Gå till innehåll

SimonX's (vill inte gula) resultatbokföring [SnG, väntar med CG!]

Recommended Posts

• Svars 522
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Faaan.

förlorade matchen idag med 5-2. DM-matchen imorgon betyder ingenting.

Lirade 1½h $54-Sng nu. Fruktansvärt. Vad ska jag göra?!?! Dags att ge upp pokern?

Spela för aussie-resan funkar ju inte. Kommer va gul innan jag kommer dit. Bo där i en vecka eller...

Backade $713.. Mår riktigt dåligt. 22st sng blev det iaf. Endast 5 ITM, bara en blev vinst.

Vad ska jag göra...

Spela in en film, bra tips. Jag har dock ingen mick så det blir ganska tråkigt att se. Iaf, hur spelar jag in en film då?

Faaan. Mår riktigt dåligt.. Tycker dock att jag borde må mycket sämre.

Liksom, backat 20 000kr denna månad. 1000kr om dagen i snitt.

Är det nu man ska gå ner och grinda $10-sng? Ska man lägga ner skiten?

Har dock som sagt aussieresan att spela för, men det blir ingen motivation. Känns mer som en press man har att man måste fixa en stor rulle som man klarar 5 månader där nere.

Jag har redan förlorat mer än vad tur och retur biljetten kostar.

Senaste dagarna har varit fruktansvärda.

Jag vet dock inte hur jag ska gå vidare...

Kan inte spela poker, bara att inse det. Hade väl flyt de första 4månader på siten när jag förvandlade $250 till $10 000. Får väl gå ner till $1.20-sng där jag kanske hör hemma.

Man får väl gå och lägga sig nu eller ngt och försöka sova. Svårt att släppa resultatet iaf...

Resultat:

1/9: INGET SPEL

2/9: -$366

3/9: INGET SPEL

4/9: INGET SPEL

5/9: -$1202

6/9: -$269

7/9: $139

8/9: $109

9/9: -$140

10/9: $132

11/9: $138 + ($600bonus)

12/9: INGET SPEL

13/9: INGET SPEL

14/9: INGET SPEL

15/9: $13

16/9: -$241

17/9: $-115

18/9: $572+ ($600bonus)

19/9: $-1253

Totalt för September (inkl. bonus): -$2527

Postad

Känner igen känslan. Känns som man bara torskar allt och inte slår någon nivå alls, men är bara att köra på. Av det jag vet om dig är jag rätt säker på att du slår $54, men kanske kan vara smart att gå ner en nivå lite ändå för att försöka bygga upp lite självförtroende även mtp att rullen kanske inte räcker för $54 atm?

Angående film så kolla in denna, du kan dock hoppa över det där med xvid osv, det har jag gjort iaf :)

Postad
Känner igen känslan. Känns som man bara torskar allt och inte slår någon nivå alls, men är bara att köra på. Av det jag vet om dig är jag rätt säker på att du slår $54, men kanske kan vara smart att gå ner en nivå lite ändå för att försöka bygga upp lite självförtroende även mtp att rullen kanske inte räcker för $54 atm?

Angående film så kolla in denna, du kan dock hoppa över det där med xvid osv, det har jag gjort iaf :)

Okej.

Vad betyder mtp och atm?

Jag vet helt ärligt inte längre om jag slår $54-nivån.

Känns som jag alltid åker på badbeats så fort en session är riktigt dålig men jag måste inse att jag inte kan spela poker längre. Vet inte vad jag gör för fel. Kan inte gå vidare helt enkelt.

Jag är rädd att jag inte bryr mig om pengarna längre när de är i spelet. Inte förrän efter sessionen när jag inser mina förluster.

Jag måste i stort sätt gå ner i nivå, men hur ska jag få tillbaka känslan av att pengarna som är i spel är viktiga att de spenderas rätt, alltså genom en första plats.

Är bara sjukt deprimerad nu och vet inte vad jag ska ta mig till.

