Crappy Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 Jag har börjat fundera lite över var man bör ligga. Självklart har det betydelse på nivå och om det är fr eller shorthanded. Men det borde gå att hitta ett intevall. Så, Vad ska man ha? Vad ska man ha på knappen osv? Vad har "bra" spelare för stats? Någon som har bra koll kan väl öppna upp det här? Crappy Citera
AdslVerbe Postad 11 Februari , 2008 Rapport Postad 11 Februari , 2008 Jag har inte så jättebra koll men jag tror att allt mellan 18-30 vptp eller vad det nu heter "kan" vara bra. Ju bättre man är för nivån ju fler händer kan man ju spela. Spelstilen över lag påverkar ju oxå statsen. LAG kan vara bra om omständigheterna är dom rätta. TAG likaså. Även TP kan funka bra ibland. Citera
MagnuX Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 En dagbok på PF jag tycker är/var bra är Jericos. Jag har en liknande spelstil så 14/8/3 strävar jag mot NLFR. Nu ligger jag på ca 18/6/2,5 men tror inte det är fel på SvS 0,5/1 1/2. Efter ca 400 poster går Jerico över till SH så där kan man läsa om hans stats på de borden. Tror han låg på 19/16/3 vilket verkar TAA. Sedan kan man säkert spela fler händer men för mig har det gått +-0 upp till 30%. Blir lättare att spela flera bord om man inte spelar så många händer. Citera
Crappy Postad 13 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2008 Verkar läsvärd. ska kolla upp den lite mer Tack Crappy Citera
Recommended Posts