slashyboy Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Dags för ny dagbok. Jag och skribenten skall starta upp en gemensam och målet är enorm rikedom, vilken förmodligen inte kommer uppnås. Vi kommer dock uppdatera hur bvårt spel går, exakt hur mycket vet vi inte. Jag kommer lira det mesta, allt ifrån sngs till plo. Syftet med dagboken är att ha någonstans att skriva av sig, att ha den som bokföring samt att få en del konstruktiv kritik vid eventuella HHs. Game on Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Lycka till med klonken! Hitta lite DB-rigg kanske? /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 11 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Lycka till med klonken! Hitta lite DB-rigg kanske? /SK Hoppas på detta, behöver det nu:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 11 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Drar igång en grindsession snart med 3 turrar och lite annat, 2 är dock satelliter. EDIT: Sajten ligger nere nu så blev ingen grind, får se om det blir av senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skribenten Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Ja och de är då jag som är skribenten. En lite avdankad MTT spelare som har haft allt för mycket att göra sista tiden för att få in Grind på schemat. Men nu har jag tagit mig i kragen och tänkte starta igång en liten rulle. Men men de är slashyboy som får stå för de största nöjet, medans ja kommer in me lite MTT klonkar då och då. Mot rikedomen! Känns som man redan där har fått Tilt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Var grindas de? :> Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 11 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Var grindas de? :> haha ska varaså tråkig så jag svarar lite varstans, vilket faktiskt också stämmer Kört igång 4, egentligen 5 men redan ute ur en , turrar nu, kan bli lite cg lir också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skribenten Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Och ja ska va ännu tråkigare och säga ingenvart.. Har lite ångest över vilken sida man ska spela på. Vilken är egentligen bäst förutom PS då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Uppskattar om det kommer PLO-hh's. GL!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 11 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Uppskattar om det kommer PLO-hh's.GL!! skall väl försöka få in ett par stycken iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maruzi Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Och ja ska va ännu tråkigare och säga ingenvart.. Har lite ångest över vilken sida man ska spela på. Vilken är egentligen bäst förutom PS då? full tilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 11 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Haha lol , vann en turre nu, med 13 deltagare!!en sng ju, aja en seger är alltid en seger haha:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 11 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Och ja ska va ännu tråkigare och säga ingenvart.. Har lite ångest över vilken sida man ska spela på. Vilken är egentligen bäst förutom PS då? ska vi räkna med skatteplikt med säger jag ongame, de har ett riktigt bra utbud av mtts nuförtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 11 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Slutar plus första dagboksdagen iaf. 12/2-7 559$ + Totalt: 559$ + Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 12 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2008 Klonk, då har man körkort:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 12 Februari , 2008 Rapport Share Postad 12 Februari , 2008 Klonk, då har man körkort:D grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 12 Februari , 2008 Rapport Share Postad 12 Februari , 2008 Klonk, då har man körkort:D Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 12 Februari , 2008 Rapport Share Postad 12 Februari , 2008 Congrats! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 12 Februari , 2008 Rapport Share Postad 12 Februari , 2008 Klonk, då har man körkort:D Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 12 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2008 alla grattis tack så mkt alla:D följer upp med lite griind:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 13 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2008 Riktigt seg dag, men körkortet lyste upp:-D 12/2-08 559$ + 13/2-08 886$ - Totalt: 327$ - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 14 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Dåligt uppdaterat av mig, men ska försöka bli bättre på den biten. Grinden har gått upp och mer och har kört mtts, plo och sngs. Ska försöka spela sngs mer då jag känner att det finns en hel del att hämta där. 12/2-08 560$+ 13/2-08 880$- 14/2-08 430$- 15/2-08 800$+ Totalt: 50$+ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 14 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 felpost Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 14 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 sdfbVWPFsfv Blir så sjukt utdragen och har blivit det varenda speldag på Betfair, såååå sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 14 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 gaaaaaaah Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts