Gå till innehåll

Nordic Light-tråden


devalanteriel

Recommended Posts

  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Varför måste man läsa de felsta live bloggar här baklängsen!! Finns ingen annanstans man läser saker baklänges i sverige..:-)

 

är det nåt script som gör det automatiskt? Kan ingetr om sånt men det låter inte som jätte svårt att fixa så att:

 

"2008-02-14 16:07:15

Huvudblogg från Nordic Light i Sundsvall."

 

kommer på sida ett istället för sida 10 och sås lipper man scrolla uppåt

 

för mig väldigt irriterande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför måste man läsa de felsta live bloggar här baklängsen!! Finns ingen annanstans man läser saker baklänges i sverige..:-)

 

är det nåt script som gör det automatiskt? Kan ingetr om sånt men det låter inte som jätte svårt att fixa så att:

 

"2008-02-14 16:07:15

Huvudblogg från Nordic Light i Sundsvall."

 

kommer på sida ett istället för sida 10 och sås lipper man scrolla uppåt

 

för mig väldigt irriterande.

 

Alla vill väl läsa det senaste först.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Go Joggystyle, var inte han på finalbordet där förra året om jag inte minns helt fel :roll:

 

Han åkte nog strax före finalbordet förra året, hade monsterstack när de var tjugo kvar har jag för mig.

 

Han har ju en helt sjuk streak nu iaf, förra veckan var det pokervecka i Talinn. Han tog hem rebuyturneringen och kom trea i main event, nu var han 6a på Omahan i Sundsvall och 7a i rebuyen (tror jag).. Så vi väntar oss en buckla och några 100 K med honom hem till Östhammar. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga jag måste ställa: På en av bilderna ser det helt klart ut som att Frej sitter med lurar till en MP3-spelare på sig. Om det nu är så, tillåter dom det tillfälligt bara eller har om släppt på förbudet?

 

Ganska säker på att CC tillåter Solglasögon och MP3-spelare (kanske tillochmed en neutral keps!?) på det stora eventveckorna, dvs Nordic Light, Nordic Masters, Christmas Poker Week och "SM" :-) men inte annars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ganska säker på att CC tillåter Solglasögon och MP3-spelare (kanske tillochmed en neutral keps!?) på det stora eventveckorna, dvs Nordic Light, Nordic Masters, Christmas Poker Week och "SM" :-) men inte annars.

 

Jo, solbrillor och keps har ju varit ok på dom större men tveksam till om MP3-spelare varit det, nu har jag förvisso bommat alla stora sedan "SM" i fjol så kan ju ha hänt saker efter det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla sitter ju inte och följer "hand för hand" så att säga. Tex kanske många kollar typ sida 1-5 säger vi..sen kanske man inte kikar på flera timmar..och vill kolla igen..det tror jag iaf

Håller med om detta!

Naturligtvis bör man kunna läsa i kapp sig med det första inlägget som Inlägg 1, Sida 1. När man sen vill ligga och följa i "realtid" så borde man i så fall kunna ändra till nuvarande format.

 

Jag brukar skippa de tidiga uppdateringarna bara för att det är så jobbigt att alltid läsa nerifrån och upp. Det funkar ju någorlunda om det är korta inlägg utan bilder men när det blir ett längre inlägg med bilder blir det sjukt osammanhängande. Första skall man ner till botten av sidan, sen ska man upp till början av det nedersta inlägget, läsa den uppifrån och ner och sen bläddra till början av det näst nedersta inlägget och läsa det.

 

Som det är utformat nu så funkar det om man följer bloggen i realtid men är helt förkastligt om man vill läsa det som en historia. Tänk om man tvingades läsa en dagbok på forumet i samma format!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...