Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hejsan, de flesta internetsajter erbjuder ju ofta en bonuns vid insättning och spel på sportsbetting.

bet365 har ju 100% på första vadet eller hur det nu är.

Det jag undrar är hur det fungerar.

Kan jag sätta in 1000 kr och spela på t.ex. Djurgården-Mora spelar en etta till oddset 1.35 och om djurgården då går och vinner kommer jag då ha 1350+1350=2700 på mitt konto?

Mvh Rickard

Postad
Hejsan, de flesta internetsajter erbjuder ju ofta en bonuns vid insättning och spel på sportsbetting.

bet365 har ju 100% på första vadet eller hur det nu är.

Det jag undrar är hur det fungerar.

Kan jag sätta in 1000 kr och spela på t.ex. Djurgården-Mora spelar en etta till oddset 1.35 och om djurgården då går och vinner kommer jag då ha 1350+1350=2700 på mitt konto?

Mvh Rickard

De brukar ha ett omsättningskrav innan man får ta ut bonusen, i just detta fall måste man omsätta bonussumman tre gånger. Dessutom finns begränsningar på vilka spel som räknas. Bet365 kräver odds på minst 2.0 för att kunna cleara bonusen...

Som vanligt finns det alltså rätt mycket finstilt att kolla i förväg.

Postad
kommer jag då ha 1350+1350=2700 på mitt konto?

Och i de flesta fall blir det 350+1350=1700 på kontot. Vilket jag iofs förstår, annars hade det ju varit samma sak som att dela ut tusenlappar till random personer mer eller mindre.