Gå till innehåll

Ett tacksamt problem?


sturedenstore

Recommended Posts

Märkte nyss när jag loggade in på min internetbank att jag verkar ha ca 8-10k sek för mycket på kontot. Jag har den senaste tiden gjort en del insättningar/uttag till diverse pokersidor. Men det verkar inte som att jag har fått för mycket insatt på kontot utan att det helt enkelt saknas en insättning som jag gjort på en pokersida.

 

Det skumma med hela grejen är att pengarna för den insättningen redan hade dragits vid ett tidigare tillfälle och jag hade ca 8-10k mindre på kontot igår. Nu har den transaktionen försvunnit och jag har för mycket pengar på kontot. Vad bör jag göra här? Jag är inte säker på exakt hur mycket pengar jag ska ha på kontot eller hur mycket extra jag har på kontot. Jag har inte gjort något konstigt eller otillåtet. Ska jag kontakta sidan?, avvakta? Vad kan hända? Alla med erfarenhet av liknande saker får gärna skriva era erfarenheter.

 

Hoppas att någon förstod vad jag menade i det här inlägget, ser att texten är jävligt otydlig men jag är för lat för att ändra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan gå rätt lång tid innan något händer, tog väl halvåret för en polare för $10k, men de brukar tillslut kontakta en och säga "betala annars får du inkasso på dig". men ibland kan man komma undan men att betala 75% eller liknande av skulden direkt. så spela dum tills kravet kommer, men ha pengar tillgängligt för det förr eller senare får du betala.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej då har jag ganska så bra koll. Nu är det så att jag inte längre har några pengar på pokersidan i fråga. Jag förlorade ca 4-5k sek och cashade sedan ut till neteller. Jag vet inte om detta spelar någon roll eller påverkar situationen på något sätt, men jag vill bara ha så mycket info som möjligt om vad jag har att vänta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...