Crappy Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Åtminstonde är det en dags för en time-out i expressen tydligen. Tråkigt tråkigt. Jag förstår om det varit frustrerande att bara få använda 1800 tecken, men det har ändå varit högst läsvärt. Jag tänkte komma med ett förslag, starta en "debatt krönika" här i forumet. Låt oss kommentera det i en avdelning liknade "kommetera gdaly & othello har en blogg ihop" Väck debatt, väck känslor, reta upp pokersverige osv. Crappy Citera
TotalFarsa Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 Även om du skrev det i T6-tråden så ställer jag frågan till dig här gdaily: kommer du att skriva en klargörande kommentar om varför du inte kommer att skriva lika flitigt i framtiden i syfte att täppa till munnen på de som påstår att du fått kicken? Och kommer expressen att publicera det? Citera
gdaily Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 Även om du skrev det i T6-tråden så ställer jag frågan till dig här gdaily: kommer du att skriva en klargörande kommentar om varför du inte kommer att skriva lika flitigt i framtiden i syfte att täppa till munnen på de som påstår att du fått kicken? Och kommer expressen att publicera det? Jag har skrivit en kommentar och skickat till expressen. Expressen tycker dock kanske att jag är lite väl "extrem" gentemot T6 i den. Vi får se om de klipper i den eller ens tar in den. Egentlligen skiter jag i om Expressen används som försäljningsargument av faraonerna. Det är Expressen som får stå med den skammen då. Citera
Recommended Posts