Gå till innehåll

Pokerfirman vandrar längs vägen @ SvS och FTP


LuggTugg

Recommended Posts

  • Svars 121
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Igår började LuggTugg på fulltilt men jag kommer börja där antingen idag eller imorgon, helt beroende på när pengarna kommer in på mitt netellerkonto. Jag fick nöja mig med SvS, där jag plussade ett drygt inköp. Idag blir det nog mycket lir, men jag måste också skriva klart min hemtenta om svenska grundlagen som ska lämnas in imorgon 8-) LuggTugg kommer däremot kunna kötta hela dagen :D

 

Rulle as of this moment

SvS: 13226kr

FTP: $1022

 

See ya later, bros 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svenska Spel-grindandet är klart för idag då. Fulltiltgrinden fortsätter och LuggTugg jobbar på, han ligger nere något inköp men tar snart igen det ;) Jag måste nog plugga nu men när han sitter bakom mig och lirar är det svårt att låta bli att kolla på det istället. SvS gick ganska bra iaf, vi lirar fortfarande 1/2, jag fullring och han shorthanded. 4298kr+ :D

 

Rulle på SvS: 17524kr

Rulle på Fulltilt: Ca $950 but we're working on it 8-)

 

Ciao

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår gick det ganska okej på svs men tyvärr går det fortsatt segt för firman på FTP, men det tar väl ett tag att anpassa sig till spelet där eftersom det skiljer ganska mkt från svs.

 

Igår stannade vi på +717 kr på svs och -$51 på FTP.

 

Bankrullar nu:

 

Svs: 19 095kr

FTP: $906

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår spelade vi inte alls mkt för även denna lördag blev vi sugna på att festa ist haha:D

Vi hann dock gå lite minus på båda sajterna, ca -100kr på¨svs och -$70 på FTP.

Vicmoss ska plugga hela dagen idag så det blir mitt jobb att ta igen minuset.

 

 

Rullar nu:

Svs: 18 978kr

FTP: $835

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så efter några dagars uppehåll pga en kryssning till finland och efterföljande trötthet/bakfylla, är det återigen dags att grinda. Snackade med Luggis förrut, han är sjuk och ska sluta jobbet tidigare. Det är väl varning för att han tänker lira lite från sjuksängen.

 

Just nu ligger firman +550 ca på svs och några dollar minus på ftp, ingen stenkoll. Vi har klara svårigheter att ordentligt etablera oss på ftp, men det har bara gått några dagar så man får väl hoppas att det är variansen. Det är svårt att anpassa sig till 100bb och en "aning" tajtare spelare. Men vi ska nog lira där månaden ut iaf och se om vi stannar där.

 

Tjohej, leverpastej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja, det var den dagen. Vi plussade 1123kr på SvS och $12 på FTP. Fortfarande problem med den sajten, men försöker komma igång. Det får ta ett tag. Vi knäckte 20k på SvS vilket vi hade som rullekrav för 2.5/5kr sen vi bara blev två, men vi kommer antagligen hänga på fulltilt och vända det minuset först så att självförtroendet är på topp när det är dags att ta sig an en högre nivå 8-)

 

Svs: 20 101kr

FTP: $847

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...