Alla har dåliga dagar men jag har fan inte haft ngt bra med pokern sedan maj...

Postad

Seriöst, lägg av med SNG. Du har massa läckor i ditt CG spel, det ser man när du postar händerna. Dessa läckor blir dyrare om du sitter och nöter massa SNG:s. Bättre om du försöker fixa till spelet med CG, sakta men säkert sen när du plussar stabilt kan du om du känner för det prova sng, sjukt mycket varians i sit&go så det är bara äckligt sjukt jobbigt när det går dåligt. Dock sjukt nice när man vinner... :P.

Postad
Okej.

Vad betyder mtp och atm?

Jag vet helt ärligt inte längre om jag slår $54-nivån.

Känns som jag alltid åker på badbeats så fort en session är riktigt dålig men jag måste inse att jag inte kan spela poker längre. Vet inte vad jag gör för fel. Kan inte gå vidare helt enkelt.

Jag är rädd att jag inte bryr mig om pengarna längre när de är i spelet. Inte förrän efter sessionen när jag inser mina förluster.

Jag måste i stort sätt gå ner i nivå, men hur ska jag få tillbaka känslan av att pengarna som är i spel är viktiga att de spenderas rätt, alltså genom en första plats.

Är bara sjukt deprimerad nu och vet inte vad jag ska ta mig till.

Alla har dåliga dagar men jag har fan inte haft ngt bra med pokern sedan maj...

Men titta på mig bara sen vi var i sthlm så hjar jag backat $4000. Så du är inte ensam.

Postad
Ursäkta om jag låter respektlös, men du verkar vara riktigt dålig på poker :shock:

Generellt sett om man inte har någon konstruktiv kritik att komma med så tycker jag att de flesta på detta forum kan strunta i att skriva.

I övrigt Simon,

Du har säkert hål som jag i ditt spel. Men du slår säkert 50 om du spelar som du gör då du gör det bra. Problemet är att jag inte tror du spelar bra just nu.

Istället för att tro att du kan slå 100 ( Du skrev nåt om att det går bättre på 100 än 50 ) , så tycker jag du skall gå ner i nivå då det är motigt.

Slår du inte 50, slår du inte 100. Men visst kan det i något set gå bättre på 100 än 50. Men det är ju inte det som saken handlar om.

Minska insatserna, nöt mer 20,30 nivån. Plocka in fler bonusar och täck läckorna. Sedan när du återhämtat både rulle och den mentala biten kan du börja klättra uppåt igen.

Vissa skriver att dem är säkra på att du slår nivån och att du bara bör trycka på. Det tycker jag inte är ett bra råd. Det är inte bara att trycka på om man känner sig mentalt nere och förlorar så mycket som du nu gjort på sistonde.

Sätt istället tydliga mål och håll dem. Tex: In med 100bi för 20 dollars. Gå nte upp förrän du har 150 bi för 20. Försök spela in 500p per dag. Då har du ut $500 var 8e dag. Kör så en månad innan du ens kör på 30.

Vet inte om du lever på det. Men det är bättre att nöta lågt och ha kvar rullen. Än att spela bort allt på 100.

Önskar dig lycka till och hoppas du tar mitt råd så att du inte gular.

Postad
Generellt sett om man inte har någon konstruktiv kritik att komma med så tycker jag att de flesta på detta forum kan strunta i att skriva.

I övrigt Simon,

Du har säkert hål som jag i ditt spel. Men du slår säkert 50 om du spelar som du gör då du gör det bra. Problemet är att jag inte tror du spelar bra just nu.

Istället för att tro att du kan slå 100 ( Du skrev nåt om att det går bättre på 100 än 50 ) , så tycker jag du skall gå ner i nivå då det är motigt.

Slår du inte 50, slår du inte 100. Men visst kan det i något set gå bättre på 100 än 50. Men det är ju inte det som saken handlar om.

