jag satte honom antingen på ett drag eller set..ett träffat toppar spelas oftast passivare i ett sånt här läge, av random-fi på stars. Alltså inte ofta man får se en raise av t.ex KQ i den situationen. Jag beta 15, han gick Ai, jag synade o han visa upp set i tvåor..inte så mycket att göra åt saken..Håller med en del om att en CRAI nog fungerar bättre. Vettifan om det är +ev på ubertighta stars...aja., Thats it Citera
swalle Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 Om det inte handlar om stolthet vad handlar det då om? Spelar det någon roll eller? För att citera Björn Gustavsson "Det är sådana som du som skapar hat på internet" Du har ju förstört hela den här tråden, det värsta är ju att folk tycker du är cool.. Citera
Henrik123 Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 Haha Tycker det blev tll en bra tråd, kunde ha blivit bättre utan swalle dock. Citera
Recommended Posts