okocha Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 ok, nu var frågan ställd till trådstartaren iofs men. Fast jag har använt programmet ihop med trådskaparen och "vet" att han kommer använda detta. Citera
Perfektion Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Läs om, läs rätt. Ja, för jag var ju inte ironisk, fuckface. Citera
handmadegod Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 Ja, för jag var ju inte ironisk, fuckface. moget. Citera
Dionysos Postad 5 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2008 Så vinnade på 1-2 och precis börjat på 2-4 går ej? kan väl snacka som pokerpolare men jag vet inte om jag har så jättemycket att tillföra. dra iväg ett PM med msn så addar jag dig. Samma här! =) Fast jag uppfyller tvåan med! Sorry okocha, get behind me in line ) Men seriöst, jag är mkt intresserad! Dig har jag ju tagit hand om Okocha är ett hopplöst fall. En lite nyfiken fråga bara, är det något fjärradministratörprogram du använder eller hur har du tänkt att föra över data förutom den som går via skype? Vad för program isåfall? ( tror inte att det är något fuffens, men kan vara värt för någon som går i liknande tankar att få tips ) mikogo precis som sagt ovan. mycket bra program, rekommenderas starkt. Citera
okocha Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 Dig har jag ju tagit hand om Okocha är ett hopplöst fall. Om jag coachar kvisten kan väl du ta mig Citera
Joeduck Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Ja, för jag var ju inte ironisk, fuckface. hårt skrivet Citera
Perfektion Postad 11 Mars , 2008 Rapport Postad 11 Mars , 2008 hårt skrivet Är du någon administrator som bedömmer coolhetsfaktorn på forumet? Ta inte världen så seriös grabben, för jag är inte seriös för fem öre. Sätt dig på bordet och folda AA nu. Citera
Bigbronko Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Jag bor ju i jönköping trådskaparen! Citera
Dionysos Postad 14 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2008 Jag bor ju i jönköping trådskaparen! woooohooooooooooo jag med ju Citera
Crappy Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 Uppfyller allt! Jag sökte en coach för ett tag sen och blev utskrattad. Och då var jag beredd att betala! Så vill du ha ett pm? Citera
Melack Postad 17 Mars , 2008 Rapport Postad 17 Mars , 2008 Jag är sinnessjukt intresserad! Har du redan fullt upp med andra pupils? Citera
Joeduck Postad 18 Mars , 2008 Rapport Postad 18 Mars , 2008 Sätt dig på bordet och folda AA nu.? Citera
Recommended Posts