Minska insatserna, nöt mer 20,30 nivån. Plocka in fler bonusar och täck läckorna. Sedan när du återhämtat både rulle och den mentala biten kan du börja klättra uppåt igen.

Vissa skriver att dem är säkra på att du slår nivån och att du bara bör trycka på. Det tycker jag inte är ett bra råd. Det är inte bara att trycka på om man känner sig mentalt nere och förlorar så mycket som du nu gjort på sistonde.

Sätt istället tydliga mål och håll dem. Tex: In med 100bi för 20 dollars. Gå nte upp förrän du har 150 bi för 20. Försök spela in 500p per dag. Då har du ut $500 var 8e dag. Kör så en månad innan du ens kör på 30.

Vet inte om du lever på det. Men det är bättre att nöta lågt och ha kvar rullen. Än att spela bort allt på 100.

+1

Postad

Du är ju inte ensam med den känslan. Ingen kan ha en dålig månad utan att känna sig nere och ha självförtroendet i botten ett tag. Jag hade i början av veckan ett par riktigt kassa dagar. Nästan en liten kris. Men då kände jag bara att jag måste ta pokern snäppet allvarligare och bygga upp rullen mer innan australien, dagen efter spelade jag bättre än vad jag gjort på jävligt länge. Gå ner till 30$ sngs en vecka eller två och bygg upp självförtroendet bara.

Kolla bluwajts länk till filmtråden. Och sen blir det nog bäst om du springer ner till teknikmagasinet och handlar en mick för 39 kr. Roligare och lättare att hitta kritik om du berättar under tiden och för argument för ditt spel.

Postad

Är väldigt tacksam för så många svar och är tacksam över att det ändå finns folk på forumet som vill hjälpa andra!

Vissa inlägg kändes bättre att läsa än andra, men uppskattar allas åsikter.

Ska försöka svara på inläggen.

Seriöst, lägg av med SNG. Du har massa läckor i ditt CG spel, det ser man när du postar händerna. Dessa läckor blir dyrare om du sitter och nöter massa SNG:s. Bättre om du försöker fixa till spelet med CG, sakta men säkert sen när du plussar stabilt kan du om du känner för det prova sng, sjukt mycket varians i sit&go så det är bara äckligt sjukt jobbigt när det går dåligt. Dock sjukt nice när man vinner... :P.

Ja, jag har en massa läckor i mitt spel. Känns som jag kan Sng bättre än CG så tror det är bättre att gå ner i nivå i sng istället för att spela CG där ett inköp i CG tar mkt hårdare än 1inköp i sng!

Men titta på mig bara sen vi var i sthlm så hjar jag backat $4000. Så du är inte ensam.

Jo, jag vet, alla backar men jag kan inte hantera det.

Du har ju din blick att falla tillbaka på ;)

Ursäkta om jag låter respektlös, men du verkar vara riktigt dålig på poker :shock:

Ja, faktiskt. Iaf för tillfället.

Måste dock säga att jag har varit bra på poker. Just nu kan jag erkänna att jag verkligen inte spelat på topp och har varit osäker i flera beslut så ja, visst verkar jag vara riktigt dålig på poker... Känns inte roligt att höra bara :-(

I övrigt Simon,

Först säger jag tack. Verkligen tack för detta inlägg.

Ja, jag slog säkert 50nivån förr, men måste inse att jag inte gör det längre. Även om jag är kapabel till det så spelar jag inte rätt för tillfället.

Gillar ditt råd skarpt. Ska nog ta det direkt rakt av. Tänkte först när jag läste detta i lördags att jag skulle köra som du skrev fast $30 istället för $20 men jag följer nog rådet exakt och går ner på $20 nivån och ska inte gå upp förrän 150bi. 500p per dag ska jag också klara.

Lever på det. Nej, men jag har inget jobb.

Just nu lever jag på pengarna jag har på mitt vanliga konto. Tanken är att jag ska leva på pokern. jag ska till Australien i december och då ska jag leva på pokern i 5 månader så känns tungt att nu så här kort tid innan gå ner på 20nivån men bättre än att gula!

