Gå till innehåll

berra8 slaskar på svenskaspel!


berra8

Har jag dragit ut dig?  

22 medlemmar har röstat

  1. 1. Har jag dragit ut dig?



Recommended Posts

Hallåj!

 

Som ni ser av rubriken är mitt namn Bertil! Är en förtidspensionerad 33 åring som älskar poker!!! Spelar blandat hos staten, mest 0,5/1. Gillar att dra ut tighta spelare! :twisted:

 

Den här dagboken kommer handla om mitt liv som spelberoende!

 

Over and out!!!!

 

///berra8!!!

 

14_1_106.gif14_1_106.gif14_1_106.gif14_1_106.gif14_1_106.gif14_1_106.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Berra! The love of my life! Det här har jag väntat på länge!:-D

 

Tack, drar ut dig snart igen!!

 

ligger du + på pokern?

 

Väntar in nya pengar nu.. jag vinner ibland.

 

komiskt, gl son

 

Tackar!!!

 

Härligt...du är väl inne i en positiv trend nu Berra?

 

Ty!! Har vi spelat? Det går upp och ner!!!!

 

5_5_136.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå berra!

 

Som du såg i din omröstning så är du min stora idol.

Keep on the good work & hoppas du fortsätter att dra ut alla Howerd Lederer wannebes.

 

ps:Det finns inget så stiligt som en grav utdragning på yxhugg aka fisklugg.

Det är sådant som gör att iaf fishdrivers själ mår bra:ds

 

Hls Busdriver

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jeees, tänk lite. lol! haha

 

Om du utvecklar ditt pubertala försök till ett hån så att det går att förstår vad du menar så skulle det underlätta. Jesus, det borde verkligen finnas någon sorts intellektuell åldersgräns på det här forumet.

 

Jag snackade ju med killen själv och han säger att det inte är han som har startat dagboken. Vad är det roliga i saken och vad är det jag borde läsa mellan raderna?

 

Utveckla gärna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uncle, Kåre menar nog att det var uppenbart från början att denna dagbok var påhittad. Först jag var övertygad om ett nytt Aike-skämt men det var kanske inte han men jag säger som du att denna dagbok är egentligen en djup och allvarlig kränkning mot en levande person och det finns massor med personer på detta forum vars intellektuella gräns är 13 år. Man ser detta i massor av trådar och det saknas ofta en seriösitet tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uncle, Kåre menar nog att det var uppenbart från början att denna dagbok var påhittad. Först jag var övertygad om ett nytt Aike-skämt men det var kanske inte han men jag säger som du att denna dagbok är egentligen en djup och allvarlig kränkning mot en levande person och det finns massor med personer på detta forum vars intellektuella gräns är 13 år. Man ser detta i massor av trådar och det saknas ofta en seriösitet tyvärr.

 

Du säger precis det jag menar. Ok att detta är ett internetforum men hade det varit någon annanstans i samhället hade det ju varit en polisanmälning direkt, om jag hade varit i berras skor.

 

Vill inte låta som en moralkärring men det är fan lågt att låna/imitera andra människors identiteter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du utvecklar ditt pubertala försök till ett hån så att det går att förstår vad du menar så skulle det underlätta. Jesus, det borde verkligen finnas någon sorts intellektuell åldersgräns på det här forumet.

 

Jag snackade ju med killen själv och han säger att det inte är han som har startat dagboken. Vad är det roliga i saken och vad är det jag borde läsa mellan raderna?

 

Utveckla gärna...

 

orka.. men syfta bara på att sannolikheten att ha nstartat en dg är minimal, lol! och ubertal, javisst! Däremot smart som få! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...