Gå till innehåll

Ny pokersida


Linus123

Recommended Posts

Hej,

 

Jag har spelat poker på nätet i 4 månader. Har inte spelat de senaste 2 månaderna pg.a. två orsaker, mycket annat och tappat sugen.

Men nu är suget tillbaka men jag tänkte som lite nytändning börja spela på en ny sida.

Jag spelar SnG 5 dollar och har spelat på Pokerstars plussar ganska bra men de känns som att de blir svårare och svårare på Pokerstars.

Så jag tänkte höra om någon har tips om en bra sida med djupa stackar och dåliga spelare på de låga SnG nivåerna.

 

MVH

 

Linus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Linus. Har inget direkt svar på din fråga, men väl ett gott råd!

 

Jag tror PokerStars är ett bra ställe att spela SnG på. Dels kommer du inte få bättre trafik någon annanstans, och dels är min uppfattning, för vad den nu är värd, att Stars ger en bra grund att stå på senare! Tycker att spelet på lägre nivåer där är aningen mer 'hälsosamt' än på många andra siter. Vad jag menar är att du tex på Svenska Spels låga SnG kommer möta mkt ultraspewiga spelare som du visserligen kanske vinner över, men när du senare går upp i nivå kommer du stå dig bättre om du spelat dina låga nivåer på Stars där du ställts inför mer nyanserade beslut, som inte nödvändigtvis är svårare eller enklare i sig.

 

Valfri expert får gärna komma och såga min lilla teori, men jag gav det i alla fall ett försök!

 

Duger det inte kan du ju cleara ngn bonus på valfri site och gå upp i nivå snabbare istället! :-)

 

Lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se till att skaffa en bra bonus på Ongame medans det går, tex Heypokers. Ongame har väldigt bra bonusar för SnG-spelare över lag.

Party fungerar också, enkla bonusar att cleara och dåliga spelare. Fast jag tror deras $5 är överrakade tyvärr.

Everst är ett öde att spela SnG på, 12 minuters blind-nivåer, varje SnG tar en 90 minuter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...