Tack!

Du är ju inte ensam med den känslan. Ingen kan ha en dålig månad utan att känna sig nere och ha självförtroendet i botten ett tag. Jag hade i början av veckan ett par riktigt kassa dagar. Nästan en liten kris. Men då kände jag bara att jag måste ta pokern snäppet allvarligare och bygga upp rullen mer innan australien, dagen efter spelade jag bättre än vad jag gjort på jävligt länge. Gå ner till 30$ sngs en vecka eller två och bygg upp självförtroendet bara.

Kolla bluwajts länk till filmtråden. Och sen blir det nog bäst om du springer ner till teknikmagasinet och handlar en mick för 39 kr. Roligare och lättare att hitta kritik om du berättar under tiden och för argument för ditt spel.

Jag har följt din dagbok så jag tycker det var starkt efter de första dagarna då det gick dåligt att komma tillbaka direkt.

Ska ta pokern mer seriöst nu och börja bygga igen.

Ska som sagt börja på $20 sen hoppas jag att det går framåt så jag kan lvla till $30.

Tack.

Tack allihopa som är hjälpsamma!!!

Postad

Hej,

kul att du tyckte inlägget var ok. Kände bara att jag bör tillägga en sak. Skrev att du kan försöka spela 500p per dag. Och det tycker jag är en rimlig målsättning. Kör du set av 4 st $20 blir det ju ung 12 set per dag.

Men samtidigt tror jag det absolut viktigaste är att du just nu satsar på att spela enbart när du är utvilad och när du känner dig motiverad. Sedan om det blir 40p eller 400p per dag är inte viktigt. Får du ett set då du förlorar alla sngs tycker jag du skall gå ifrån direkt. Det har jag börjat med.

Det är roligare att komma tillbaka och bara förlorat $88 (4x22) än att ha förlorat 2-300 till nästa gng.

Kände bara att jag ville förtydliga att jag tror det är bra att inte spela under press och känna dig tvungen att spela visst mycket per dag. Den första veckan skall du bara försöka spela ett set och spela det så bra som möjligt. Går det bra kan man spela ett till. Går det dåligt kan man ta en promenad.

Vet inte vilken site du spelar på men det finns siter som ger annat än bara 8x också. Tänk på det. Allt värde är bra värde.

Postad

spelade $22-sng nu. Konstaterat att jag inte kan spela poker nu.

I början kändes det bra. Mycket lättare jämfört med $54-nivån. Ändå backar jag så pass mycket: -$134 på 27st sng på 2h.

6inköp där. Måste skärpa mig.

Nr1 är att vinna alla HU. Nr2 är att inte åka på bubblan.

Åker jag ut 4-5 så är det i stort sätt bara bad beats eller att jag går ai med QQ, KK, AK mot bättre händer.

Mina placeringar såg ut såhär:

1: 4

2: 6

3: 10

4: 6

5: 1

Resultat:

1/9: INGET SPEL

2/9: -$366

3/9: INGET SPEL

4/9: INGET SPEL

5/9: -$1202

6/9: -$269

7/9: $139

8/9: $109

9/9: -$140

10/9: $132

11/9: $138 + ($600bonus)

12/9: INGET SPEL

13/9: INGET SPEL

14/9: INGET SPEL

15/9: $13

16/9: -$241

17/9: $-115

18/9: $572+ ($600bonus)

19/9: $-1253

20/9: INGET SPEL

21/9: INGET SPEL

22/9: $-134

Totalt för September (inkl. bonus): -$2661

Börjar om på nytt med resultat nu när jag gått ner. skriver ner månadsresultatet när månaden är slut istället.

Det nya blir:

$22-sng. Spela på denna nivån tills jag vunnit 150inköp, alltså $3300. Spela minst 500p per dag.

