Sotomayor Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Hej! AVG tillåter inte mig att köra Party Pokers updatering och installera. Någon annan som har samma problem och vet hur man åtgärdar? Mvh Citera
jacobmal Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 gå till http://www.partypoker.com och ladda hem klienten igen och installera den UTAN att avinstallera den gamla Citera
Cyntax Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 gå till www.partypoker.com och ladda hem klienten igen och installera den UTAN att avinstallera den gamlaOm man har ny dator utan PP då? Citera
Hyler Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 AVG tillåter inte mig att köra Party Pokers updatering Om man har ny dator utan PP då? Då behöver man inte uppdatera, utan installerar den nyligen nedladdade senaste versionen av klienten. Eller är ditt (Cyntax) problem att du inte kan installera den färskaste versionen, om du nu har ett problem? Citera
Saxofon Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Stäng av AVG dom minuter som du installerar klienten och starta sen avg på nytt. Citera
Cyntax Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Eller är ditt (Cyntax) problem att du inte kan installera den färskaste versionen, om du nu har ett problem?Exakt. Kan inte ens ladda ner klienten då AVG vägrar acceptera. Den är jätteanti mot PP-virus. Citera
jacobmal Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Exakt. Kan inte ens ladda ner klienten då AVG vägrar acceptera. Den är jätteanti mot PP-virus. lägg till mig på msn så skickar jag filen sexyanna96@hotmail.com Citera
brainslicer Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 lägg till mig på msn så skickar jag filen sexyanna96@hotmail.com har du webcam? Citera
Cyntax Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 lägg till mig på msn så skickar jag filen sexyanna96@hotmail.com Äsch, så viktigt var det inte. Jag har andra datorer jag kan lira PP på.. just nu är det ändå Stars som gäller.Tack iaf. Citera
KillerBoo1 Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 har du webcam? Hahahaha Citera
Recommended Posts