Ninjagrisen Postad 1 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2008 Du satt med många fina stackar på NL100 idag tyckte jag... Folk skänkte som fan till dig, bla undertecknad enjoy it haha jasså? Spelar ingen roll när man spelar som en fisk som jag gjorde idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 1 September , 2008 Rapport Share Postad 1 September , 2008 Trist att det gick dåligt idag, bara ta nya tag imorgon! Hur har du tänkt lägga upp spelet denna månad, dvs hur ska du fördela NL100 gentemot NL200, vart kommer du lägga mest fokus? GL! Ses vid borden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ninjagrisen Postad 1 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2008 Trist att det gick dåligt idag, bara ta nya tag imorgon! Hur har du tänkt lägga upp spelet denna månad, dvs hur ska du fördela NL100 gentemot NL200, vart kommer du lägga mest fokus? GL! Ses vid borden! nl 100 enbart ett tag nu:) cashade ut 500$ idag, va tvungen har inge cash alls irl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 1 September , 2008 Rapport Share Postad 1 September , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ninjagrisen Postad 1 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2008 kör bara nl100 tills du kommer till iaf 5k och sen bygg upp självförtroende sakta men säkert mannen! Trevligt o träffas! ska jag göra! Desamma förfan:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 1 September , 2008 Rapport Share Postad 1 September , 2008 Ja det är jag som är tompasucks. satte in 300 för att bygga på nl10,men tilta till de med mina "Sista" 200 i fredags å börja skotta.. kom upp i 900, tog ut 500 sen helt plötsliugt lyckades jag kvala mig till gårdagens 250k freezeout. där kom jag på 81 först, klonk 530d där sitter numera med 1000d i rullen, funderar på att börja bygga nl50 redan, men vågar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 8 September , 2008 Rapport Share Postad 8 September , 2008 Är det du som är ninjagris @ svs? Isf, hur gick 500krs igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ninjagrisen Postad 8 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2008 Är det du som är ninjagris @ svs? Isf, hur gick 500krs igår? aa det är jag! har lagt ner på cardoza kanske ska byta byta rubrik! Kom itm iaf:/ typ 25e plats nånting! dudå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 9 September , 2008 Rapport Share Postad 9 September , 2008 aa det är jag! har lagt ner på cardoza kanske ska byta byta rubrik! Kom itm iaf:/ typ 25e plats nånting! dudå? Satan va du byter site ofta, waj? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ninjagrisen Postad 9 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2008 Satan va du byter site ofta, waj? vet inte, gillar miljöombyte:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 9 September , 2008 Rapport Share Postad 9 September , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ninjagrisen Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 Har det tufft ATM ner ca 3200$ denna månad, aldrig backat så mkt förut. Har spelat så dåligt så det finns inte, o det blandat med sjuk otur gör det svårt o plussa:( Har spelat 2.5-5 o 5-10 på svenska +-0 där. Skottade bort 1k$ på ippoker, torskade ca 1k$ på ftp på NL50!!!!!!!!! Lite på nåra bajssajter samt turrar där jag slaskat ur mig osv:( Så rullen är minimal atm vilken är rätt förstårligt, har väll ca 900$ kvar som jag ens har råd att förlora. Vet inte vad jag ska spela med dem men det får vi se, kör en liten paus nu, försöker hitta tilbaka till mitt game, blir nog att nöta NL50 eller ngt. Aja nog whinat! nyss sett på entourage så är på bra humör iaf:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ninjagrisen Postad 1 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 fwqeioonfwionfwionfwiofionfqionfINFionfinfniwfwafinoåa torskade pot om chip 2a i appt sateliten, för skandinavien. AK mot 65(OFF) han får kåk ai pf! va 34 spelare kvar, 2 priset (6k var) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts