Burning Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Som topic lyder så vill jag se en recension av Svenska Spels pokerklient på poker.se likt dem för Pokerstars, Gnuf etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Jag har föreslagit det tidigare. Problemet är bara att SS inte har bonusar eller frirullar, eller aldrig bjuder på något övervärde i turneringar, så det går inte att använda samma betygsmall (eller i så fall skulle SS få taskigt lågt betyg) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pöker1491910830 Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Problemet är bara att SS inte har bonusar eller frirullar... Att de inte delar ut affe-pengar har säkert inget med saken att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Jag har föreslagit det tidigare. Problemet är bara att SS inte har bonusar eller frirullar, eller aldrig bjuder på något övervärde i turneringar, så det går inte att använda samma betygsmall (eller i så fall skulle SS få taskigt lågt betyg)Men någon slags jämförelse mellan normal rakeback och den lägre raken på SvS borde väl vara möjlig. Du är ju hyggligt snittsig med orden så det löser du säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leoo Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 vill också se denna rececionen men verkar ju inte funka riktigt, men man kan väll skippa ett snitt och bara göra en ren recencion på vad som finns och inte finns och inte finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts