Gå till innehåll

Plo


slashyboy

Recommended Posts

  • Svars 438
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Slutade första sessionen på nya sajten ca €2000 pluss vilket jar är mycket nöjd med. Spelar stundtals bra men har även en del svackor som jag bör täta till om inte variansen ska bli alltför stor. Spelade plo €2/4 och 3/6. Skall nog försöka hålla mig på 2/4 så långt det går och hellre gå ner på 1/2 än upp på 3/6. Känner nämligen att €3/6 är lite väl högt.

 

Räknar om resultatet till $ med nuvarande valutakurser som hjälp.

 

1/5-08 2 590$-

2/5-08 871+

3/5-08 -

4/5-08 3 766$-

5/5-08 1 900$-

6/5-08 3 100$+

 

Totalt: 4 279$-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Swingade väldigt mycket upp och ner och en del av förklaringen kan vara till att jag spelade en mycket kort €10/20 session samt även en del €5/10. Spelade i övrigt en €2/4 och €3/6. Det blev ett pluss hur som helst vilket alltid är skönt. Måste dock hålla mig ifrån 10/20 och 5/10.

 

1/5-08 2 590$-

2/5-08 871+

3/5-08 -

4/5-08 3 766$-

5/5-08 1 900$-

6/5-08 3 100$+

7/5-08 1 130$+

 

Totalt: 3 149$-

 

Räknade om resultatet i $.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Omförmågan att träffa kombinerat med längre stunder av dåligt spel lyser igenom. Detta slutar i ett kasst dagsresultat. tilt.

 

 

1/5-08 2 590$-

2/5-08 871+

3/5-08 -

4/5-08 3 766$-

5/5-08 1 900$-

6/5-08 3 100$+

7/5-08 1 130$+

8/5-08 4 230$-

 

Totalt: 7 379$-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Omförmågan att träffa kombinerat med längre stunder av dåligt spel lyser igenom. Detta slutar i ett kasst dagsresultat. tilt.

 

 

1/5-08 2 590$-

2/5-08 871+

3/5-08 -

4/5-08 3 766$-

5/5-08 1 900$-

6/5-08 3 100$+

7/5-08 1 130$+

8/5-08 4 230$-

 

Totalt: 7 379$-

 

Nice räknat :>

 

Jag får det till 1075$- eller 204$- beroende på om "871" den 2/5 är i $ eller inte. Är det inte i $ så blir det väl några dollz mer än 1075

 

EDIT: Det verkar vara $ så $1075+ borde du iaf vara för månaden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice räknat :>

 

Jag får det till 1075$- eller 204$- beroende på om "871" den 2/5 är i $ eller inte. Är det inte i $ så blir det väl några dollz mer än 1075

 

EDIT: Det verkar vara $ så $1075+ borde du iaf vara för månaden?

 

Sista dagens resultat ska såklart vara -4230. Då borde allt stå rätt till....

 

Mkt intressant o bra dagbok förövrigt, spelar själv omaha på samma nivå så fortsätt med HH:s så ska jag börja kommentera oxå.

 

GL i fortsättningen....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice räknat :>

 

Jag får det till 1075$- eller 204$- beroende på om "871" den 2/5 är i $ eller inte. Är det inte i $ så blir det väl några dollz mer än 1075

 

EDIT: Det verkar vara $ så $1075+ borde du iaf vara för månaden?

 

Tror det ska bli 7385$- eftersom man brukar vara på tilt när man förlorar 4k$?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice räknat :>

 

Jag får det till 1075$- eller 204$- beroende på om "871" den 2/5 är i $ eller inte. Är det inte i $ så blir det väl några dollz mer än 1075

 

EDIT: Det verkar vara $ så $1075+ borde du iaf vara för månaden?

 

Hehe, detta förutsätter givetvis att du går efter den färgen och inte efter det tecken som finns efter sifforna:P. Skall dock sägas att dagens resultat skall vara

rött, jag hade alltså skrivit fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sista dagens resultat ska såklart vara -4230. Då borde allt stå rätt till....

 

Mkt intressant o bra dagbok förövrigt, spelar själv omaha på samma nivå så fortsätt med HH:s så ska jag börja kommentera oxå.

 

GL i fortsättningen....

 

Stämmer bra:P. tack:-D. Okej nice:P, Ska försöka göra detta.

 

GL du med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget spel idag. Gjorde annat på dagen och även vart iväg och grillat på kvällen. Blir troligtvis också grill och utgång på kvällen imorrn samt har en del skolarbete och skall eventuellt jobba på dagen så hinenr inte spela imorrn heller. Väntar just nu på att scrubs skall börja, tror det börjar 00.30, och bör nog göra lite skolarbete under tiden.

 

Reflekterade också äver att det kan va nyttigt att ta en liten paus då det gått ganska segt pokermässigt i Maj. Känns bra att komma bort lite mer från pokern när det går dåligt så att man inte låser sig vid att vinna tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget spel idag. Gjorde annat på dagen och även vart iväg och grillat på kvällen. Blir troligtvis också grill och utgång på kvällen imorrn samt har en del skolarbete och skall eventuellt jobba på dagen så hinenr inte spela imorrn heller. Väntar just nu på att scrubs skall börja, tror det börjar 00.30, och bör nog göra lite skolarbete under tiden.

 

Reflekterade också äver att det kan va nyttigt att ta en liten paus då det gått ganska segt pokermässigt i Maj. Känns bra att komma bort lite mer från pokern när det går dåligt så att man inte låser sig vid att vinna tillbaka.

 

Låter stabilt. Snyggt att analysera ditt eget beteende så klarsynt! Grilla är nöten, pussa nån snäll flicka och komma ikapp i plugget. Sen kommer du lira bättre än någonsin å klonka tebax allt på en helg! ;)

 

GLAD SOMMAR! :D8-)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter stabilt. Snyggt att analysera ditt eget beteende så klarsynt! Grilla är nöten, pussa nån snäll flicka och komma ikapp i plugget. Sen kommer du lira bättre än någonsin å klonka tebax allt på en helg! ;)

 

GLAD SOMMAR! :D8-)

 

/SK

 

Håller med där . Riktigt skönt och passa på och vara ute i det fina vädret nu när det för en gångs skull är bra. Som sagt brukar man lira bättre sen efter paus med, iaf jag.

 

Tack, och glad sommar du med :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pluggat riktigt länge och riktigt ineffektivt nu. Bröjar bli riktigt trött och seg men har några timmar kvar innan jag kan sova och återuppta det imorgon. Motiverar mig dock med en riktigt bra playlist som jag satte ihop. Innehåller låtar med metalliva, red hot chili peppers, jimi hendrix mm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...