Gå till innehåll

Fundering kring att spela med HUD


sneakycastro

Recommended Posts

Med risk för att jag bor i ett skal av förnekelse och/eller är helt ute och cyklar, men jag måste fråga.

 

Om man börjar spela med en HUD, förlitar man sig väldigt mycket på den då och blir dålig på att spela om man inte skulle få använda den? T.ex. på siter där det inte fungerar eller kanske live. Eller är det så att man utvecklas snabbare och det bara finns fördelar? Finns det några nackdelar?

 

Sågningar, levling och annat undanbedes av naturliga skäl. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IMO om man spelar många bord är det en riktigt stor hjälp med det. Man behöver inte vara lika fokuserad på hur spelare spelar hela tiden osv, så man kan slappna av lite mer och spela mer effektivt, därmed mer +. Och om man börjar spela på en sida där man inte kan använda en HUD, och har använvt det frekvent tidigare, så hänger man inte med lika mkt som innan för att man är van att ha koll på spelare utan att följa med så jätte ordentligt. Men jag spelar oftast bara 1bord så det gör inte så stor skillnad för mig om man använder det eller inte. Men jag tror verkligen inte att användning av HUD har någon inverkan på ens livespel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...