Dag1: $-134270p/500

Totalt: $-134

Postad
Hej,

kul att du tyckte inlägget var ok. Kände bara att jag bör tillägga en sak. Skrev att du kan försöka spela 500p per dag. Och det tycker jag är en rimlig målsättning. Kör du set av 4 st $20 blir det ju ung 12 set per dag.

Men samtidigt tror jag det absolut viktigaste är att du just nu satsar på att spela enbart när du är utvilad och när du känner dig motiverad. Sedan om det blir 40p eller 400p per dag är inte viktigt. Får du ett set då du förlorar alla sngs tycker jag du skall gå ifrån direkt. Det har jag börjat med.

Det är roligare att komma tillbaka och bara förlorat $88 (4x22) än att ha förlorat 2-300 till nästa gng.

Kände bara att jag ville förtydliga att jag tror det är bra att inte spela under press och känna dig tvungen att spela visst mycket per dag. Den första veckan skall du bara försöka spela ett set och spela det så bra som möjligt. Går det bra kan man spela ett till. Går det dåligt kan man ta en promenad.

Vet inte vilken site du spelar på men det finns siter som ger annat än bara 8x också. Tänk på det. Allt värde är bra värde.

500p är ju inte speciellt mycket så det bör man ju spela in varje dag annars spelar man för lite ju.

Men ja, det är sant att spelar man dåligt och omotiverat så är det bättre att avstå.

Jag ska försöka följa ditt tips att sluta så fort jag förlorar ett set. Brukar dock starta ny direkt efter jag förlorar en sng så jag har 4st rullande hela tiden. Ska man då spela 4st i taget bara och om man inte förlorar alla startar man 4 nya? Känns som man slänger bort tiden då genom att inte utnyttja att ha 4 bord igång hela tiden.

Jag spelar på RK med 8x-bonus, men inget mer...

Förslag på annan site?

______

Nu är det iaf dags för lunch, hamburgare eller ngt. Ska spela mer sen efter den...

Postad

Jag tycker det är bättre att kasta bort sådant man har obegränsat av ist för det man inte har. Dvs, tid finns i massor.

Det finns fördelar med cont. Men det förutsätter att du plussar. Annars finns inga fördelar alls.

Kör du set har du bättre koll på hur det går. Dessutom kan det vara bra att vara i ungefärligt skede i de flesta turneringarna då du nu skall försöka spela mer fokuserat.

Tycker inte du skall vara tvungen att sluta spela efter ett set om du känner att det bara var otur och att du inte är frustrerad/stressad samt fortfarande är pigg & motiverad. Men har du tagit en syn åkt ut där du valt att chansa pga lite uppgivenhet eller stress tycker jag du skall ta det som ett varningsflagg och pausa. En sak är att åka du då pushat, en annan om du tagit syn.

Jag tycker faktiskt du kan nollställa dig själv och dina resultat. Tänk inte mer på det som varit innan. Sätt nu istället dina resultat till $-134 och arbeta dig därifrån. Ditt första mål är att komma till 0. Det behövs inga mirakel för det. 2 vinster i ett spelat set och du är redan ner på -$82. Två sådana set och du är på noll igen praktiskt taget.

Jag tycker det känns som om du tänker stressat än. Det är inte vad du tjänar idag som betyder nåt. Det är vad du tänat i år. Du är fortfarande på plus. Och det du skall göra är att tänka & spela rätt så att du fortsätter plussa.

När det går bra har jag spelat över 200 sngs på en dag. När det har gått dåligt har det blivit under 10st.

Vila ett tag. Sedan kör du ett set av 4, stenfokuserat. Går det bra, kör ett till. Annars vila.

Att spela 500p på en dag är inte mycket. Men se det som att ibland blir det 100p ibland blir det 1500 per dag. Beroende på hur det går.

