uo Postad 16 Februari , 2008 Rapport Postad 16 Februari , 2008 you right here right now oooooo you right here right now people wait to long before they tell the one yeah that's shame baby you right here right now så går texten någonstans i låten... Låten är med i Las Vegas 18-19 avsnittet. vid 41.41... den börjar med gitarr.... Har såklart googlat efter lyrics men hittar fan inget Någon som vet vad det är för låt och artist? har googlat text + lyrics osv......... Citera
uo Postad 17 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2008 ey vafan någon måste väl veta? =D Citera
Babyboi Postad 17 Februari , 2008 Rapport Postad 17 Februari , 2008 Googla de. Låt texten + Lyric = Känd låt = träff Citera
uo Postad 17 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2008 säsong? 18 eller 19? säsong 5 avsnitt 18-19 är ett dubbelavsnitt... Citera
uo Postad 17 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2008 Googla de. Låt texten + Lyric = Känd låt = träff det har jag inte testat tror du? =) Citera
brainslicer Postad 17 Februari , 2008 Rapport Postad 17 Februari , 2008 säsong 5 avsnitt 18-19 är ett dubbelavsnitt... jo, men följer inte med så måste ju fråga , nu kika jag på stream första minuterna, så ser jag quest star: james blunt, kan de va han(ingen musik jag lyssnar på, så är dålig på sånt, och inte kommit till 41min ännu) Citera
uo Postad 17 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2008 jo, men följer inte med så måste ju fråga , nu kika jag på stream första minuterna, så ser jag quest star: james blunt, kan de va han(ingen musik jag lyssnar på, så är dålig på sånt, och inte kommit till 41min ännu) james är det inte Citera
brainslicer Postad 17 Februari , 2008 Rapport Postad 17 Februari , 2008 james är det inte ähh o inte vet jag va de är heller vid 41min, nu har jag slösat en kvart på ba skit Citera
uo Postad 17 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2008 ähh o inte vet jag va de är heller vid 41min, nu har jag slösat en kvart på ba skit haha vafan kolla serien den är ju bra Citera
brainslicer Postad 17 Februari , 2008 Rapport Postad 17 Februari , 2008 haha vafan kolla serien den är ju bra menade musiken vid 41min var dålig (serien kan jag inte säga nåt om, kanske ett projekt i framtiden) Citera
uo Postad 17 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2008 menade musiken vid 41min var dålig (serien kan jag inte säga nåt om, kanske ett projekt i framtiden) rekomenderas stark! Citera
WokadGnu Postad 18 Februari , 2008 Rapport Postad 18 Februari , 2008 JAG VET, JAG VET, JAG VEEEEET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den är gjord utav Justin James och heter Right Now. (http://www.myspace.com/justinjames. Jag vet, jag är sjukt jävla säker.. eller ? Citera
Tottyville Postad 18 Februari , 2008 Rapport Postad 18 Februari , 2008 Web 2.0 FTW. Chill låt f.ö. Oops dubbeltpost. OP, om du gillar det här borde du gilla Jack Johnsson och även Cas Haley (http://www.youtube.com/watch?v=5wN1O63ix5c&feature=related) Mvh Citera
uo Postad 19 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2008 JAG VET, JAG VET, JAG VEEEEET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den är gjord utav Justin James och heter Right Now. (http://www.myspace.com/justinjames. Jag vet, jag är sjukt jävla säker.. eller ? men ditt jävla mys!! fan vad nice:D du har den inte eller nge så du kan skicka den på msn eller lägga upp på ftp??!" Citera
WokadGnu Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Tyvärr, hörde den första gången själv igår när ja kolla LV och tyckte också de va grymt skön.. men hittade ingen mp3a Citera
uo Postad 19 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2008 Tyvärr, hörde den första gången själv igår när ja kolla LV och tyckte också de va grymt skön.. men hittade ingen mp3a okej too bad Citera
Recommended Posts