ltdrichard Postad 18 Februari , 2008 Rapport Postad 18 Februari , 2008 Behöver ett snabbt svar, skall jag servera hovmästarsåsen varm eller kall? Mvh Rickard Citera
Tottyville Postad 18 Februari , 2008 Rapport Postad 18 Februari , 2008 Ps, du borde inte spela poker, 200kr är fan några burkar hovmästarsås. Watch out. Citera
devalanteriel Postad 18 Februari , 2008 Rapport Postad 18 Februari , 2008 Ps, du borde inte spela poker, 200kr är fan några burkar hovmästarsås. Watch out. t står för tusen? Citera
Tottyville Postad 18 Februari , 2008 Rapport Postad 18 Februari , 2008 t står för tusen? lolz ! jag svär på att han måste ändrat sin signatur! Om inte missade jag det helt. 200tkr är också många burkar sås. Citera
ltdrichard Postad 18 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2008 lolz ! jag svär på att han måste ändrat sin signatur! Om inte missade jag det helt. 200tkr är också många burkar sås. Heh, det gjorde jag faktiskt, men min sign är ett dåligt citerat citat från aftonbladet som jag för några år sedan tyckte var roligt. Och nu såhär efter middagen kan jag konstatera att hovmästarsås verkligen inte var min flöjt! Blää! Citera
Fudge Postad 18 Februari , 2008 Rapport Postad 18 Februari , 2008 Heh, det gjorde jag faktiskt, men min sign är ett dåligt citerat citat från aftonbladet som jag för några år sedan tyckte var roligt. Och nu såhär efter middagen kan jag konstatera att hovmästarsås verkligen inte var min flöjt! Blää! Får man fråga vad ni åt mer? Hovmästarsås känns inte som ngt man äter till lunch direkt.. Lr? Citera
aaalltid Postad 18 Februari , 2008 Rapport Postad 18 Februari , 2008 Får man fråga vad ni åt mer? Hovmästarsås känns inte som ngt man äter till lunch direkt.. Lr? Jag drar till med en vild chansning på..... lax? =) Citera
ltdrichard Postad 18 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2008 Lax stämmer... Jag valde istället att äta laxen med smörsky. Citera
Gummo Postad 18 Februari , 2008 Rapport Postad 18 Februari , 2008 Jag drar till med en vild chansning på..... lax? =) En vågad gissning helt klart.... Ett tipps till alla. Det må låta knepigt, men det är väldigt gott med HS till korv och bröd. En grillad bamse, med HS och räksallad, kanske en skiva ost. Det är grejer det. Kan i och för sig erkänna att det inte brukar slå så där stenhårt. Det är nog inte så många av dom jag fått att testa som släppt K&S för att gå över till HS. Men testa! Det är gott! Citera
Fudge Postad 18 Februari , 2008 Rapport Postad 18 Februari , 2008 Jag drar till med en vild chansning på..... lax? =) U don´t say Sherlock.. Men är väl främst till gravad lax det används, och undrar fortfarande om det är ngt man brukar äta på lunchen en måndag? Citera
Gummo Postad 18 Februari , 2008 Rapport Postad 18 Februari , 2008 U don´t say Sherlock.. Men är väl främst till gravad lax det används, och undrar fortfarande om det är ngt man brukar äta på lunchen en måndag? Det händer väl. Restaurangen här på jobbet brukar ha det på salladsbuffen. Då åker det ner några knäckemackor, med lax och HS på. Gottgottigottgott. Citera
Recommended Posts