Skriv gärna upp ett mål nu i dagboken också. Ett rimligt sådant och uppdatera löpandde så att du känner dig tvungen att vara skärpt då du spelar. Lovar att fortsätta läsa och se hur du håller dina löften isf;)

Ex:

Resultat sedan omstart -$134/$2500

Mål:

* Att tills 31.a Oktober ha plussat $2500 inkl bonusar.

* Att sluta spela om ett set går helt åt h-e

Detta mål skulle betyda att du skall spela i 39 dagar. För att få $2500 i bonusar skall du spela 20.000p = 512p per dag.

Då både du och jag vet att du kommer kunna snitta mer än 512p per dag har du därmed utrymme att backa i spelet och även klara målet. Tänker du avslappnat på det sättet tror jag att du kommer plussa i spelet.

Kör hårt nu!

edit; såg nu att du redan startat om och satt mål. Sorry för att jag missade det. Men låter min text va kvar iaf för den kanske kan ge förslag iaf.

Postad

Ja, men jag kör på de målen.

Tills den 31okt ska jag ha plussat $2500. Det är skönt att se hur du lägger upp det med bonusar. Det räcker att gå +/- 0 på spelet i stort sätt, men givetvis hoppas man att man plussar också.

Ska även köra på att köra ett set i taget nu och se hur det fungerar.

Jag är väldigt resultatfixerad och har under alla sessioner resultatet på miniräknaren i mobilen hur jag ligger till under sessionen.

Jag uppskattar att ni vill hjälpa mig genom att se filmen, men måste som sagt köpa mick först. Ingen kommer orka se en film utan ljud och sedan kommentera. Då missar man hela tankegången under tiden man gör dragen.

Får väl sätta upp det som ett mål också, inköpa en mick och spela in en film

Postad

Lirade 2 set nu precis.

Första set placeringar: 4, 2, 3, 3.

Andraplatsen bör jag vunnit då jag förlorade nästan hela stacken i HU när jag fick in alla fi's marker efter turn, men fi träffade 3outs-Esset.

Den ena tredjeplatsen åkte jag ut med AK vs JJ när alla tre hade ungefär lika mycket.

Andra set-placeringar: 3 3 1 2

Kom dock i HU i två av dem men fattar inte varför hälften av mina sng's blir tredjeplatser.

Märker verkligen hur mycket lättare det är att spela på $22-nivån men jag vet inte om jag spelar fel när det är tre kvar.

Den stora skillnaden mellan $22 och $54 är att på $54-nivån är alla mycket mer aggressiva på bubbelspelet. Här på $22 är det mer passivt spel och jag tjänar att man bör pusha ännu mer då på $22-nivån, eller? Att själv börja spela mer passivt känns inte rätt iaf. Vad tycker ni andra?

Sessionen blev i -$46.

Dag1: $-180/2500 350p/500

Ska nu se en Sng-film från studiecirkeln och se om jag lär mig ngt och om jag kan hjälpa personen där jag tycker den gör fel...

Postad

Ska även köra på att köra ett set i taget nu och se hur det fungerar.

Jag är väldigt resultatfixerad och har under alla sessioner resultatet på miniräknaren i mobilen hur jag ligger till under sessionen.

KAN ( men behöver inte ) vara negativt att vara så resultatorienterad:)

Det kan göra att det påverkar ditt spel undermedvetet.

Vet att jag själv göra dumma spel bara för att jag vet att jag ligger apdåligt till ( tex blir för passiv eller stress pushar för tidigt ). Går ett set skitbra brukar ag även då kunna få för mig att spela dåligt. Ta onödiga chansningar eftersom jag redan plussat typ.

Postad
Lirade 2 set nu precis.

Första set placeringar: 4, 2, 3, 3.

Andraplatsen bör jag vunnit då jag förlorade nästan hela stacken i HU när jag fick in alla fi's marker efter turn, men fi träffade 3outs-Esset.

Den ena tredjeplatsen åkte jag ut med AK vs JJ när alla tre hade ungefär lika mycket.

Andra set-placeringar: 3 3 1 2

Kom dock i HU i två av dem men fattar inte varför hälften av mina sng's blir tredjeplatser.

Märker verkligen hur mycket lättare det är att spela på $22-nivån men jag vet inte om jag spelar fel när det är tre kvar.

Den stora skillnaden mellan $22 och $54 är att på $54-nivån är alla mycket mer aggressiva på bubbelspelet. Här på $22 är det mer passivt spel och jag tjänar att man bör pusha ännu mer då på $22-nivån, eller? Att själv börja spela mer passivt känns inte rätt iaf. Vad tycker ni andra?

Sessionen blev i -$46.

Dag1: $-180/2500 350p/500

Ska nu se en Sng-film från studiecirkeln och se om jag lär mig ngt och om jag kan hjälpa personen där jag tycker den gör fel...

Redan på 30 nivån spelar folk lite mer tight/aggro än på 20.

Jag tror att det du skall göra är att lära dig spelarna. De som spelar mycket. w9507 tex äkan du pusha med atm från pos. Han synar inte om han inte är pressad. Dock har han märkt att jag pushar han ofta och tar nu syn med ax ibland.

Så , 1 , lär känna reg spelarna.

Många på 20 tar lätt dumma syner. Var beredd på det.

Tycker det är skitsvårt att ge tips här. För ibland tjänar jag på att inte va för aggro, utan försöka hoppas på att de ger dig blindsen så du slipper atc pusha för ofta. och därmed kanske de tror dig då du gör det. Har du stack så är det väl bara att ligga på och hoppas att någon blir försvagad. Har jag riktigt bra stack och dem två är mindre brukar jag lämna utrymme för dem att mötas ist för att du skall riskera att dubbla upp någon med dina chips.

Som sagt är det assvårt att ge råd. Allt beror ju på vilka du möter också. Det jbbigaste är ju om 2 idioter tagit ut var sin och sitter med 3000 och du med 1500... Speciellt eftersom de aldrig pushar o så utan byter chips med varandra. Alltid limpar in mot din bb... O pushar du synar dem med 95 off. Checkar du så betar de alltid nästan ut på flop eller rr dig all in med sin rr flushdrag eller hålstege.

Så.. Nu fick jag skriva av mig lite av mitt hat mot spelarna på ongame också:)

Du har pm btw.

Postad

Sessionen blev i -$46.

Men du plussade $12 i sista setet!

Du är på rätt väg!

Spela några fler set och posta placeringar så att vi får se. När du lirat totalt 12 set x 4sngs så kanske man kan se lte bättre om det finns ett mönster i placeringarna.

Vill du kan du alltid anv sngwiz och ta ut hhs från din ongame databas. Sedan zippa dem och maila mig så kan jag kolla dem i sngswiz och se vilka spelare jag kan ge dig info om.

Postad

Jag ska posta mina placeringar efter varje set eller session om det blir fler set per session.

Ska även ha en lista på totalt antal set och placeringarna på de totala antalen set.

Detta senaste set slutade såhär:

3, 2, 4, 3... Det är tredjeplatser som vanligt och ingen vinst i HU.

Totalt antal set (antal sng / 4): 10 (spelat en sng för lite)

1: 5

2: 9

3: 16

4: 8

5: 1

Har dock räknat med första sessionen då jag spelade sng rullande.

Mönstret visar dock att när jag är på bubbelspel tar jag mig bara vidare var annan gång. Bör ta mig vidare iaf 2 av 3 ggr.

Dag1: -$238/2500 390p/500

Har backat >10 inköp idag, men känner mig ändå dock mycket mer motiverad nu när man fått tips/hjälp och jag känner mig ändå helt OK. Ska bygga på mitt bubbelspel...

Kör nytt set direkt! :-D

Postad

Försök att sluta titta på hur mycket plus eller minus du ligger under en session, det säger ingenting. Försök titta på hur du spelat istället. Var stolt över hur bra du spelat istället för hur mycket du vunnit. That's what matters.